Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app

Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!


Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 28-09-2009 21:33 Algemeen
in 28-09-2009 21:33 Algemeen
1196 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
suprer:
VRAAG: Bij het tipspel werd gezegd dat er dus niet meer dan 1 x dezelfde tip kan worden gegeven(maakt niet uit wie er tipt)
maar nou vraag ik mij dan af, het is in principe een competitie, dus iedereen zou wel dezelfde wedstrijd mogen tippen toch?
het zou fijn zijn als het wat duidelijker word(kwa overzicht is het goed, maar kwa systeem hmmm)

Ik ben het hier volkomen mee eens het is een competitie dus iedereen mag in principe deze wedstrijd tippen. Het gaat uiteindelijk om stemmen vergaren dus de tip met de beste uitleg of hoogste odds wint dan.
0 Vind ik leuk's
Unibet
voetbalfan:
suprer:
VRAAG: Bij het tipspel werd gezegd dat er dus niet meer dan 1 x dezelfde tip kan worden gegeven(maakt niet uit wie er tipt)
maar nou vraag ik mij dan af, het is in principe een competitie, dus iedereen zou wel dezelfde wedstrijd mogen tippen toch?
het zou fijn zijn als het wat duidelijker word(kwa overzicht is het goed, maar kwa systeem hmmm)

Ik ben het hier volkomen mee eens het is een competitie dus iedereen mag in principe deze wedstrijd tippen. Het gaat uiteindelijk om stemmen vergaren dus de tip met de beste uitleg of hoogste odds wint dan.

De tip competitie staat nog in de kinderschoenen en gaat aankomende weken uitgebreid worden. Er zal dus ook een goed lopend systeem komen. Hoe we het gaan doen met tips plaatsen zal dan ook uitgelegd worden. Dat het overzichtelijk blijft is erg belangrijk. Bedankt dat je zo actief meedenkt.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
wie heeft eigenlijk de tipcompeititie gewonnen van maart:P
0 Vind ik leuk's
=
Dankjewel VW, owww maart ik heb het niet eens door is de maand al zo snel om pff dan heb ik 3 wedstrijden te weinig getipt, maar kwa roi denk ik dat vonloite gewonnen heb(ben een goede 2e dacht ik)
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
timvvlaanderen:
wie heeft eigenlijk de tipcompeititie gewonnen van maart:P
suprer:
Dankjewel VW, owww maart ik heb het niet eens door is de maand al zo snel om pff dan heb ik 3 wedstrijden te weinig getipt, maar kwa roi denk ik dat vonloite gewonnen heb(ben een goede 2e dacht ik)

Aankomende dagen maken we dit bekend! Maar bedankt voor het tippen in elk geval. Super jongens!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Quote door: suprer
Dankjewel VW, owww maart ik heb het niet eens door is de maand al zo snel om pff dan heb ik 3 wedstrijden te weinig getipt, maar kwa roi denk ik dat vonloite gewonnen heb(ben een goede 2e dacht ik)
Ik ben 2e vonloite 1e jij 3e als ik goed kan tellen:P
0 Vind ik leuk's
=
Vw-crew, ik zou het voor de tips wel fijn vinden als je kan filteren of sorteren op competitie of iets dergelijks. Het worden namelijk steeds meer tips en denk dat iedereen wel favoriete competities heeft om op te wedden.
0 Vind ik leuk's
arjen90:
Vw-crew, ik zou het voor de tips wel fijn vinden als je kan filteren of sorteren op competitie of iets dergelijks. Het worden namelijk steeds meer tips en denk dat iedereen wel favoriete competities heeft om op te wedden.

Met je eens (y). We gaan het zeer binnenkort overzichtelijker maken.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
geen opmerkingen! Flink bezig en doe zo voort :)
0 Vind ik leuk's
arjen90:
Vw-crew, ik zou het voor de tips wel fijn vinden als je kan filteren of sorteren op competitie of iets dergelijks. Het worden namelijk steeds meer tips en denk dat iedereen wel favoriete competities heeft om op te wedden.
arjen90:
Vw-crew, ik zou het voor de tips wel fijn vinden als je kan filteren of sorteren op competitie of iets dergelijks. Het worden namelijk steeds meer tips en denk dat iedereen wel favoriete competities heeft om op te wedden.

Ook mee eens :d
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.