Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app

Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!


Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 28-09-2009 21:33 Algemeen
in 28-09-2009 21:33 Algemeen
1196 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
@vw-crew, zal nu wel weer wat vaker op de site zijn ja. Je hebt allen van die (tentamen)periodes dat je wat minder tijd om op de site te komen.
Kan het misschien veranderd worden automatisch "geen mail ontvangt van alle reacties in dit topic" wordt geselecteerd?
0 Vind ik leuk's
Beter ik zie dat de quote knop nu ook aanwezig is maakt het forum zeker overzichtelijker.
0 Vind ik leuk's
Unibet
Het is vanaf nu zo dat, indien je de browser sluit en later terugkomt, ingelogd blijft. Kortom: als je niet wilt dat je ingelogd blijft: uitloggen!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Had het net door. Als er een functie niet meer is merk je pas hoe fijn die functie eigenlijk was ;-)
0 Vind ik leuk's
arjen90:
Had het net door. Als er een functie niet meer is merk je pas hoe fijn die functie eigenlijk was ;-)

Klopt...we merken dat er toch een aantal kinderziektes in de website zitten die we er snel uit laten halen. Verder zijn we met nog wat leuke dingen bezig. Hou de site dus in de gaten :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Erg leuk vwcrew dat er leuke dingen voor deze site op komst zijn. Komt het blok waarvan je kan zien welke leden online zijn ook nog op de site ?
0 Vind ik leuk's
Unibet
voetbalfan:
Erg leuk vwcrew dat er leuke dingen voor deze site op komst zijn. Komt het blok waarvan je kan zien welke leden online zijn ook nog op de site ?

ja, die komt er zeker nog aan. We hebben nog iets in petto... rustig afwachten. Gaat waarschijnlijk volgende week worden.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Vandaag hebben we een update uitgevoerd waardoor je bij het Bookmakerspel de weddenschappen van andere gebruikers kunt bekijken, met uitzondering van de huidige speelronde. Hiermee krijgen andere gebruikers dus jouw weddenschappen te zien, waar anderen eventueel weer van kunnen leren.
Klik op de bookmakerspel pagina op de link 'meer info' of op het blokje waar het bedrag in staat en er zal een popup openen met de wedstrijden in de huidige ronde en van alle speelrondes in een ronde (snap je het nog!?).
Vanaf volgende week komen we met een spelregelwijziging waarmee je maximaal 1/4 van je totale bankroll op één weddenschap mag inzetten. Reden hiervoor is, is dat er momenteel 'gloryhunters' langs kunnen komen in een laatste speelronde, vervolgens 500 euro op een haast onmogelijke weddenschap zetten en er zo mogelijk met de prijs vandoor gaan. We willen de regelmatige bezoeker meer kans geven! Maar dat dus volgende week...
Succes en veel plezier!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Goed bezig Vw-crew (y)
Ook het 1/4 inzetten vind ik een goed plan, aangezien mensen in het echt ook nooit zn volledige br n 1 x inzetten ;)
0 Vind ik leuk's
Door de nieuwe regeling zal het bookmakerspel stukken leuker een aantrekkelijker worden doordat gloryhunters idd meer buitengesloten worden.
0 Vind ik leuk's
Unibet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.