Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Nieuwe voetbalwedden site! Wat vinden we er van?

Na heel hard werken, maanden van discussie en veel overleg is ie er dan: de nieuwe site van voetbalwedden.net!
In dit topic kunnen er aangegeven wat jullie van de nieuwe site vinden. Hebben jullie ideeen voor verbeteringen of wil je gewoon even kwijt hoe fantastisch het is geworden :), laat dan een bericht achter in dit topic. Om eventuele foutjes te ontdekken hebben we jullie hulp hard nodig!
Alvast bedankt voor je feedback en het voetbalwedden team wenst iedereen veel plezier op de vernieuwde voetbalwedden.net!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vonloite
Country flagvonloite in 28-01-2011 15:00 Algemeen
in 28-01-2011 15:00 Algemeen
32 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik wil kans maken op de €20 euro!
bij deze, via mijn smartphone Iphone 4 is het niet mogelijk om in te loggen. Ik kan wel mijn gebruikersnaam en wachtwoord invoeren maar niet op login klikken, dit gewoonweg er niet staat.
Dit heeft een verbetering nodig, vooral iemand als ik die veel onderweg is!
0 Vind ik leuk's
Zeker mooie site! Echt complimenten voor de makers en bedenkers etc.
Hier gaan we nog veel plezier mee krijgen!
0 Vind ik leuk's
1 woord=PRACHTIG!
en nog leuk ook dat je zelf de kleur kan kiezen van de site :)
mooi werk
0 Vind ik leuk's
Wedden om te winnen & Winnen om te wedden
wel een opmerking: bij inbox brand er geen lampje,of staat er geen getal bij als je een nieuw berichtje hebt
0 Vind ik leuk's
Wedden om te winnen & Winnen om te wedden

Wauw!!! dat is mijn eerste indruk van de site, Vooral dat je de achtergrond kleuren kan aanpassen!

Ik heb wel zo net me profielfoto veranderd maar, die is niet veranderd????

Veder heb ik enorm moeten lachen om sommige artikelen die zijn toegevoegd ook een leuke verbetering!

Mooie site!

Bericht gewijzigd door wedden op di 31 aug. 2021, 13:01
0 Vind ik leuk's
schitterend werk. Ik maak zelf ook sites dus weet ik hoeveel werk hierin gekropen moet zijn. Maar de site is echt prachtig.
Chapeau! (y)
0 Vind ik leuk's
Mooie site maar wel even wennen... Echt een moderne uitstraling waar ik persoonlijk nog wel eens moeite mee heb :p
0 Vind ik leuk's
ik vind het echt een super layout!
alleen kreeg ik foutmelding tijdens uploaden avatar. verder (nog) niets te klagen :)
0 Vind ik leuk's
ik vind het echt een super layout!
alleen kreeg ik foutmelding tijdens uploaden avatar. verder (nog) niets te klagen :)
0 Vind ik leuk's
Vet mooie site. Ziet er nog een stuk professioneler uit.
Misschien een tip: als je op forum klikt zie je de categorieën van het forum. Ik zou het wel fijn vinden om per categorie te zien wanneer de laatste reactie is geplaatst.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.