Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipgever van de maand

Aangezien dit topic er nog niet is ( of is ie er wel? )
hierbij btw wie hebben de freebets gewonnen?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar suprer
Country flagsuprer in 7-04-2011 12:18 Acties en spellen
in 7-04-2011 12:18 Acties en spellen
195 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
faffie21:
Ik zag bij jou tips Vonloite ook dat Nancy goedgekeurd was, terwijl die wel hadden verloren. Die heb ik helaas ook verloren gister

Ik zie het ook dat moet een fout zijn gekgenoeg kan ik Nancy-Sochaux niet in het systeem vinden en dus niet als fout beoordelen. Ik zal het doorgeven dan wordt het zsm aangepast.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
faffie21:
Ik zag bij jou tips Vonloite ook dat Nancy goedgekeurd was, terwijl die wel hadden verloren. Die heb ik helaas ook verloren gister

aangepast, excuus.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
ik weet niet of dit eerder besproken is....maar er kan maar 1 tip worden gegeven op de hele site (door maar 1 persoon) dan is het dus wie de snelste is pakt de tip...vind dat wel een beetje jammer of hoort dit bij het spel?
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
Je kunt de tip toch gewoon meespelen? Ik vind het wel een verbetering, anders krijg je misschien 10x dezelfde tip en wordt het wel een heel grote lijst qua tips
0 Vind ik leuk's
arjen90:
Je kunt de tip toch gewoon meespelen? Ik vind het wel een verbetering, anders krijg je misschien 10x dezelfde tip en wordt het wel een heel grote lijst qua tips

True.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
arjen90:
Je kunt de tip toch gewoon meespelen? Ik vind het wel een verbetering, anders krijg je misschien 10x dezelfde tip en wordt het wel een heel grote lijst qua tips

True.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
ik stem op vonloite als tipgever van de maand.
wat een held
ga zo door
0 Vind ik leuk's
ik heb als tip gegeven in club - anderlecht => beide teams scoren maar hij is niet goed gerekend ..
0 Vind ik leuk's
arjen90:
Je kunt de tip toch gewoon meespelen? Ik vind het wel een verbetering, anders krijg je misschien 10x dezelfde tip en wordt het wel een heel grote lijst qua tips
jaa maar gaat het om die lijst of om de indivduele scores, want helaas kan ik dan niet alles tippen wat ik wil
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
een 1 x 2 weddenschap van 1 wedstrijd kan maar 1 keer ingevoerd worden. Wil je die meespelen dan speel je de tip mee door een duimpje te geven. Bij iedereen die meespeelt wordt die dan meegerekend. Ik snap je niet helemaal suprer. Je zou dus elke weddenschap kunnen spelen. ls een tip al getipt is zou je die inderdaad niet meer op je naam kunnen zetten. Maar dat is zoals Arjen ook al aangeeft om grote lijsten tegen te gaan.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.