Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipgever van de maand

Aangezien dit topic er nog niet is ( of is ie er wel? )
hierbij btw wie hebben de freebets gewonnen?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar suprer
Country flagsuprer in 7-04-2011 12:18 Acties en spellen
in 7-04-2011 12:18 Acties en spellen
195 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
nottripping:
Ga je nou jezelf complimenteren hey :d

Het lijkt er een heel klein ietsie pietsie op! Heel klein hoor. Bedoel hij noemt enkel zijn naam toch? ;)
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Hahahaha laat ik het goed praten door te zeggen dat ik van complimentjes hou (de komende week(weken) ga ik op safe spelen aangezien ik het geen goed programma vind)
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
Stond er goed voor, tot de europa league.. Echt een kutavond :')
0 Vind ik leuk's
heb net gekeken naar je resultaten in de Europa League....je speelt wel erg agressief allemaal 10/10 op gelijkspellen(als je er maar 1 of 2 neemt ok, maar dit is wel heel zuur)
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
Monaco - Arles X 1/10 €3.35
Gekozen odd 3.56, huidige odds 3.53. :p
Karlsruhe - Sankt Pauli 2 1/10 €2.00
Gekozen odd 2.10m huidige odd 2.10 :p
0 Vind ik leuk's
suprer:
heb net gekeken naar je resultaten in de Europa League....je speelt wel erg agressief allemaal 10/10 op gelijkspellen(als je er maar 1 of 2 neemt ok, maar dit is wel heel zuur)

Ik hou het al een tijdje in de gaten: Spelen op gelijke spelen. Met name Europees leek me het een mooie gelegenheid. Dinsdag bij de CL gekeken hoe het ging (positief) en woensdag daar ook winst mee behaald. Donderdag ging het helaas mis..
Het is een gok, maar hij kan ook flink positief uitvallen!
0 Vind ik leuk's
Ik wist niet precies waar ik het neer moest zetten, maar ik dacht dat dit de beste plaats zou zijn.
Ik vind het bij het tip-gedeelte heel handig dat je de tips van bijvoorbeeld alleen Nederland kan zien, maar kan er misschien ook de mogelijkheid komen dat je alleen de tips voor de Europese competities (dus CL en EL) kunt zien?
0 Vind ik leuk's
3e plek qua mensne met meer dan 35 bets. Goeie gemiddelde quote ook, maar als ik een prijs wil pakken moet ik denk ik wat risico gaan nemen... er zitten er een paar op de hielen met +- 30 bets nu
0 Vind ik leuk's
03060:
3e plek qua mensne met meer dan 35 bets. Goeie gemiddelde quote ook, maar als ik een prijs wil pakken moet ik denk ik wat risico gaan nemen... er zitten er een paar op de hielen met +- 30 bets nu

Nou, dat hoeft niet, dat ben ik aan het doen ;-) , als het bij mij misgaat dan haal je mij al in, Kijk Lieven en Suprer gaan over mij heen, als ik niks doe. Ik ga trouwens alleen maar voor het verdedigen van m,n titel van vorige maand! (y)
Ben benieuwd of Lieven of Suprer nog iets durven, want zij moeten nu ook :p
0 Vind ik leuk's
wie niet waagt, wie niet wint!
Jammer had op een X2 voor Almere City gehoopt, maar nog steeds ROI van 156 %, morgen opnieuw proberen (y)
Nog 10 minuten voor een doelpunt van Almere... ;-)
0 Vind ik leuk's
wie niet waagt, wie niet wint!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.