Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Hoe bepalen jullie 'the perfect bet'?

Ik ben nu sinds een tweetal maanden lid van deze site en probeer regelmatig het forum en de chat te volgen. Het valt mij op dat, vooral in de chat, er vaak gebruikers zijn die vaak de juiste bet tippen. Je kunt zeggen 'geluk', maar keer op keer? Dit doet mij vermoeden dat er vaak meer is dan enkel geluk.

Nu wat ik graag zou willen weten, leren, is hoe bepalen jullie de bet die jullie spelen? Ik kan mij inbeelden dat bij de grote competities onderzoek doen naar blessures, schorsingen, ... heel belangrijk kan zijn, maar ik kan mij niet inbeelden dat hier iemand pakweg de Maleisische competitie gaat volgen. Toch komen hier vaak tips uit dit soort competities voorbij die, in veel gevallen, ook effectief goed uitvallen.

Concreet zou ik graag het volgende van jullie weten:

1) Welke websites gebruiken jullie om statistieken van wedstrijden te volgen?

2) Wanneer bepalen jullie om een bet te spelen? Is dit op basis van statistieken en zo ja, wat is dan de doorslaggevende factor in deze statistieken?

3) Indien jullie tippers volgens via Blogabet, welke spelers volgen jullie en waarom?

Hopelijk kunnen we hier een leuke discussie op gang brengen en elkaar wat wegwijs maken in de wereld van het betten :-)

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagGalmerke in 24-08-2019 08:12 Algemeen
in 24-08-2019 08:12 Algemeen
4 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

De goeie best zie je alleen terug komen omdat het gezegd wordt als ze ook nog eens goed zijn, de foute zie je allemaal niet terug komen dus denk niet dat alle tips goed gaan

0 Vind ik leuk's

"The perfect bet" is in mijn ogen een weddenschap met value. Niets meer of minder. Het vinden van value is niet makkelijk, maar zelf ben ik altijd tevreden als ik mijn weddenschap tegen een hogere odd heb kunnen afsluiten dan die van vlak voor de aftrap. Of de weddenschap vervolgens goed of fout is, doet er in mijn ogen niet eens zo toe, aangezien ik die bal er moeilijk zelf in kan schieten. Dat klinkt misschien vreemd, maar ik ben ervan overtuigd dat als je met jouw weddenschappen consequent hoger zit dan de uiteindelijke odds van de bookmakers, dat je dan op de lange termijn zwarte cijfers kunt schrijven. Meer info over het zoeken naar value vind je hier: https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/value-het-geheim-van-succesvolle-wedders

Verder noem je de Maleisische competitie, waarvan jij het vermoeden hebt dat de tipgevers die nauwelijks kennen. Dat zou inderdaad best kunnen, maar het loont wel degelijk de moeite om een of meerdere kleinere competities en het lokale voetbalnieuws nauwlettend te volgen. Als jij bijvoorbeeld als eerste weet dat de hele selectie van FC Timboektoe aan de diarree is, dan zou je qua value weleens een mooie slag kunnen slaan (aangezien de odds voor een overwinning van de tegenstander waarschijnlijk hard zullen dalen zodra ook de meute op de hoogte is). ;-)

Overigens komt er bij succesvol wedden op sport nog wel meer kijken dan het vinden van value. Denk bijvoorbeeld aan een goed money management, hoe om te gaan met een losing streak, etc. In het kenniscentrum vind je volop artikelen om je wedvaardigheden naar een hoger niveau te tillen.

Bericht gewijzigd door wedden op ma 12 jul. 2021, 14:28
1 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Timing speelt een grote rol. De odd verandert vaak aanzienlijk tussen de 1e verschijning en net voor de wedstrijd.

Als je niet snel genoeg een tip kan volgen, is de odd al lager en is de value weg.

Bericht gewijzigd door koeniuer op za 24 aug. 2019, 17:53
0 Vind ik leuk's
Op za. 24 aug. 2019, 10:12 schreef Galmerke:

Ik ben nu sinds een tweetal maanden lid van deze site en probeer regelmatig het forum en de chat te volgen. Het valt mij op dat, vooral in de chat, er vaak gebruikers zijn die vaak de juiste bet tippen. Je kunt zeggen 'geluk', maar keer op keer? Dit doet mij vermoeden dat er vaak meer is dan enkel geluk.

Houd er wel rekening mee dat je pas echt weet hoe goed iemand tipt als je het daadwerkelijk gaat bijhouden. Je zal dan eigenlijk vrijwel alles moeten meespelen, dit is onmogelijk want dan zou je 24/7 online moeten zijn in de chat.

Daarnaast is je stake systeem belangrijk als je mensen gaat volgen. Spelen ze flat stakes? of 1 t/m 3 ( low / medium / high ) etc........Naar mijn idee is het allemaal nog te vrijblijvend in de chat om serieus iemand te kunnen volgen, maar dat is ook niet echt de opzet ervan. Daarvoor heb je weer de tipcompetities.

1. Ik vind bet365 wel handig om live stats te bekijken. Verder gebruiken veel mensen totalcorner.com.
  2. Ik bepaal mijn bets aan de hand van wat ik live zie gebeuren in een wedstrijd. Ik speel dus alleen maar live bets.
  3. Op dit moment volg ik niemand concreet op Bloga, er is nog geen tipper die aan mijn criteria voldoet helaas. Je moet voor jezelf een goede afweging maken of een tipper bij je past. Denk hierbij aan bankroll / stake systeem / live bets of pre match...? of beide....? ( hoeveel vrije tijd heb je en wil je erin steken ) / welke bookies en competities / wedstrijden speelt die en is dit haalbaar voor jou met je eigen bankroll en stake systeem.......Daarnaast moet je nog denken aan limieten bij bookmakers. Dit is weer een combinatie van je stakes en de wedstrijden waar je op speelt en hoe winstgevend dit is. Als je het serieus wilt gaan nemen komt er veel meer bij kijken dan alleen maar even iemand volgen....
Bericht gewijzigd door gulzig op zo 25 aug. 2019, 09:59
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.