Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaringen met 888sport

Volgens mij is er nog geen topic over deze bookmaker, excuses als ik me vergis.

Ik heb nog nooit eerder van deze bookie gehoord, maar zie ze staan hier in een advertentie in de banner op deze site. Als het goed is moet er een bonus van €88 in freebets te krijgen zijn. Echter, het kan aan mij liggen maar op hun site kan ik hier nergens de voorwaarden voor vinden of wat die bonus precies inhoudt. En als ze dat soort dingen te goed verstoppen is dat in mijn ervaring meestal geen best teken...

Iemand die de voorwaarden wel heeft gevonden? Of is deze actie exclusief voor VW, en kan dus iemand van de mods meer vertellen over de voorwaarden?

En zijn er hier mensen die al ervaring hebben met 888sport? Zijn ze een beetje te vertrouwen of niet?

Edit VW-Crew:

De bonus voorwaarden kan je vinden op de 888sport website. Het komt er in het kort op neer dat je je bonus in 8 gedeeltes vrij moet spelen door weddenschappen te plaatsen. Odds, minimaal 2.0 euro. Gratis weddenschappen zijn maximaal 30 dagen geldig en weddenschappen op dezelfde wedstrijd tellen niet mee in het aantal weddenschappen.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar sint
Country flagsint in 18-02-2013 19:42 Bookmakers
in 18-02-2013 19:42 Bookmakers
50 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Heeft iemand toevallig ook gebruik gemaakt van de recente Champions Leage actie van 888Sport?
Zet 10 euro in op een wedstrijd dinsdag + woensdag en ontvang dan op de donderdag (gisteren dus) een free bet twv 15 euro.
Nu heb ik deze niet ontvangen en de klantenservice zegt doodleuk dat de mensen die ervoor in aanmerking kwamen
de bet al zouden moeten hebben.

Dit is voor mij niet de eerste keer dat ze een actie niet nakomen en dit begint erg vervelend te worden.
Aangezien de acties / promoties de reden zijn dat ik (af en toe) bij sport888 speel is dit geen goede ontwikkeling
en gooien zij zo hun eigen glazen in.

Daarnaast is zoals gezegd hun klantenservice extreem traag en moet je lang wachten op je geld.


Wees dus gewaarschuwd.
0 Vind ik leuk's
Heb je de opt-in wel ingevuld? Ik heb dat namelijk ook gedaan, had hem gisteren keurig op mijn account staan (en volgens mij is het een freebet actie van €5,-?).

Wat betreft het uitbetalen ben ik het wel met je eens, wanneer ik laat uitbetalen naar de bank duurt het ipv de geadverteerde 24 uur vaak 48 uur voordat de uitbetaling gevalideerd is. Maar dan staat het vervolgens wel binnen de daarop volgende 24 uur op mijn rekening.
0 Vind ik leuk's
Ik heb de actie ook gespeeld en heb gister gewoon mijn free bet gehad. wellicht dat het inderdaad miss is gegaan bij het nakomen van de terms & conditions?
Daarin stond bijv. ook dat je op dinsdag EN woensdag een bet moest plaatsen voor de wedstrijden. Dus niet op dinsdag al 2 bets voor dinsdag en woensdag.

Verder heb ik nooit problemen met de site. Ze zijn inderdaad wel traag maar altijd behulpzaam geweest naar mij toe. Maar zoals voor elke site en actie geldt, moet je gewoon goed op de terms & conditions letten.
0 Vind ik leuk's
Alle actievoorwaarden zijn (natuurlijk) gechecked en nagekomen, daar ligt het niet dus aan.
Verder ging het om een actie van 15 euro, geen 5. Ik kreeg op de dinsdag een promo mail hierover.

Heb nog maar eens contact op genomen met de klantenservice, hopelijk krijg ik daar voor maandag nog bericht op.

0 Vind ik leuk's
ja ik had ook de actie van 15 euro freebet. als je aan alle voorwaarden hebt voldaan lijkt het met sterk dat ze moeilijk gaan doen.
0 Vind ik leuk's
We gaan het meemaken Domi...
0 Vind ik leuk's
Mijn ervaringen met 888sport zijn supergoed! Ik was ooit tijdens het wk 2012 daar begonnen en kreeg verschillende free bets (in totaal €88) na het zetten van een bepaald aantal bets. Toen had ik een redelijk bedrag gewonnen en het terugstorten op Skrill en mijn bankrekening ging behoorlijk makkelijk!

3 jaar later (eind 2015) zat ik in een soort winning streak wat eigenlijk bij 888sport begonnen was, ik heb toen een flink bedrag gewonnen en dit hebben ze me uiteindelijk na 3/4 dagen ook betaald naar mijn Skrill rekening. Ik dacht eerst dat ze moeilijk zouden gaan doen, maar dit is me behoorlijk meegevallen, voor kleine spelers is dit een zeer degelijke bookmaker, voor grotere spelers ook, zij het voor korte duur, want je zal uiteindelijk gelimiteerd worden tot enkele euro's of centen als je winstgevend bent ;-)
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Waarom dacht je dat ze moeilijk gingen doen Thijs? Als je geld gewonnen hebt moeten ze het gewoon uit betalen toch?
Vind het feit dat een bookie "niet moeilijk doet" als je geld hebt gewonnen en dit wil laten uitcashen geen pluspunt, dat verwacht ik gewoon.

Ik snap dat sport888 voetbalwedden (nu met o.a. de combiactie) sponsort maar probeer als moderator van voetbalwedden
wel realistisch en eerlijk te blijven kijken naar de plus en min punten van een bookie.
Hier is de bezoeker van voetbalwedden naar mijn mening het meest mee geholpen.
0 Vind ik leuk's
ik krijg ook geen freebets meer na wat behoorllijke winsten te hebben gehad bij 888
0 Vind ik leuk's
@blackflags paranoid much.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.