Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Nieuwe voetbalwedden site! Wat vinden we er van?

Na heel hard werken, maanden van discussie en veel overleg is ie er dan: de nieuwe site van voetbalwedden.net!
In dit topic kunnen er aangegeven wat jullie van de nieuwe site vinden. Hebben jullie ideeen voor verbeteringen of wil je gewoon even kwijt hoe fantastisch het is geworden :), laat dan een bericht achter in dit topic. Om eventuele foutjes te ontdekken hebben we jullie hulp hard nodig!
Alvast bedankt voor je feedback en het voetbalwedden team wenst iedereen veel plezier op de vernieuwde voetbalwedden.net!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vonloite
Country flagvonloite in 28-01-2011 15:00 Algemeen
in 28-01-2011 15:00 Algemeen
32 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Niet zo leuk telkens mailtjes krijgen met reacties in deze topic.
Helemaal minder is dat het niet uitgezet kan worden, wel is er een link om mail notificatie uit te zetten maar dan krijg ik een foute url melding.
0 Vind ik leuk's
ZEER MOOI !! (y) :) (y)
0 Vind ik leuk's
Er komen uiteraard nog een hoop updates maar alles op zijn tijd. Zie het als een mooi opgetuigde kerstboom waarvan de piek nog ontbreekt. Het viel mij ook al op dat de reacties idd zichtbaarder moeten staan.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Mooi geworden, mijn complimenten!!
0 Vind ik leuk's
Aziatisch gehandicapt
Ziet er gelikt uit!
0 Vind ik leuk's
Hele verbetering ! Het ziet er nu allemaal veel netter en strakker uit vooral de layout is erg mooi.
0 Vind ik leuk's
Ik zie meerdere websites (heb ook in het vak gezeten), maar deze is layout technisch toch wel mooi geworden!
Mocht ik dingen tegen komen dan zal ik dat in dit topic melden of gaan we daar een nieuw topic voor openen?
Succes met voortzetting!
update: Het euro teken werkt nog niet in posts, wordt namelijk: €
update 31-01-2011: zo te zien is het al aangepast, super!
0 Vind ik leuk's

JPVleit je kan verbeteringen hier posten of in het volgende topic:

https://www.voetbalwedden.net/forum/algemeen-125/voetbalwedden-app-verbeteringen-en-wensen-topic-4875

Er zitten nog een hoop kinderziektes in de site maar goed dat wordt allemaal met de tijd beter. Wat ik zelf wel het meeste mis is dat ik forum reacties niet direct in een overzicht zie zoals bij de oude versie van voetbalwedden.

Bericht gewijzigd door wedden op di 31 aug. 2021, 13:05
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Zoals ik al eerder aangaf, zou ik graag ingelogd blijven als ik op deze site kom
Nu moet ik namelijk elke keer inloggen om op het forum te komen :-(
0 Vind ik leuk's
Bedankt voor de tips mensen! Er zijn inderdaad nog wel wat dingetjes te doen. Ik verwacht in de loop van volgende week dat er weer een hoop verbeterd is.
groet.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.