Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Betclic: €55 niet te verliezen weddenschap

Hallo,
Ik zat een beetje te kijken naar bookmakers en toen kwam ik bij betclic.
Op de site staat dat als je minimaal 55€ stort, je bij je eerste bet (max55€) als je die verliest je inzet terug krijgt en je die vervolgens gelijk kan laten uitkeren.
Hebben mensen hier ervaring mee ? want het lijkt te mooi om waar te zijn.
Groeten Jaro
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jaro030
Country flagjaro030 in 20-01-2014 18:56 Bookmakers
in 20-01-2014 18:56 Bookmakers
117 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
colinfok:
Zelfde gedaan! Hoop deze week mijn geld binnen te krijgen (y)

Daar kan je zeker wel vanuit gaan. Mochten er problemen zijn, schroom vooral niet om ze op het forum te zetten :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
colinfok:
Zelfde gedaan! Hoop deze week mijn geld binnen te krijgen (y)

Daar kan je zeker wel vanuit gaan. Mochten er problemen zijn, schroom vooral niet om ze op het forum te zetten :-)

Eb al mailtje gehad dat alles goed is gekeurd dus zal t deze week wel krijgen.
0 Vind ik leuk's
Heb men geld binnen gekregen! (y)
0 Vind ik leuk's
Zojuist een account aangemaakt en € 55,- gestort. Nu heb ik ook ineens € 100,- bonus gekregen, maar hier kan ik niets van vinden.
Heeft iemand enig idee wat hier de voorwaarden van zijn en of de € 55,- cashback dan tegelijk geldig is?
0 Vind ik leuk's
Kan je gebruik maken van de freebet als je de eerste storing via Ideal doet?
0 Vind ik leuk's
Helaas ooit in een ver verleden al eens gestort bij deze bookie.. :-(
0 Vind ik leuk's
Goed zijn, is niet genoeg. Je moet goed genoeg zijn..
bgb2792:
Kan je gebruik maken van de freebet als je de eerste storing via Ideal doet?

Ja, via Ideal 55 euro gestort en met een odd van 1.85 gewonnen, uitcashen verliep vlekkeloos. :)
0 Vind ik leuk's
"Save in relation to the Welcome Cashback Bonus (which may be offered from time to time), to unlock or withdraw the bonus, the bonus amount (or other promotional action) received must have been bet six times, on one or more bets with a minimum of 2.00 odds."
Dit staat in de voorwaarden. Betekent dit nou juist dat je die welcome cashback bonus niet hoeft rond te spelen? ik ben niet echt bekend met de uitdrukking "save in relation to". vroeg mij dit af voordat ik 55 euro inzet en dan m straks 6x moet rondspelen...
0 Vind ik leuk's
Ik snap er nou helemaal niks meer van gister heb ik een bonus gekregen na m'n eerste storting deze is nu ineens verdwenen.
Granada - FC Barcelona
Match Result : Barcelona (Odds: 1,25)
Getafe - Atletico Madrid
Match Result : Atletico Madrid (Odds: 1,45)
Milan - Calcio Catania
Match Result : Milan (Odds: 1,30)
Benfica - AZ
Match Result : Benfica (Odds: 1,25)
Gisteren bovenstaande combo gemaakt.
€ 55,- @ 2,95 = € 162,25
0 Vind ik leuk's
domi:
"Save in relation to the Welcome Cashback Bonus (which may be offered from time to time), to unlock or withdraw the bonus, the bonus amount (or other promotional action) received must have been bet six times, on one or more bets with a minimum of 2.00 odds."
Dit staat in de voorwaarden. Betekent dit nou juist dat je die welcome cashback bonus niet hoeft rond te spelen? ik ben niet echt bekend met de uitdrukking "save in relation to". vroeg mij dit af voordat ik 55 euro inzet en dan m straks 6x moet rondspelen...

Betekent "met uitzondering van". Je hoeft de welcome cashback dus GEEN zes keer rond te spelen, maar elke andere bonus wel.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.