Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipgever van de maand

Aangezien dit topic er nog niet is ( of is ie er wel? )
hierbij btw wie hebben de freebets gewonnen?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar suprer
Country flagsuprer in 7-04-2011 12:18 Acties en spellen
in 7-04-2011 12:18 Acties en spellen
195 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Er zijn er veel meer die gezet hebben na de wedstrijd van Bologna - Inter. Bewust of onbewust, dat weet ik niet. Alhoewel het groepje wat om 12.52, 12.53 en 12.54 heeft gezet behoorlijk verdacht overkomt.
Jij, fifaking14, wist er al geruime tijd van. Op deze manier heb jij de vorige maand ook gewonnen. Ik vraag me af waarom je deze fout in het systeem niet hebt gemeld.
Wat mij betreft worden jouw tips de komende tijd even niet verwerkt. :)
0 Vind ik leuk's
Aziatisch gehandicapt
Klopt er zijn meer mensen die op Bologna- Inter heeft gezet. Ik heb zo niet vorige maand gewonnen, want toen heb ik gewoon alles 1/10 stakes gedaan, maar zo,n 3 weken geleden viel het me op, toen heb ik er zoals VELE van geprofiteerd. ( ik was echt niet de enige die ervan af wist, ook shotsur wist dit zeker!), maar ik wil nu niet andere aanklagen, snap alleen niet dat iedereen er nu over begint, terwijl de helft die hier zich beklaagt het zelf ook 1 of meerdere keren heeft gedaan.
Heb even me ROI berekend met de foute tips erbij en zonder:
MET: 160 %
Zonder 150 %
Van mij mogen best alle tips die fout zijn eruitgegooid worden, dan sta ik nog steeds 2e.
Want er zijn ook foute tips die ik niet heb gespeeld maar andere wel, bijvoorbeeld bovenstaande van Shotsur.
0 Vind ik leuk's
wie niet waagt, wie niet wint!
Beste leden,
Het heeft geen zin om spelers hier te gaan beschuldigen want wij zijn nog altijd verantwoordelijk voor eventuele fouten zoals rodajc terecht opmerkt. Als er foutjes in het tip systeem zitten gaan we daar mee aan de slag en dan gaan we dat corrigeren. Het is een nieuwe systeem waar we nog elke dag mee bezig zijn. Nogmaals de fout ligt niet bij de spelers, wij zijn verantwoordelijk en wij gaan dit gaan oplossen. Geef ons even de tijd deze week dan beginnen we aankomende maand met een schone lei. Jullie horen het nog. Laten we een gezellige community blijven, want daar staan we momenteel wel om bekend.
Gr
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Helemaal logsich Von Loite,
jullie hebben destijds ook aangegeven dat het om een beta versie ging die jullie gingen testdraaien dus dan is het niet meer dan logisch dat de kinderziektes er nog uit moeten. Het is dan ook juist goed dat leden de gaten ontdekken en inzichtelijk maken lijkt me. Heel veel succes Crew met het systeem en dank voor het feit dat jullie dit uberhaupt allemaal mogelijk maken! En maak je geen zorgen, wij houden het zeker gezellig :) (y)
Keep up the good work
0 Vind ik leuk's
Verliefdheid is als in je broek schijten, niemand ziet het, alleen jij hebt dat speciale warme gevoel...
Mee eens, en gezellig blijft het ook. En ach, en een beetje kritiek jegens bewuste kwaadwillenden kan best wel. Ze weten tenslotte zelf dat ze de kluit hebben belazerd :)
GL! (y)
0 Vind ik leuk's
Aziatisch gehandicapt
Helemaal terecht, ik wil ook even mijn excuses aanbieden, voor het voorval, het zou wel netjes zijn als andere ook even hun excuses deden aanbieden, ik heb bijvoorbeeld Shotsur niet meer gehoord, nadat ik zei dat hij het ook deed, maja, nogmaals mijn Excuses! (y)
@ Vonloite, wanneer worden de tips van Maandag en Dinsdag verwerkt? :)
0 Vind ik leuk's
wie niet waagt, wie niet wint!
dit geeft dus aan dat ik goed bezig ben met mijn ROI aangezien ik niks afwist van deze foutjes(binnenkort worden mijn tips geld waard, dus profiteer mee nu het nog kan! haha)
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
Als ik VW was zou ik alleen flat betten aanbieden op basis van asian handicaps met bookmakers als SBOBET en Pinnacle Sports. Dit heeft twee voordelen. 1. Je krijg niet opportunisme van eerst op 1/10 inzetten en daarna op 10/10. 2. Mensen kunnen niet gokken niet op bad lines. Europese bookmakers geven constant bad lines maar ze te tippen en winst te maken zegt weinig over de kwaliteit van de tipper. Want: A. Je krijgt snel limieten opgelegd als je ze speelt. B. Ze zijn makkelijk te identificeren.
Zelf neem ik iemand die een ROI van 8% heeft met Pinnacle Sports veel serieuzer dan iemand die een ROI van 20% heeft met Europese bookmakers.
PS Ik heb zelf ook een gokje op een bad line:
NEC - PSV 2 1/10 €1.82
De hoogste odds zijn nu 1.53.
Kortom, maak het tip spel wat moeilijker ze dat de best tipgevers boven komen drijven. :)
0 Vind ik leuk's
suprer:
dit geeft dus aan dat ik goed bezig ben met mijn ROI aangezien ik niks afwist van deze foutjes(binnenkort worden mijn tips geld waard, dus profiteer mee nu het nog kan! haha)
suprer:
dit geeft dus aan dat ik goed bezig ben met mijn ROI aangezien ik niks afwist van deze foutjes(binnenkort worden mijn tips geld waard, dus profiteer mee nu het nog kan! haha)
suprer:

Idd, je bent erg goed bezig!, maar we zullen het wel zien, ik sta nu op virtueel ROI van 160 %, hoeveel heb jij ongeveer ? 165 % ?
Ik ga vanavond denk ik wat spelen op Valencia - Chelsea, denk een 1tje :)
0 Vind ik leuk's
wie niet waagt, wie niet wint!
aduard:
Als ik VW was zou ik alleen flat betten aanbieden op basis van asian handicaps met bookmakers als SBOBET en Pinnacle Sports. Dit heeft twee voordelen. 1. Je krijg niet opportunisme van eerst op 1/10 inzetten en daarna op 10/10. 2. Mensen kunnen niet gokken niet op bad lines. Europese bookmakers geven constant bad lines maar ze te tippen en winst te maken zegt weinig over de kwaliteit van de tipper. Want: A. Je krijgt snel limieten opgelegd als je ze speelt. B. Ze zijn makkelijk te identificeren.
Zelf neem ik iemand die een ROI van 8% heeft met Pinnacle Sports veel serieuzer dan iemand die een ROI van 20% heeft met Europese bookmakers.
PS Ik heb zelf ook een gokje op een bad line:
NEC - PSV 2 1/10 €1.82
De hoogste odds zijn nu 1.53.
Kortom, maak het tip spel wat moeilijker ze dat de best tipgevers boven komen drijven. :)

Dit is zeker een heel goed idee Aduard om het tipsspel zo te maken dat echt de beste tippers komen bovendrijven. Zal dit idee ook doorgeven vind ook dat het ten opzichte van de huidige opzet nog flink verbeterd kan worden!
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.