Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Nieuwe voetbalwedden site! Wat vinden we er van?

Na heel hard werken, maanden van discussie en veel overleg is ie er dan: de nieuwe site van voetbalwedden.net!
In dit topic kunnen er aangegeven wat jullie van de nieuwe site vinden. Hebben jullie ideeen voor verbeteringen of wil je gewoon even kwijt hoe fantastisch het is geworden :), laat dan een bericht achter in dit topic. Om eventuele foutjes te ontdekken hebben we jullie hulp hard nodig!
Alvast bedankt voor je feedback en het voetbalwedden team wenst iedereen veel plezier op de vernieuwde voetbalwedden.net!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vonloite
Country flagvonloite in 28-01-2011 15:00 Algemeen
in 28-01-2011 15:00 Algemeen
32 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
wowww wat een verandering, vind het wel veel mooier moet ik eerlijk zeggen alleen nog even alles zoeken waar wat staat hahaha:D
Goed gedaan (y) (y)
0 Vind ik leuk's
=
Mijn mond ging open toen ik er voor de 1e keer op ging( de nieuwe site ) zegt genoeg lijkt me haha!!!
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
Ik vind het ook erg mooi geworden echt mijn complimenten. Als ik fouten tegenkom of suggesties dan post ik die hier wel in dit topic. Ik had alvast als eerste suggestie om de chat geschiedenis terug te krijgen omdat het toch erg handog is om chat gesprekken van andere leden terug te kunnen lezen.
0 Vind ik leuk's
Unibet
ik had net een reactie gegeven maar hij staat er niet hmm
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
Hij staat er nu alsnog :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Mooie site maar ik mis nog de bitterballen op vrijdag. :s Zonder mosterd aub. :p
0 Vind ik leuk's
:-| (y) Jongens wat moet ik zeggen..FLABBERFOKKINGASTED BIG TIME!!! Echt een hoogstaand staaltje techniek en vormgeving mannen!! Heel cool ook hoe de spellen er nu uitzien! (y) (y) (y) :-|
PROPS!
0 Vind ik leuk's
Verliefdheid is als in je broek schijten, niemand ziet het, alleen jij hebt dat speciale warme gevoel...
Mooie site Goed gedaan (y)
0 Vind ik leuk's
Ziet er erg strak uit (y)
edit: Hoe kan ik die email ding uitzetten zodat je geen emails meer krijgt als iemand reageert in dit topic?
0 Vind ik leuk's
Heerlijke nieuwe site! Lekker strak & modern
Ik moet toegeven, ik had niet verwacht dat de veranderingen zo duidelijk zichtbaar gingen zijn, een ware metamorfose (y) (y) (y)
(Ik moet nog wel even wennen aan het nieuwe forum, maar topsite!)
0 Vind ik leuk's
- Why am I Mr. Pink? > Because you're a faggot, allright?

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.