Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Betclic: €55 niet te verliezen weddenschap

Hallo,
Ik zat een beetje te kijken naar bookmakers en toen kwam ik bij betclic.
Op de site staat dat als je minimaal 55€ stort, je bij je eerste bet (max55€) als je die verliest je inzet terug krijgt en je die vervolgens gelijk kan laten uitkeren.
Hebben mensen hier ervaring mee ? want het lijkt te mooi om waar te zijn.
Groeten Jaro
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jaro030
Country flagjaro030 in 20-01-2014 18:56 Bookmakers
in 20-01-2014 18:56 Bookmakers
117 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik heb ook gebruik gemaakt van deze bonus. Weddenschap verloren (door Real Madrid en PSV) en de €55,- stond de zelfde avond weer op mijn account. Vervolgens een document geupload ter identificatie. In korte tijd stond het geld weer op mijn Skrill account (y)
0 Vind ik leuk's
Ik zit eens rond te kijken op de website van betclic, maar kan nergens vinden hoe je gebruik kan maken van de freebet. Wie weet hoe dit zit? Gewoon 30 euro storten en een weddenschap plaatsen?
0 Vind ik leuk's
junkie:
Ik zit eens rond te kijken op de website van betclic, maar kan nergens vinden hoe je gebruik kan maken van de freebet. Wie weet hoe dit zit? Gewoon 30 euro storten en een weddenschap plaatsen?

Er staat vrij onduidelijk op de website van Betclic ''more info about this promo''. Mocht dit jou in het Engels nog niet duidelijk zijn dan wil ik dit best vertalen.
A €55 cashback offer: the only risk free welcome offer on the Internet!
A crystal clear proposal: you open an account, place your first sports bet up to €55, and if you lose we will refund your stake and you can withdraw your money. We are giving you the chance to win real money for absolutely nothing!
There are no tricks and it is a completely FREE sports bet.
For example:
You fancy placing a €55 bet on Feyenoord to beat PSV? Follow these steps:
1. Register an account on Betclic
Fill in the simple registration form and validate your registration with the confirmation email we send you.
2. Make your first deposit on your Betclic account
To start placing bets, you need to make a first deposit of at least €55 into your account. You cannot lose your money because if your first bet does not win, we will pay for it.
3. Place your risk-free bet
If Feyenoord's odds to beat PSV are 5,00 and they win, you will get:
€55 x 5 = €275
If you lose, your €55 stake is refunded to your Betclic account! You have lost nothing and have enjoyed the thrill of a real bet.
4. This offer applies to new Betclic customers only and is valid on all sport bets (including multiples), except system bets and Betclic14 grids. This offer is exclusive to residents of the Netherlands. The list of applicable countries can be found in the Betclic General Terms and Conditions.
5. Only your first bet will be reimbursed. To get the best out of this offer, you may wish to place a first bet of €55 all in one go.
6. Any bonus offered by us is limited to one per Account which shall mean no more than one bonus per IP address.
7. We reserve the right to cancel a bonus offer at any time in case of any abuse of the offer and to terminate the offender’s account with immediate effect. For the avoidance of doubt, no person who has held a Betclic account and received a Welcome Cashback Bonus at any time may receive a further Welcome Cashback Bonus in relation to any Betclic account held by that person.
8. Full terms and conditions of this offer can be found in the Betclic General Terms and Conditions located on here.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Hallo vrienden,
Ik had over deze actie gelezen en er meteen gebruik van gemaakt. Hij s gewoon 100% legitiem, geen voorwaarden ed, dus geweldig!
Nu wilde ik weten of er nog meer bookmakers zijn met zo n gewledige promotie.
Die van Betfirst heb ik helaas al gebruikt en dus ook deze van Betclic, voor de rest ben ik nog redelijk nieuw hierin. Dus iemand suggesties?
bvd!
0 Vind ik leuk's
w1990:

Nu wilde ik weten of er nog meer bookmakers zijn met zo n gewledige promotie.
Die van Betfirst heb ik helaas al gebruikt en dus ook deze van Betclic, voor de rest ben ik nog redelijk nieuw hierin. Dus iemand suggesties?
bvd!

Welkom w1990
Er zijn zeker meer bookmakers met dit soort promoties. Hier een linkje waar regelmatig promoties van bookmakers worden gepost https://www.voetbalwedden.net/topic/dagelijkse-aanbiedingen-van-bookmakers-2500/ Ook maken bookmakers zelf op de website of via email melding van aanbiedingen. Hier nog een overzicht van bookmakers met welkomstbonussen https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
net gespeeld en mijn freebet gewonnen:)
Betis - Atletico Madrid
Match and Goals : Atletico Madrid and Under 2.5
win Atletico Madrid and Under 2.5
€55 2,65 €145,75
0 Vind ik leuk's
Wat mij nu even onduidelijk is, kan ik na het storten van die 55 euro als ik mijn bet verlies diezelfde 55 euro ook weer terugstorten op mijn bankrekening?
0 Vind ik leuk's
bpl15:
Wat mij nu even onduidelijk is, kan ik na het storten van die 55 euro als ik mijn bet verlies diezelfde 55 euro ook weer terugstorten op mijn bankrekening?

Op de website van Betclic in de bonusvoorwaarden staat dat Betclic bij verlies de 55 euro terugstort naar Betclic account en dat het vanaf daar terug gestort kan worden naar in jouw geval een bankrekening. De bonusvoorwaarden staan ook in het engels hier op deze pagina een paar post eerder.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
man united - man city 2 stake: €55
0 Vind ik leuk's
sport is iets heel moois thierryz1.blogabet.com
reminho18:
net gespeeld en mijn freebet gewonnen:)
Betis - Atletico Madrid
Match and Goals : Atletico Madrid and Under 2.5
win Atletico Madrid and Under 2.5
€55 2,65 €145,75

daarna al het geld gewoon uitgecasht? of ben je door gegaan op Betclic?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.