Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Betclic: €55 niet te verliezen weddenschap

Hallo,
Ik zat een beetje te kijken naar bookmakers en toen kwam ik bij betclic.
Op de site staat dat als je minimaal 55€ stort, je bij je eerste bet (max55€) als je die verliest je inzet terug krijgt en je die vervolgens gelijk kan laten uitkeren.
Hebben mensen hier ervaring mee ? want het lijkt te mooi om waar te zijn.
Groeten Jaro
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jaro030
Country flagjaro030 in 20-01-2014 18:56 Bookmakers
in 20-01-2014 18:56 Bookmakers
117 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
wouterfcu:
Enige waar ik bang voor ben dat ik er later gezeik ofzo mee krijg. Vriend van mij kreeg laatst ook een mail van unibet dat hij lang niet op zijn account was geweest en moest inloggen anders moest hij maandelijks gaan betalen
Dat is echt onzin, dat zou een bookmaker nooit doen en vooral unibet niet.. Betclic bonus werkt gewoon zolang het er staat..
Ik heb me geld gewoon terug gekregen:D
Jongens vergeet de mobile bonus ook niet ! die ik al eerder had aangegeven, 10 euro wedden als je dan verlies krijg je hem gewoon terug betaald:D
Succes
(y)
0 Vind ik leuk's
wouterfcu:
Enige waar ik bang voor ben dat ik er later gezeik ofzo mee krijg. Vriend van mij kreeg laatst ook een mail van unibet dat hij lang niet op zijn account was geweest en moest inloggen anders moest hij maandelijks gaan betalen

Die mail heb ik laatst ook gehad dus is zeker geen onzin.
Daarentegen kost het weinig moeite om je account op te heffen dus opzich geen probleem mits je wel je mail in de gaten houdt waar je ooit een unibet account op aangemaakt hebt en misschien niets meer mee doet.
0 Vind ik leuk's
Paar weken terug ook gebruik gemaakt van de actie en maar liefst 500 winst gemaakt, vandaag netjes deels uitbetaald gekregen ;-)
0 Vind ik leuk's
xavi94:
Weet iemand of deze bonus nog geldig is ? Alvast bedankt !

Deze bonus is inderdaad nog steeds geldig.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
sander-91:
wouterfcu:
Enige waar ik bang voor ben dat ik er later gezeik ofzo mee krijg. Vriend van mij kreeg laatst ook een mail van unibet dat hij lang niet op zijn account was geweest en moest inloggen anders moest hij maandelijks gaan betalen

Die mail heb ik laatst ook gehad dus is zeker geen onzin.
Daarentegen kost het weinig moeite om je account op te heffen dus opzich geen probleem mits je wel je mail in de gaten houdt waar je ooit een unibet account op aangemaakt hebt en misschien niets meer mee doet.

Bij sommige bookmakers moet je soms nog wel aardige moeite doen om je account op te heffen
0 Vind ik leuk's
Bedankt voor de tip, heb em gebruikt voor Atletico @ 4,25
0 Vind ik leuk's
Ik zie dat veel mensen hier bij combo bet weddenschappen hebben met maximaal 2 resultaten dus over/under, basketball- en tenniswedstrijden. Maar kreeg zojuist via support het volgende te horen:

'Each and every bet selection that is a part of your first bet strictly needs to have at least 3 possible outcomes. Example: if your first bet is a multiple consisting of 10 bets, each of those 10 bets needs to have at least 3 possible outcomes. That means over/under bets and NBA (or tennis) match result bets do NOT qualify'
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.