Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wie heeft ervaring met betaalde wedtips?

Laatste weken ben ik steeds vaker aan het kijken naar websites die hun wedtips verkopen. Nu was mijn vraag aan jullie of een van jullie hier ervaring mee heeft en zo ja wat hij er van vond? Ook vroeg ik me af of er hier mensen zijn die het ook doen en hun site eventueel kunnen delen?


Ik had al enkele gevonden:

WagerSharp (Amerikaans)

Vip-Weddenschappen

Soccerlists (Nederlands)


Natuurlijk heb je ook individuen op blogabet die hun tips verkopen. Mochten jullie goede betaalde blogabetters kennen zou ik het ook waarderen als je de link deelt.

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar scottyboy1703
Country flagscottyboy1703 in 1-05-2018 16:02 Algemeen
in 1-05-2018 16:02 Algemeen
99 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ik zou eerder insidesport.info aanraden i.p.v. Transparentbets.


Insidesport is ook een team van professionele wedders die bij hun betaal service alleen maar Asian picks spelen waarbij je minimaal 3k kan inzetten.

Dit is een erg goede service voor de high stakers en mensen die bij een broker zitten.


Van de 15 maanden hebben ze 2 verliesgevende maanden gehad. De behaalde profit ligt dan ook een stuk hoger dan bij Transparentbets. Bijna 2 keer zoveel in ongeveer hetzelfde tijdsbestek, alleen met maar 259 bets i.p.v. de 1571 van Transparentbets.

Niet te vergeten de maandelijkse kosten van 100 euro, dit in vergelijking met 150 euro bij het vergelijkbare PRO abbo van Transparentbets.


Tot slot laat Insidesport hun picks verifiëren. Dit is een stukje klantvriendelijkheid / TRANSPARANTHEID wat ik totaal mis bij Transparentbets.

Dit doen ze via deze website : https://www.betrush.com/verified/3689.html


Ben het wel eens dat dit soort paid services als insidesport en transparentbets enorme toegevoegde waarde hebben voor mensen die het wedden serieus nemen en ook serieus geld hebben om te investeren. De meeste mensen die hier komen ( zoals Griekhoofd ook aangeeft) zijn natuurlijk recreatieve wedders en die bekijken het allemaal niet zo serieus. De 97% die verliesgevend gokt, bestaat ook voor het grootste gedeelte uit deze recreatieve wedders.

Als je slim bent ga je sparen voor een grote bankroll en zie je het wedden (paid services) als investering. Het rendement op jaarbasis is een stuk hoger over het algemeen dan bijvoorbeeld met beleggen.

Bericht gewijzigd door wedden op Mon 12 Jul 2021, 11:37
2 Vind ik leuk's
Op vr. 28 dec. 2018, 23:27 schreef gulzig:

Tot slot laat Insidesport hun picks verifiëren. Dit is een stukje klantvriendelijkheid / TRANSPARANTHEID wat ik totaal mis bij Transparentbets.

Dit doen ze via deze website : https://www.betrush.com/verified/3689.html

Een service die zijn picks niet laat verifiëren is waardeloos en niet te vertrouwen. Er is immers een reden waarom ze dat niet doen.

1 Vind ik leuk's
There will be more like me, I promise you. And we will bring hell to you and your kind. And my conscience is clear. I have no regrets. I live forever. I go to a better place.

Ja speel laatste paar weken met @betkoning mee,pakken ziek veel en echt goed kwaliteit voor wat ze als prijs vragen. Ze droppen dagelijkse lijsten in de stille groep voor een eenmalog bedrag

2 Vind ik leuk's
Op za. 29 dec. 2018, 12:14 schreef Gijsdk:

Ja speel laatste paar weken met @betkoning mee,pakken ziek veel en echt goed kwaliteit voor wat ze als prijs vragen. Ze droppen dagelijkse lijsten in de stille groep voor een eenmalog bedrag

Laatste tijd gaat het wat minder, maar ik geef hem het voordeel van de twijfel door de winterstop.


Kerel is waarschijnlijk niet zo oud en zeker niet erg professioneel en transparant. Erg selectief gespeelde bets plaatsen op Instagram, oftewel veel verdubbelaars die fout gaan plaatst die niet op Instagram.

Ik raad het ook niet aan om de fun bets ( hogere odd verdubbelaar) mee te spelen want deze gaat zelden goed. Toevallig had die hem gister wel goed. De normale verdubbelaar had die niet goed en je raadt het al welke die op Instagram plaats.....haha best lachwekkend eigenlijk. Alsof mensen achterlijk zijn.

