Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaringen met 888sport

Volgens mij is er nog geen topic over deze bookmaker, excuses als ik me vergis.

Ik heb nog nooit eerder van deze bookie gehoord, maar zie ze staan hier in een advertentie in de banner op deze site. Als het goed is moet er een bonus van €88 in freebets te krijgen zijn. Echter, het kan aan mij liggen maar op hun site kan ik hier nergens de voorwaarden voor vinden of wat die bonus precies inhoudt. En als ze dat soort dingen te goed verstoppen is dat in mijn ervaring meestal geen best teken...

Iemand die de voorwaarden wel heeft gevonden? Of is deze actie exclusief voor VW, en kan dus iemand van de mods meer vertellen over de voorwaarden?

En zijn er hier mensen die al ervaring hebben met 888sport? Zijn ze een beetje te vertrouwen of niet?

Edit VW-Crew:

De bonus voorwaarden kan je vinden op de 888sport website. Het komt er in het kort op neer dat je je bonus in 8 gedeeltes vrij moet spelen door weddenschappen te plaatsen. Odds, minimaal 2.0 euro. Gratis weddenschappen zijn maximaal 30 dagen geldig en weddenschappen op dezelfde wedstrijd tellen niet mee in het aantal weddenschappen.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar sint
Country flagsint in 18-02-2013 19:42 Bookmakers
in 18-02-2013 19:42 Bookmakers
50 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

We hebben onlangs alle leden die mee hebben gespeeld aan een recente 888 actie (Champions League Spel / Combi Challenge) middels een privé-bericht gevraagd hun ongezouten mening over 888 te geven.


De volgende 20 leden ontvangen daarvoor (volgende week) een €25,- free bet van 888.


Thanks allen! (Y)(Y)


tjerkslagman

klaaszuid

michael210690

coning

sewpal

0kan91

lingeboy

daan17

emiskej

elmehdiholland

josco

dennicism

kieft8

psvjw

tinus83

rolwol

supersander

ronald1311

daweas

fcbrabant

Bericht gewijzigd door wedden op wo 26 mei 2021, 10:54
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
jeurdi:
He Leden,

Ik kreeg een email van 888 dat ze aan het rommelen zijn in Nederland. iDeal mag niet meer, ik denk ik deel het even met jullie!

Dear Jordi,

Due to new regulations issued by the Dutch Gaming Authority, De Nederlandse Kansspelautoriteit, we are no longer able to offer iDeal as a payment option. As an alternative we are happy to introduce SOFORT. Deposits with SOFORT are fast, easy and secure and are available with;
ING Bank
HSBC
Rabobank
ABN AMRO
JPMorgan
And many others…
Simply go to the Cashier, select SOFORT and follow the instructions. Confirm your deposit via your bank’s secure system and start playing immediately.

In addition to SOFORT we will continue to accept Visa, Mastercard, Neteller, Skrill, and Paysafecard.

To compensate you for any inconvenience caused, we are rewarding you with a €10 Free Bet upon depositing €10 or more with code SOFORT10 with SOFORT or any of the payment methods mentioned above.

Groetjes Jordi


pauperclown:
Gebruik toch nooit iDeal. Prima dat ze dit skippen. Hierdoor worden transacties (nog) moeilijker te traceren door de BD.


^ Ik heb jullie berichten even naar het centrale topic verplaatst.
0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Deze bookie heeft een weddenschap van mij laten verdwijnen die ik 100% zeker heb geplaatst... 7 mei 2018 heb ik de weddenschap Number of goals scored by the player in the Competition: Over 1.5 goals (Mo Salah) gezet. Gisteren keek ik of de weddenschap uitbetaald was, maar tot mijn verbazing is mijn weddenschap niet gekeurd maar uit mijn account verdwenen.

0 Vind ik leuk's

Mijn ervaring met deze bookmaker is tot nu toe prima, zojuist een account aangemaakt en naderhand gezien dat je een code had moeten gebruiken voor het onvangen van 30eu aan freebets. Dit had ik uiteraard over het hoofd gezien, meteen even de chat in gegaan en het is keurig opgelost waarna ik de freebets als nog aan mijn account heb toegevoegd gekregen.


Zijn er hier mensen die eventueel slechte ervaringen hebben met deze bookmaker ?

0 Vind ik leuk's

Mijn ervaringen met 888 zijn positief. Betrouwbaar en met (uit)betalen nooit problemen ondervonden. Ze gaven (vroeger) ook veel free bets weg, zeker als je een tijdje wat minder actief bent.


Mocht je trouwens meer ervaringen zoeken, op deze pagina staan bijna 50 ervaringen van andere leden. Gemiddelde cijfer is overigens een dikke 7, prima dus.

1 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Hoi ik heb een vraag,


op 2 juni heb ik een withdrawal geplaatst. Dit is uiteindelijk een split withdrawal geworden.

Nu heb ik direct op 3 juni het eerste deal netjes ontvangen. Echter blijft het 2e deel nu al tot op heden op zich wachten.. heeft iemand hier ervaring mee? En welke stappen kan ik ondernemen?


ik heb mijn bank al gecontact en zij vinden geen transactie terug. bet888 blijft maar aangeven dat het totale bedrag is betaald...


0 Vind ik leuk's

Oké @Herwensejan Ik neem aan dat je contact hebt opgenomen met de Live-Chat van 888sport? Ik zou ze vriendelijk verzoeken om een bewijs van overboeking te presenteren. En als ze dat niet kunnen, zou ik even aangeven dat je beklag gaat doen bij de MGA (Malta Gaming Association) én diverse internet (betting gerelateerde) forums. Dit kan net de drempel zijn dat ze nog eens een keer (goed) naar de zaak kijken. Je moet net de snaar weten te raken vaak. Soms kan het zijn dat je account ergens is dichtgegooid, dat ze wat documenten willen zien, en je opeens dagenlang moet wachten op iets wat normaal niet meer dan een paar minuten duurt.


Hoop dat je er wat aan hebt.

0 Vind ik leuk's

@Herwensejan Ze splitten het altijd, geen idee waarom. Ook zijn ze langzamer dan de gemiddelde bookmaker ( ook met reageren op e-mails). Ik ga er vanuit dat t wel goed komt.

0 Vind ik leuk's

Als je (redelijk) hoge bedragen uitbetaald is het volgens mij omdat de bookie (belasting)technisch met je meedenkt😉

0 Vind ik leuk's

Dat is ook wat ik er van weet. Nobel van ze.

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.