Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wie heeft ervaring met betaalde wedtips?

Laatste weken ben ik steeds vaker aan het kijken naar websites die hun wedtips verkopen. Nu was mijn vraag aan jullie of een van jullie hier ervaring mee heeft en zo ja wat hij er van vond? Ook vroeg ik me af of er hier mensen zijn die het ook doen en hun site eventueel kunnen delen?


Ik had al enkele gevonden:

WagerSharp (Amerikaans)

Vip-Weddenschappen

Soccerlists (Nederlands)


Natuurlijk heb je ook individuen op blogabet die hun tips verkopen. Mochten jullie goede betaalde blogabetters kennen zou ik het ook waarderen als je de link deelt.

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar scottyboy1703
Country flagscottyboy1703 in 1-05-2018 16:02 Algemeen
in 1-05-2018 16:02 Algemeen
99 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op do. 24 jan. 2019, 00:57 schreef robbie63:

als je zo goed kan zijn om je tips te verkopen dan zou je toch zelf al je geld op die tips inzetten? dan heb je dus geen betaalde tips nodig, kortom; ik geloof er niet in..

Robbie vriend, waarom denk je dat mensen niet inzetten op hun eigen tips.....? Veel winstgevende tippers spelen alleen maar op EU bookies ( meer beschikbare markten, lees : lagere competities), zoals ik boven jouw stukje heb uitgelegd. Dit betekend dat je op een gegeven moment een limiet krijgt als je winstgevend bent. Deze tippers zijn winstgevend en zullen dus waarschijnlijk al een limiet hebben bij deze bookies.


Daarom gaan ze hun tips verkopen.....ze kunnen zelf niet meer spelen bij deze bookies vanwege limieten.


En als je zelf wel winst pakt met je bets en nog geen limiet hebt, waarom zou je niet honderden of duizenden euro's extra pakken per maand terwijl je er nauwelijks wat voor hoeft te doen???. Deze bets speel je zelf sowieso al en je hoeft ze alleen maar te delen op een platform. Makkelijker ga je geen geld verdienen. Of zou jij dit geld wel laten liggen?


1 Vind ik leuk's

Feit blijft dat 9 van de 10 tippers niet te vertrouwen zijn. Ik geloof er niet in om betaalde services te volgen, omdat ik van mening ben dat sportwedden zelf opgebouwd moet worden. Als je het serieus wilt doen heb je een bepaalde passie nodig en die ga je niet vinden in de keuken van iemand anders. Kun je winstgevend zijn met het volgen van bepaalde tippers? natuurlijk. Je hebt hier genoeg leden die weten waar ze het moeten zoeken. Maar voor mij is de ultieme ervaring met sportwedden vooral verbonden met eigen prestaties. Het mentale aspect is veel belangrijker dan het geld.

0 Vind ik leuk's

https://t.me/joinchat/AAAAAEw-3MyewHcMgZYn-Q


Ik volg deze jongen al een paar maanden en ik heb veel mogen winnen dankzij zijn tips. Nu geeft die 2 weken lang elke dag tips voor maar 10 euro. Ik zou zeggen probeer het eens

1 Vind ik leuk's

Ik heb een site gevonden met betaalde tips mooi design alleen wel een erg hoog winst percentage voor maar 40 euro voor 2 weken. Vip weddenschappen alleen ik denk persoonlijk dat het een scam is maar misschien heeft er iemand ervaring mee.

0 Vind ik leuk's
Op vr. 5 apr. 2019, 09:42 schreef Voetbaltips00:

Ik heb een site gevonden met betaalde tips mooi design alleen wel een erg hoog winst percentage voor maar 40 euro voor 2 weken. Vip weddenschappen alleen ik denk persoonlijk dat het een scam is maar misschien heeft er iemand ervaring mee.

more info needed

0 Vind ik leuk's

Ik heb even bij betting gods gezeten, maar die specifieke tipper had nogal een slechte periode. Dus ben op een gegeven moment gestopt met die tipper. Toen ik wilde stoppen hebben ze het ook gelijk stopgezet en geld teruggestort. Hele nette service! Ik speelde toen acca football tips. Ze hebben ook chloe's & ultimate football tips.


Ik geloof echter wel dat de tippers goed zijn, maar hun betting style is dat je op lange termijn winst zult maken. Echter speel ik voor de short term cash.


0 Vind ik leuk's
Op vr. 5 apr. 2019, 11:50 schreef Voetbaltips00:

Ik ben eigenlijk op zoek naar een site met betaalde tips die ongeveer per maand tussen de 1.2 en 1.5 keer aan winst pakt dus als voorbeeld je hebt een bankroll van 300 euro dan wil ik ongeveer 120 euro winst heb aan het einde van de maand. Moeilijk om tippers te vinden die elke maand winst hebben voor een klein bedrag.


Ik had het trouwens over de website www.vip-weddenschappen.com zou deze site echt zijn of een scam zijn

Ik bedoel dit niet lullig, maar als daar veel van zouden zijn, was het allemaal wel makkelijk geworden. Ik denk dat het vinden van tippers die iedere maand winst draaien, enorm lastig is, zoals je zelf ook al aangeeft.


Ik zou in ieder geval goed oppassen voor scams of oplichters.



0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!
Op vr. 5 apr. 2019, 12:02 schreef Voetbaltips00:

Ik heb wel al bij verschillende betaalde tippers gekocht alleen ik kan het persoonlijk eigenlijk niet blijven betalen. Als voorbeeld heb ik bettingtipsters.org

Je kan het niet blijven betalen omdat het te duur is?

0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Ik kan het inderdaad eigenlijk niet meer betalen maar ik zou het wel graag willen. Ik heb nu op het moment ook tips van die site wel goede tips alleen ik bekijk het allemaal op lange termijn

Bericht gewijzigd door Voetbaltips00 op vr 5 apr. 2019, 11:07
0 Vind ik leuk's

haha.

winnende tips kopen, maar geen geld hebben.

ben ik gek ?

1 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.