Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app

Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!


Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 28-09-2009 21:33 Algemeen
in 28-09-2009 21:33 Algemeen
1196 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Is het voor het bookmakerspel niet veel leuker als iedereen op alle wedstrijden in kan zetten ipv dat je ook in 1x alles op 1 wedstrijd kan inzetten.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ik denk dat jij bedoeld dat je niet alles in 1 keer op 1 wedstrijd mag inzetten, maar dat er een minimaal aantal bets zijn en een maximum percentage van de saldo mag inzetten?
0 Vind ik leuk's
Allemaal een fijn WK toegewenst! Ik had al gedacht dat Denemarken tegen Nederland zou scoren, maar gelukkig wel in eigen doel :)
Jah precies en dat je dan in moet zetten op alle wedstrijden.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
[quote]Is het voor het bookmakerspel niet veel leuker als iedereen op alle wedstrijden in kan zetten ipv dat je ook in 1x alles op 1 wedstrijd kan inzetten.

Dan krijg je dat iemand op 9 wedstrijden 1 euro inzet en op de ene 991 euro. Hou je dus bijna hetzelfde.
0 Vind ik leuk's

Ik zie mezelf niet in het onlineblok van deze site staan terwijl dat ik wel online ben.
Er hoort dus 4 leden online te staan + mijn voetbalwedden naam wedden.

Er zijn 9 bezoekers online! Er zijn 3 leden online!

De leden die online zijn:
vlaflip, belgianiron, demas

Bericht gewijzigd door wedden op do 27 jul. 2017, 14:01
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Meestal zit mensen in chat.. (waartoe ik ook behoor) te vragen in chat wie is er online? Ey .. en .. zijn jullie er? Dit zie ik gewoon heel vaak.. is het niet handiger om die wie is online.. ergens verder na boven te plaatsen? Bijv. voordat je begint met de bonussen? Zo onder je eigen menu?

Nou veel belangrijker vind ik iets anders. een eigen gelijk vindbare topic over de verschillende handige te bezoeken sites om het wedden te vergemakkelijken. Ik heb het wel zien staan volgens mij in off topic. Het lijkt me echter handiger om het gewoon een topic -naam te geven zodat het ook voor iedereen vindbaar is. ( bij het hoofdscherm)

Ik denk dat dit een essentieel topic is voor deze website, aangezien je niet zomaar af kan gaan op tips van andere. Je zult een beetje moeten vergelijken en het is dan handig om juist op deze site gelijk even te kunnen klikken en verschillende odds vergelijkers/team statistieken en competitie statistieken en prono te vinden.



0 Vind ik leuk's
Forza Inter
Erg goede ideeen hier zit zeker wat in omdat handige sites echt een hele belangrijke factor is en mensen niet zo van veel zoeken houden. Het vak waar je kunt zien of mensen online zijn moet zeker ook zichtbaarder zijn voor mensen want die staat nu helemaal onderaan. De tips die je hebt gegeven ben ik het zeker helemaal mee eens. (y) Omdat het tip systeem nog maar net bestaat zijn de tips idd nog niet heel betrouwbaar alleen als er echt veel wedders tips gaan geven zal het steeds betrouwbaarder gaan worden. Ook zal het interessant zijn als de ROI van tipgevers er bijstaat zodat iedereen kan zien wie een winstgevend tipgever is.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ben weer een bug tegenkomen. Ik wou een bericht sturen naar vonloite en klikte via de chat op zijn naam en vervolgens op prive bericht versturen. Toen ik daar op klikte verscheen mijn eigen emailadres in het scherm terwijl dat dit de naam vonloite hoort te zijn.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
[quote]Ben weer een bug tegenkomen. Ik wou een bericht sturen naar vonloite en klikte via de chat op zijn naam en vervolgens op prive bericht versturen. Toen ik daar op klikte verscheen mijn eigen emailadres in het scherm terwijl dat dit de naam vonloite hoort te zijn.

Deze fout heb ik getest en ben ik niet tegengekomen. Kan je laten weten wanneer het weer gebeurd?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik wou weer een pm versturen en klikte via de chat op gebruikersnaam eerst kwam de gebruikersnaam er wel te staan maar daarna redirecte het vakje weer door naar mijn mailadres. Ik gebruik by the way firexfox wellicht dat het daar aan ligt.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.