Betclic: €55 niet te verliezen weddenschap
Hallo,
Ik zat een beetje te kijken naar bookmakers en toen kwam ik bij betclic.
Op de site staat dat als je minimaal 55€ stort, je bij je eerste bet (max55€) als je die verliest je inzet terug krijgt en je die vervolgens gelijk kan laten uitkeren.
Hebben mensen hier ervaring mee ? want het lijkt te mooi om waar te zijn.
Groeten Jaro
Ik zat een beetje te kijken naar bookmakers en toen kwam ik bij betclic.
Op de site staat dat als je minimaal 55€ stort, je bij je eerste bet (max55€) als je die verliest je inzet terug krijgt en je die vervolgens gelijk kan laten uitkeren.
Hebben mensen hier ervaring mee ? want het lijkt te mooi om waar te zijn.
Groeten Jaro
20-01-2014 17:56 in Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
wouterfcu:
Enige waar ik bang voor ben dat ik er later gezeik ofzo mee krijg. Vriend van mij kreeg laatst ook een mail van unibet dat hij lang niet op zijn account was geweest en moest inloggen anders moest hij maandelijks gaan betalen
Dat is echt onzin, dat zou een bookmaker nooit doen en vooral unibet niet.. Betclic bonus werkt gewoon zolang het er staat..Enige waar ik bang voor ben dat ik er later gezeik ofzo mee krijg. Vriend van mij kreeg laatst ook een mail van unibet dat hij lang niet op zijn account was geweest en moest inloggen anders moest hij maandelijks gaan betalen
Ik heb me geld gewoon terug gekregen:D
Jongens vergeet de mobile bonus ook niet ! die ik al eerder had aangegeven, 10 euro wedden als je dan verlies krijg je hem gewoon terug betaald:D
Succes
(y)