Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipgever van de maand

Aangezien dit topic er nog niet is ( of is ie er wel? )
hierbij btw wie hebben de freebets gewonnen?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar suprer
Country flagsuprer in 7-04-2011 12:18 Acties en spellen
in 7-04-2011 12:18 Acties en spellen
195 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
fifaking14:
Jammer had op een X2 voor Almere City gehoopt, maar nog steeds ROI van 156 %, morgen opnieuw proberen (y)
Nog 10 minuten voor een doelpunt van Almere... ;-)

x2 en 1x telt toch niet mee met die tip competitie?
0 Vind ik leuk's
Wedden om te winnen & Winnen om te wedden
Nee, maar ik had extra een x met 5/10 gepakt en een 2 voor 5/10, zo kan het ook he ;-)
0 Vind ik leuk's
wie niet waagt, wie niet wint!
ik speel op safe op het moment haha dan kom ik bovenaan(tenzij lieven nog iets doet)
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
suprer:
ik speel op safe op het moment haha dan kom ik bovenaan(tenzij lieven nog iets doet)

Reken daar maar op ;-)
0 Vind ik leuk's
Is het niet een idee om ipv 35 tips als min een min ingezet bedrag te doen? want ik zie nu wel erg veel paar keer gokken win je die dan speel je m uit met 1/10 inzetten
0 Vind ik leuk's
bevertjes:
Is het niet een idee om ipv 35 tips als min een min ingezet bedrag te doen? want ik zie nu wel erg veel paar keer gokken win je die dan speel je m uit met 1/10 inzetten

Klopt, maarja zou het ook niet leuk vinden mocht ik zo winnen. wat een topper ben je dan... en dan ook nog wedstrijden tippen die al gespeeld zijn....
0 Vind ik leuk's
Je moet toch wel de nodige tips goed hebben om tipgever van de maand te worden, deze maand speel ik ook voor het eerst eens met risico, daarvoor deed ik ook veel kleine stakes.
Heb nu een 10/10 stake openstaan op CSKA- Inter 2, mocht deze goedgaan kom ik op een ROI van 163%, ik kom dichterbij :)
0 Vind ik leuk's
wie niet waagt, wie niet wint!
fifaking14:
03060:
3e plek qua mensne met meer dan 35 bets. Goeie gemiddelde quote ook, maar als ik een prijs wil pakken moet ik denk ik wat risico gaan nemen... er zitten er een paar op de hielen met +- 30 bets nu

Nou, dat hoeft niet, dat ben ik aan het doen ;-) , als het bij mij misgaat dan haal je mij al in, Kijk Lieven en Suprer gaan over mij heen, als ik niks doe. Ik ga trouwens alleen maar voor het verdedigen van m,n titel van vorige maand! (y)
Ben benieuwd of Lieven of Suprer nog iets durven, want zij moeten nu ook :p

tis al voorbij. gister 2 foute
0 Vind ik leuk's
Pff, heb ik CSKA- Inter goed, gaat de 2e tip ( Doncaster- Hull 2 ) weer fout ... :s
ROI dus weer gezakt van 156 % naar 154 %, maar de spelers die strijden om plaats 3 zakken ook weg, dus blijf ik risico nemen, want die 10 euro voor die 3de plaats vind ik ook niks, ik wordt 1e , 2e of helemaal niks haha (y)
Suc6 ! :)
0 Vind ik leuk's
wie niet waagt, wie niet wint!
nou nou jongens, ik speelde altijd 10/10 maar toen keek ik bij andere spelers(hoe zij speelden) nu lijkt me dit toch wel de beste manier om op een hogere ROI te komen.
Het is hoe dan ook winst en dan maakt het niet uit hoe je het behaald nietwaar?
En mocht dit niet eerlijk zijn, laten we dat dan in de spelregels gooien dan is dat ook duidelijk!
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.