Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Nieuwe voetbalwedden site! Wat vinden we er van?

Na heel hard werken, maanden van discussie en veel overleg is ie er dan: de nieuwe site van voetbalwedden.net!
In dit topic kunnen er aangegeven wat jullie van de nieuwe site vinden. Hebben jullie ideeen voor verbeteringen of wil je gewoon even kwijt hoe fantastisch het is geworden :), laat dan een bericht achter in dit topic. Om eventuele foutjes te ontdekken hebben we jullie hulp hard nodig!
Alvast bedankt voor je feedback en het voetbalwedden team wenst iedereen veel plezier op de vernieuwde voetbalwedden.net!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vonloite
Country flagvonloite in 28-01-2011 15:00 Algemeen
in 28-01-2011 15:00 Algemeen
32 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
een duidelijke en interessante website!
een suggestie: dat je per persoon bij zijn of haar profiel kan kijken wat zijn wedgeschiedenis is. mocht deze persoon een tijdje succes hebben,of juist niet. zouden mede forummers hier wellicht gebruik van kunnen maken.
nadeel is wel dat je eventjes de tijd moet nemen om te typen welke weddenschappen je die dag/week hebt staan.
0 Vind ik leuk's
Het typen kan een nadeel zijn gelukkig typ ik ook alleen als ik er echt zin in heb. Meestal is dat het geval als ik echt een super tip heb gevonden anders niet zo snel. Het gaat mij echt om de kwaliteit van weddenschappen en niet om de kwantiteit.
0 Vind ik leuk's
Unibet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.