Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app

Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!


Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 28-09-2009 21:33 Algemeen
in 28-09-2009 21:33 Algemeen
1196 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
De chat zou misschien ook aangepakt kunnen worden. De chat bovenin is handig, echter wel wat klein en je kunt niet ver teruglezen. Laatst poste iemand deze link in de chat: https://www.voetbalwedden.net/voetbal-chat/0/ Je kunt dan berichten teruglezen etc., maar op de site zelf zie ik hier nergens een verwijzing naar?
Dus een apart onderdeel op de site, die linkt naar een chat, met groter tekstvak, optie tot teruglezen etc. zou een idee kunnen zijn?
0 Vind ik leuk's
hammernl:
De chat zou misschien ook aangepakt kunnen worden. De chat bovenin is handig, echter wel wat klein en je kunt niet ver teruglezen. Laatst poste iemand deze link in de chat: https://www.voetbalwedden.net/voetbal-chat/0/ Je kunt dan berichten teruglezen etc., maar op de site zelf zie ik hier nergens een verwijzing naar?
Dus een apart onderdeel op de site, die linkt naar een chat, met groter tekstvak, optie tot teruglezen etc. zou een idee kunnen zijn?

Er wordt door de leden inderdaad een hoop besproken in de chat. Vooral tijdens wedstrijden. We merken dat het steeds drukker wordt op voetbalwedden. Dat is een goed teken , maar dat betekend ook een aantal aanpassingen. Een duidelijkere verwijzing naar de chatgeschiedenis lijkt me zo gepiept. Bedankt voor de feedback en een fijn weekend.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
wolfie bezig met je post omhoog te krikken haha? btw hoe zit dat met de match van schalke nu?
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
suprer:
wolfie bezig met je post omhoog te krikken haha? btw hoe zit dat met de match van schalke nu?

Post van leden worden uiteindelijk wel nagegaan door de crew.
0 Vind ik leuk's
Unibet
Ik was afgelopen week op wintersport en kwam daar iets leuks tegen wat ik jullie niet wil onthouden:
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
In de lijst met tips zie je steeds meer dezelfde tips voorbij komen. Is het mogelijk om een filter optie in te bouwen zodat je alleen de tip met de meeste thumbs up / comments te zien krijgt?
En ook een filter om alleen de tips met tipinfo te laten zien.
0 Vind ik leuk's
vivoex:
In de lijst met tips zie je steeds meer dezelfde tips voorbij komen. Is het mogelijk om een filter optie in te bouwen zodat je alleen de tip met de meeste thumbs up / comments te zien krijgt?
En ook een filter om alleen de tips met tipinfo te laten zien.

Geen enkel probleem! We zullen deze opties deze week in laten bouwen. Ook de filter voor tips die een onderbouwing hebben zullen we laten inbouwen.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
suprer:
Dankjewel VW, owww maart ik heb het niet eens door is de maand al zo snel om pff dan heb ik 3 wedstrijden te weinig getipt, maar kwa roi denk ik dat vonloite gewonnen heb(ben een goede 2e dacht ik)

Ik heb de maand Maart gewonnen. Weet ik vrij zeker. Veruit de hoogste ROI. Maar ze zullen het wel snel bekend maken denk ik.
0 Vind ik leuk's
Leuk dat er een nieuwe poll is geplaatst. Graag horen we van iedereen een kleine nuttige onderbouwing waarmee we aan de slag kunnen gaan. We beloven dat we alle suggesties serieus zullen bekijken.
De mogelijke antwoorden zijn:
Kan niet zonder
Zeer goed
Goed
Redelijk
Waarom vind je iets?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Hey, ik was zo even op een profiel aan het kijken en zag dat er een grote fout ik staat :).
Er staat : Hoevaak wedt je ?
Dit moet wel degelijk : 'Hoe vaak wed je' zijn.
Wou het even vermelden om je te helpen :P.
GRTZ
Nogmaals :P
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.