Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app

Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!


Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 28-09-2009 21:33 Algemeen
in 28-09-2009 21:33 Algemeen
1196 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
En wederom een grote update! We hebben de homepage (alleen als je ingelogd bent) over de kop gegooid waardoor je in één overzicht alle items van voetbalwedden.net kunt bekijken. Wel zo handig dachten we!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
En wederom een grote update! We hebben de homepage (alleen als je ingelogd bent) over de kop gegooid waardoor je in één overzicht alle items van voetbalwedden.net kunt bekijken. Wel zo handig dachten we!
Nogmaals complimenten!! (y)
0 Vind ik leuk's
Against modern Football
Geweldige update weer jullie blijven ontwikkelen en dat is een uitstekende zaak zo wordt het hier op voetbalwedden steeds gezelliger en beter. Ik ben benieuwd naar alle nieuwe ontwikkelingen die komen gaan.
0 Vind ik leuk's
Unibet
Ja, prettige update.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
Misschien een idee voor het plaatsen van Tips wat betreft 1X2 Handicap weddenschappen.
Ik probeerde vandaag een Tip te plaatsen, Aldershot -1 Handicap met als voorspelling een gelijkspel (winnen met 1 doelpunt verschil dus) Die kon ik helaas niet plaatsen dus heb ik maar de Handicap -1 thuisploeg gespeeld met een bijlage eronder. Zou wel leuk zijn als je zulk soort weddenschappen ook kan plaatsen.
0 Vind ik leuk's
bedankt voor je omerking roaldd. we gaan het bekijken. je hoort het nog
groet
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Ook nog ideetje om de Duitse 3e Liga toe te voegen?
zou ik wel leuk vinden (a)
0 Vind ik leuk's
Against modern Football
psvmike:
Ook nog ideetje om de Duitse 3e Liga toe te voegen?
zou ik wel leuk vinden (a)

Ja hoe meer competities hoe beter !
0 Vind ik leuk's
Unibet
VRAAG: Bij het tipspel werd gezegd dat er dus niet meer dan 1 x dezelfde tip kan worden gegeven(maakt niet uit wie er tipt)
maar nou vraag ik mij dan af, het is in principe een competitie, dus iedereen zou wel dezelfde wedstrijd mogen tippen toch?
het zou fijn zijn als het wat duidelijker word(kwa overzicht is het goed, maar kwa systeem hmmm)
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
suprer:
VRAAG: Bij het tipspel werd gezegd dat er dus niet meer dan 1 x dezelfde tip kan worden gegeven(maakt niet uit wie er tipt)
maar nou vraag ik mij dan af, het is in principe een competitie, dus iedereen zou wel dezelfde wedstrijd mogen tippen toch?
het zou fijn zijn als het wat duidelijker word(kwa overzicht is het goed, maar kwa systeem hmmm)

De tip competitie staat nog in de kinderschoenen en gaat aankomende weken uitgebreid worden. Er zal dus ook een goed lopend systeem komen. Hoe we het gaan doen met tips plaatsen zal dan ook uitgelegd worden. Dat het overzichtelijk blijft is erg belangrijk. Bedankt dat je zo actief meedenkt.
(y)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.