Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipgever van de maand

Aangezien dit topic er nog niet is ( of is ie er wel? )
hierbij btw wie hebben de freebets gewonnen?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar suprer
Country flagsuprer in 7-04-2011 12:18 Acties en spellen
in 7-04-2011 12:18 Acties en spellen
195 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
shotsur:
Op deze manier heeft hij waarschijnlijk vorige maand ook gewonnen, maar zag hoogstwaarschijnlijk niemand dit...

Als dit klopt is dit natuurlijk zeer geniepig/achterbaks/slinks van Fifaking14. Die '14' zal wel voor z'n leeftijd staan, zo wíl je niet winnen lijkt mij.
0 Vind ik leuk's
Aziatisch gehandicapt
shotsur:
Pacos de Ferreira - Sporting Lissabon 2
FC Bohemians Praha 1905 - FC Slovacko x
Bologna - Inter Milan 2
Juventus - Parma 1
Zijn al zeker wedstrijden die op zaterdag gespeeld werden, en die volgens het tipgeverspel hier op zondag gespeeld werden, zodat je dus tot zondag je tip kon plaatsen en aangezien de wedstrijd al gespeeld was niet moeilijk dus
Als je de juiste datum en tijd opzoekt wanneer de wedstrijd werd gespeeld vergelijkt met de datum waar hij de tips heeft gegeven kan je het zelf ook zien
;-)

Het klopt wat je zegt... heb het nagekeken
En hier doet hij alsof hij sportief speelt
Van mij mag deze verbannen worden, en 70 Euro van zijn bwin account gehaald worden (y)
0 Vind ik leuk's
Goed gezien shotsur!
0 Vind ik leuk's
Ai, heb daar zelf niet naar gekeken, maar als meerdere mensen het zeggen zal het wel kloppen. Lijkt me dan dat hij in ieder geval van het vw10 spel gebanned moet worden, maar denk dat de crew het beste naar maatregelen kan kijken. Hoop wel dat er iets aan gedaan wordt, want zoiets verpest het natuurlijk voor iedereen die wel eerlijk speelt.
0 Vind ik leuk's
bartje1964:
shotsur:
Pacos de Ferreira - Sporting Lissabon 2 FC Bohemians Praha 1905 - FC Slovacko x Bologna - Inter Milan 2 Juventus - Parma 1 Zijn al zeker wedstrijden die op zaterdag gespeeld werden, en die volgens het tipgeverspel hier op zondag gespeeld werden, zodat je dus tot zondag je tip kon plaatsen en aangezien de wedstrijd al gespeeld was niet moeilijk dus Als je de juiste datum en tijd opzoekt wanneer de wedstrijd werd gespeeld vergelijkt met de datum waar hij de tips heeft gegeven kan je het zelf ook zien ;-)
Het klopt wat je zegt... heb het nagekeken En hier doet hij alsof hij sportief speelt Van mij mag deze verbannen worden, en 70 Euro van zijn bwin account gehaald worden (y)

Stotsur en Bartje1964 doen dit ook, maar nog veel meer mensen die ik hier maar niet ga noemen.
suc6 deze maand nog (y)
0 Vind ik leuk's
wie niet waagt, wie niet wint!
heb vonloite over deze zaak al eens een PM gestuurd, maar toen zag ik het bij een andere speler, maar verder kunnen ze er blijkbaar niks tegen doen, want er is niks gedaan aan de tips bij de desbetreffende speler. veel spelers doen dit, dus het is eigenlijk gewoon de fout van voetbalwedden, nog 3 daagjes en dan beginnen we met een schone lei, het is dan aan voetbalwedden om geen fouten te maken.
0 Vind ik leuk's
Triest triest dus ik verneuk me ROI voor niks om in de buurt te kunnen komen haha. Maar volgens mij kan je aan t eind vd maand even de tips nalopen toch of er eerlijk gspeeld is. Probleem opgelost.
0 Vind ik leuk's
haha menen jullie dit nou? dit had ik niet eens in de gaten.....maargoed makkelijk scoren idd ;-)
voel ik me nog beter mocht ik een prijs pakken zeg!
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
Mod's in de zaal?
(waarom moet een reactie btw minimaal 20 tekens bevatten, mag dit uit?)
0 Vind ik leuk's
Aziatisch gehandicapt
Shotsur tips, die al gespeeld waren:
18.09.2011 Sparta Praha - FK Dukla Praha X 10/10 €3.30 +23.00
18.09.2011 Viktoria Plzen - Fk Baumit Jablonec 1 10/10 €2.15 +11.50
18.09.2011 Viktoria Plzen - Jablonec 1 10/10 €2.13 +11.30
Kijk , iedereen doet dit wel eens, alleen valt het bij mij op, omdat ik bovenin sta. Van mij mogen ook alle, maar dan ook echt alle foute tips eruit!
Dan heb ik geloof ik nog steeds de 1ste plaats qua ROI ;-) , namelijk gister in Brazilie weer 2 goed met 10/10 stakes op quotes van 2,5 en 2,6.
Helaas speelt Lieven het nog slimmer dan mij, alles lage stakes en dan bij Bologna- Inter 2tje voor 10/10, die ook al bekend was.
P.S Kunnen de tips die maandag t/m dinsdag zijn geplaatst a.u.b verwerkt worden, houd het lekker overzichtelijk :)
0 Vind ik leuk's
wie niet waagt, wie niet wint!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.