Er stappen ook geregeld mensen uit de groepsapp.


Maar voor 20 euro mag je eigenlijk niet klagen, zou alleen wel oppassen welke verdubbelaars je meespeelt en deze eventueel aanpassen naar eigen kennis van zaken.

0 Vind ik leuk's

Ondertussen zit het Betkoning jochie nogsteeds op 78% winnende verdubbelaars volgens zijn instagram hahah. Haal hier gerust maar 20% vanaf.

Ik raad aan om op dit moment hem vooral niet te volgen, mocht dit anders worden dan zal ik dat hier vermelden.

1 Vind ik leuk's

Betaald tipgevers volgen is in 99% van de gevallen gewoon oplichting.

Bericht gewijzigd door jeronimo op Wed 23 Jan 2019, 15:51
4 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Dat is niet waar Jeronimo, maar je moet er wel moeite voor doen om de goede tippers eruit te filteren.

Daarnaast moet de tipper qua speelstijl bij je beschikbare bankroll passen en de hoeveelheid tijd die je erin kunt steken ( Live tips meespelen of diensten als racing invest en Trademate sports )


Nadeel bij de meest winstgevende tippers is dat ze bij EU bookies spelen (vooral Bet365 die voor ons Nederlanders (nog) niet beschikbaar is). Dit is leuk zolang je geen limieten krijgt, maar deze krijg je vroeg of laat bij elke EU bookie. Ook spelen deze tippers vaak low limit markets, wat geen probleem is als je stakes t/m 100 euro speelt. Wil je echter leuke winsten pakken en je paid service er makkelijk uithalen dan is dit niet handig.

Er zijn maar weinig tippers die long term een leuke stabiele winst pakken bij Asian bookies of de Exchange.

2 Vind ik leuk's

als je zo goed kan zijn om je tips te verkopen dan zou je toch zelf al je geld op die tips inzetten? dan heb je dus geen betaalde tips nodig, kortom; ik geloof er niet in..

2 Vind ik leuk's
Op wo. 23 jan. 2019, 17:32 schreef gulzig:

Dat is niet waar Jeronimo, maar je moet er wel moeite voor doen om de goede tippers eruit te filteren

Wat ik probeerde te zeggen is dat die 1% inderdaad lucratief is of kan zijn maar inderdaad moeilijk te vinden is. Ze zullen er vast zijn. Er zijn alleen veel 'tipgevers' die zeggen dat ze te gek zijn maar gewoon hoog van de toren blazen. Mensen betalen geld voor tips omdat ze denken hiermee 'gratis geld' te krijgen: als iets te mooi is om waar te zijn... dan is dat het vaak ook.


De 99% pronkt alleen met opgeblazen statistieken en is alleen maar gelul: oplichting dus in mijn ogen.

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!
Op do. 24 jan. 2019, 00:57 schreef robbie63:

als je zo goed kan zijn om je tips te verkopen dan zou je toch zelf al je geld op die tips inzetten? dan heb je dus geen betaalde tips nodig, kortom; ik geloof er niet in..

Je moet ook alleen maar geverifieerde tippers volgen en geen tippers op twitter / facebook / instagram........dit zijn idd in 99% van de gevallen oplichters. Zo'n Betkoning is ook gewoon een oplichter met zijn Instagram.

Daarnaast vind ik het belangrijk dat een geverifieerde tipper mij eerst 6 maanden tot een jaar laat zien winstgevend te kunnen zijn met zijn speelstijl.


Op de volgende sites vind je dit soort geverifieerde tippers en hier zitten maar heel weinig oplichters bij Jeronimo :


  • www.Blogabet.com
  • www.Bettinggods.com
  • www.betrush.com/verified
  • www.betadvisor.com


Pakken ze allemaal veel winst? nee......Zijn ze vrijwel elke maand winstgevend? nee......Hebben ze veel ups en downs? ja.......probleem is dat mensen te weinig ervaring en verstand van betten hebben en alleen maar snel veel geld willen verdienen. Zo werkt het niet. Ook deze tippers moet je long term bekijken en als investering zien


Je moet ook niet vergeten dat je al snel een bankroll van 5000 euro nodig hebt wil jij een serivce meespelen met leuke stakes en daardoor er leuk aan verdienen. Maar hoeveel mensen zullen dit bedrag hebben liggen? Dat zijn er niet veel en zeker niet als je kijkt naar de gemiddelde leeftijd van de gokker....dit ligt tussen de 16-25 jaar ( kijk naar deze site bijvoorbeeld ).


2 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.