Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app

Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!


Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 28-09-2009 21:33 Algemeen
in 28-09-2009 21:33 Algemeen
1196 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
[quote]Ik wou weer een pm versturen en klikte via de chat op gebruikersnaam eerst kwam de gebruikersnaam er wel te staan maar daarna redirecte het vakje weer door naar mijn mailadres. Ik gebruik by the way firexfox wellicht dat het daar aan ligt.

Ik gebruik ook firefox maar nooit last van gehad
0 Vind ik leuk's
Forza Inter
Wellicht is het een optie van Windows 7 die bepaalde wachtwoorden opslaat. Had het net ook bij Norton antivirus aanmelden dat mijn mailadres daar in 1x in het wachtwoord scherm kwam. In ieder geval nog steeds wennen die windows7.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
[quote]Wellicht is het een optie van Windows 7 die bepaalde wachtwoorden opslaat. Had het net ook bij Norton antivirus aanmelden dat mijn mailadres daar in 1x in het wachtwoord scherm kwam. In ieder geval nog steeds wennen die windows7.

Ik wil al heel lang windows 7! Ik heb zo een klein laptopje, (notebook?), dus er kunnen geen cd's in. Weet niet hoe ik het erop moet zetten op een andere manier. Windows Xp vind ik niet zo geweldig net zoals vista.. best irritant.
0 Vind ik leuk's
Forza Inter
[quote]Ik wil al heel lang windows 7! Ik heb zo een klein laptopje, (notebook?), dus er kunnen geen cd's in. Weet niet hoe ik het erop moet zetten op een andere manier. Windows Xp vind ik niet zo geweldig net zoals vista.. best irritant.

Kan je Windows 7 niet downloaden van de website van Microsoft?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Hey kunnen jullie Betfair toevoegen bij de lijst met bookies in de wedden tips?
0 Vind ik leuk's
[quote]
Kan je Windows 7 niet downloaden van de website van Microsoft?
Is alleen te koop en de goedkoopste is 199,99 een klein beetje duur vind je niet :P
0 Vind ik leuk's
Forza Inter
[quote]Hey kunnen jullie Betfair toevoegen bij de lijst met bookies in de wedden tips?

Ik ben het zeker daarmee eens betfair is een grote bookmaker met vaak goeie quoteringen. Hopelijk komt Betfair binnenkort ook in het quotering vergelijkings systeem.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
[quote]Ik ben het zeker daarmee eens betfair is een grote bookmaker met vaak goeie quoteringen. Hopelijk komt Betfair binnenkort ook in het quotering vergelijkings systeem.

[quote]Hey kunnen jullie Betfair toevoegen bij de lijst met bookies in de wedden tips?

Lijkt me ook wel wat. Ik heb ook een account bij Betfair. Ik sluit daar mijn weddenschappen zonder problemen af.
0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
We hebben zojuist weer twee nieuwe bookmakers aan het odd-systeem toe mogen voegen. Het gaat om de bookmakers: Tipico en Betway. We zullen de komende dagen meer clubs voor deze bookmakers toevoegen maar het gaat al zeker de goede kant op!

Het is veel werk maar we weten waar we het voor doen: jullie ;-)




0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Hoe meer keuze uit bookmakers des te beter (y) Als ooit alle bookies erin komen waarbij ik mag wedden dan weet ik zeker dat ik altijd beste quotering heb.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.