Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app

Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!


Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 28-09-2009 21:33 Algemeen
in 28-09-2009 21:33 Algemeen
1196 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ideaal! (y)
Geduld is geen probleem voor dit, het is ook immers een detail.
0 Vind ik leuk's
- Why am I Mr. Pink? > Because you're a faggot, allright?
gewoon de folder chmodden (naar 777) waar de avatars moeten geupload worden volgens mij
0 Vind ik leuk's
Kan er ook voor gezorgd worden dat je automatisch ingelogd blijft? Moet namelijk elke keer opnieuw inloggen :-$
0 Vind ik leuk's
@onzemichael....dat komt zeker na het weekend! Bedankt voor je opmerking!
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Hier zit ook niog een fout in script:
https://www.voetbalwedden.net/forums/wedden-strategieen/ en als ik dan op pagina 6 klik van:
Helderziend: binnen en buitenlandse wedstrijden
[Pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6]
dan kom ik weer terug op het forum zelf ipv naar pagina 6 te gaan.
Dit is trouwens bij elke topic met meerdere pagina's
0 Vind ik leuk's
@onzemichael: gaan we inderdaad mee bezig.
@rusherke: geregeld.
@JohnnyVlam: je kan je profielfoto nu aanpassen
@Arjen90: kom je nu weer wat vaker?
Verder hebben we zojuist het Bookmakerspel gefixt. Het was in Google Chrome en Internet Explorer niet mogelijk om je weddenschappen op te slaan, vanaf nu dus wel weer.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Zie trouwens ook dat het Euro logo: "€" niet goed wordt weergegeven :)
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
Zie trouwens ook dat het Euro logo: '€' niet goed wordt weergegeven

Nu als het goed is wel weer :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
@ vw_crew: Jawel, het lukt om mijn profielfoto aan te passen! Dank u wel voor dit zo rap op te lossen! (y)
0 Vind ik leuk's
- Why am I Mr. Pink? > Because you're a faggot, allright?
johnny-vlam:
@ vw_crew: Jawel, het lukt om mijn profielfoto aan te passen! Dank u wel voor dit zo rap op te lossen! (y)

U vraagt wij draaien :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.