Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipgever van de maand

Aangezien dit topic er nog niet is ( of is ie er wel? )
hierbij btw wie hebben de freebets gewonnen?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar suprer
Country flagsuprer in 7-04-2011 12:18 Acties en spellen
in 7-04-2011 12:18 Acties en spellen
195 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Heb even in mijn (lange) lijst met verwerkte tips gekeken over juni en van de beoordelingen klopt niets (meer). Vele data zijn omgekeerd beoordeeld. positieve roi toegekend bij foute tips en omgekeerd. Misschien kan het beheer er even naar kijken, klopt op dit moment weinig meer van hehe.
(y)
Edit: beheer olgens mij staat 26 t/m 29 juni 2011 verkeerd, daarvoor en erna is het wel goed verwerkt. Groeten
0 Vind ik leuk's
-
Ik vind het een goede verandering, die nieuwe regel van 35 tips (y)
0 Vind ik leuk's
nottripping:
Heb even in mijn (lange) lijst met verwerkte tips gekeken over juni en van de beoordelingen klopt niets (meer). Vele data zijn omgekeerd beoordeeld. positieve roi toegekend bij foute tips en omgekeerd. Misschien kan het beheer er even naar kijken, klopt op dit moment weinig meer van hehe. (y) Edit: beheer olgens mij staat 26 t/m 29 juni 2011 verkeerd, daarvoor en erna is het wel goed verwerkt. Groeten

Zou opgelost moeten zijn. Klopt dit?
basdegoede:
Ik vind het een goede verandering, die nieuwe regel van 35 tips (y)

Wij ook :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Wie heeft inmiddels de Freebet van 50 euro gekregen? Want nu sta ik 1ste en wil wel weten of je dan ook echt de prijs krijgt.
Het is sowiezo een prachtsite! (y)
0 Vind ik leuk's
wie niet waagt, wie niet wint!
basdegoede:
Ik vind het een goede verandering, die nieuwe regel van 35 tips (y)

Wij ook :-)
vw-crew:
nottripping:
Heb even in mijn (lange) lijst met verwerkte tips gekeken over juni en van de beoordelingen klopt niets (meer). Vele data zijn omgekeerd beoordeeld. positieve roi toegekend bij foute tips en omgekeerd. Misschien kan het beheer er even naar kijken, klopt op dit moment weinig meer van hehe. (y) Edit: beheer olgens mij staat 26 t/m 29 juni 2011 verkeerd, daarvoor en erna is het wel goed verwerkt. Groeten

Zou opgelost moeten zijn. Klopt dit?
basdegoede:
Ik vind het een goede verandering, die nieuwe regel van 35 tips (y)

Wij ook :-)

Nee. Toen alleen mijn tippies van 30 juni 2011 nog verwerkt moesten worden (allen goed) stond ik ook op deze roistand (110 nog wat). Daarna zijn die betjes verwerkt en nog ongeveer 15 betjes die verkeerd verwerkt waren. Daar zaten er bij die ten onrechte goed waren gerekend maar ook ten onrechte fout waren gerekend. Het kan in ieder geval nooit zo zijn dat na het aanpassen van al die tippies precies dezelfde ROI blijft staan :d dat is onmogelijk.
0 Vind ik leuk's
-
fifaking14:
Wie heeft inmiddels de Freebet van 50 euro gekregen? Want nu sta ik 1ste en wil wel weten of je dan ook echt de prijs krijgt.
Het is sowiezo een prachtsite! (y)

Kijkt je uit dat je niet teveel inzet nu ;-) . Zou niet weten waarom je hem niet zou krijgen. Of jij hem verdient is een tweede. Er komt vast nog wel een iemand die wel gokt die net boven je eindigt.
0 Vind ik leuk's
-
Haha, zou goed kunnen, maar dan ga ik ook risico nemen ;-)
En tuurlijk zijn er betere mensen , wie bovenaan staat verdient het (y)
Gr
Petra
0 Vind ik leuk's
wie niet waagt, wie niet wint!
fifaking14:
wie bovenaan staat verdient het (y)
Gr
Petra

uh ja dat is ook wel weer zo
0 Vind ik leuk's
-
nottripping:
fifaking14:
wie bovenaan staat verdient het (y)
Gr
Petra

uh ja dat is ook wel weer zo

Natuurlijk krijgt de nummer 1 zijn freebet.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
vonloite:
nottripping:
fifaking14:
wie bovenaan staat verdient het (y)
Gr
Petra

uh ja dat is ook wel weer zo

Natuurlijk krijgt de nummer 1 zijn freebet.

Van welke bookie eigenlijk dan?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.