Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Betfair sluit haar deuren in Nederland

En zoals verwacht sluit betfair haar deuren nu ook voor mensen wonend in Nederland. Triest, alle exchanges zijn nu niet meer beschikbaar in Nederland. Met dank aan de zogenaamde wetten die de gokker beter ''beschermt'' daar waar bookmakers vrij spel hebben om winners te verbannen. Die zullen hier niet terug komen. edit: foto ziet er wel erg klein uit. crtl-scrollen om tekst groter te maken.

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar FCRonaldo9
Country flagFCRonaldo9 in 4-08-2021 18:44 Bookmakers
in 4-08-2021 18:44 Bookmakers
98 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Waardeloos! Niks bescherming. Zullen er nog meer gaan volgen of gaat Betfair een licentie aanvragen?

2 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Het lijkt erop dat betfair geen licentie gaat aanvragen in Nederland. Belastingen hier zijn veel te hoog. De exchange gaat het sowieso niet worden gezien het feit dat het wettelijk niet kan omdat het ''onbekende'' weddenschappen zijn. Ik verwacht dat de grote jongens als William Hill, bet365, paddy (wellicht) wel een licentie gaan aanvragen in Nederland. Maar de exchange business is zo goed als dood in Nederland. Er zijn altijd wegen om dit te omzeilen, is niet iets wat ik in het openbaar ga promoten.


Je zal van die waardeloze sites krijgen net als toto.

Bericht gewijzigd door FCRonaldo9 op Wed 4 Aug 2021, 19:17
1 Vind ik leuk's

Exchanges zijn toch vooral gebaat bij veel mensen die betten? Dat zullen er in NL alleen maar meer worden met het marketinggeweld wat hier in NL gaat binnenvloeien. Jammer dat ze geen licentie willen aanvragen.

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Dit klopt, ze pakken commissie over de winsten van mensen. Ik denk echter dat vele bookmakers struikelen over de kansspelbelasting van 29% in combinatie met allerlei regeltjes waar ze zich aan moeten houden. Denk aan meebetalen voor verslavingszorg en anti verslaving campagnes. Ook kan Nederland zeggen dat er bepaalde markten niet aangeboden mogen worden omdat deze 'fix' gevoelig zijn.

Nederland overdrijft uiteraard gelijk weer en zitten weer de politiek correcte brave borstjes uit te hangen, met een zo hoog mogelijk 'winst' oogmerk voor de belastingdienst.

Hierboven op moeten bookmakers ook nog een marketing budget vrij gaan maken als ze de Nederlandse markt opgaan, om zo toch genoeg bekendheid te vergaren en klanten te werven ( deze zal je nodig hebben als je 29% kansspelbelasting moet betalen). Onder fanatieke gokkers zal dit niet nodig zijn, maar Jan met de pet van 3 hoog die kent alleen maar de Toto en Unibet.

Bericht gewijzigd door gulzig op Thu 5 Aug 2021, 19:45
2 Vind ik leuk's

Probleem is alleen dat wettelijk exchanges niet mogelijk zou zijn in Nederland omdat je op exchanges niet weet tegen wie je wed. Volgens de nieuwe wet is dat verboden. Natuurlijk als je dit in context plaats is het belachelijk gezien de odds op exchanges vaak het meest realistisch zijn vergeleken met sportbooks/bookies. Ik denk ook niet dat de exchange markten hier in Nederland populair is als ik kijk op deze website en de Nederlandse wed community in het algemeen. Maar het heeft natuurlijk alles met geld te maken. Nederlandse overheid wilt mee snoepen, en deze exchanges willen geen achterlijke belastingen betalen. Belasting percentages zijn belachelijk hoog.

1 Vind ik leuk's

Iemand ervaring met sportmarket? Als alternatief i.p.v. betfair.

0 Vind ik leuk's

Sportmarket is een top broker, echter is dat niet per se een alternatief voor betfair aangezien zij daar geen 'lay' opties bieden. Als je bijvoorbeeld op paardensport wed is die optie er ook niet. Als je alleen 'back' bets dan is dit een zeer goede alternatief. Er zijn op zich genoeg alternatieven, alleen zal ik deze niet in het openbaar bespreken.

2 Vind ik leuk's

Ook voor mij geen goed bericht. Mocht er iemand zijn die al veel gebruikt maakt van een broker, ik zou graag horen welke dat is. De broker moet wel een lay optie aanbieden, en ook lage commissie voor bets vragen. Momenteel heb ik 2% bij betfair.


Ellye


Ps. Ik speel dagelijks volgens een marginal arb strategie. Als er mensen zijn die dat ook doen, of andere manieren hebben om structureel geld te verdienen, dan wil ik graag informatie uitwisselen van bookmakers en strategieën!

1 Vind ik leuk's
geluk dwing je af

Heb me eigenlijk nooit verdiept in alternatieven voor betfair aangezien al heel lang zeer tevreden ben.Kom graag in contact met mensen die alternatieven weten.

0 Vind ik leuk's

Ik vraag me af waarom ze alles sluiten als ze geen licentie zouden aanvragen. Nu bieden ze het ook aan terwijl dit officieel niet mag. Daar zou de wet toch niet veel aan gaan veranderen?

2 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.