Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Betfair sluit haar deuren in Nederland

En zoals verwacht sluit betfair haar deuren nu ook voor mensen wonend in Nederland. Triest, alle exchanges zijn nu niet meer beschikbaar in Nederland. Met dank aan de zogenaamde wetten die de gokker beter ''beschermt'' daar waar bookmakers vrij spel hebben om winners te verbannen. Die zullen hier niet terug komen. edit: foto ziet er wel erg klein uit. crtl-scrollen om tekst groter te maken.

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar FCRonaldo9
Country flagFCRonaldo9 in 4-08-2021 18:44 Bookmakers
in 4-08-2021 18:44 Bookmakers
98 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

@vanstriean De huidige wet zorgt ervoor dat deze sites daadwerkelijk strafbaar zijn en flinke boetes krijgen. Voor deze wet was het niet legaal maar werd het gedoogd. Als je winst maakte op een buitenlandse websites moest je alles boven de 449 euro bij de belastingdienst aangeven. Verschil is nu is er een gereguleerde markt in Nederland waarbij de KSA licenties uitdeelt. Hierdoor vervalt de gedoog beleid. Aangezien Betfair hier waarschijnlijk nooit terug gaat komen hebben ze dit tot de uiterste uitgesteld.

1 Vind ik leuk's

Erg teleurstellend om dit te horen.

Los van het feit dat je een hele strategie kon ontwikkelen dmv backen en layen bood BF bijna altijd de hoogste odds.


Ik ben me inmiddels aan het verdiepen in andere mogelijkheden, maar volgens mij zijn de overige exchanges (betdaq, matchbook en smarkets) niet beschikbaar in Nederland.

0 Vind ik leuk's

@JorgeConstanza Zie je persoonlijke PM box.

0 Vind ik leuk's

Ff nog puzzelen hoe hier alles werkt...thnx voor je snelle reactie👍

0 Vind ik leuk's

Volkomen met je eens.Nederland met al zijn regeltjes.Snap heus wel dat er toezicht moet zijn maar het back/lay systeem heeft mij de afgelopen jaren geen windeieren gelegd.

De afgelopen dagen ook verdiept maar geen enkele exchange neemt Nederlandse ingezetenen aan.Nu maar kijken naar andere opties

0 Vind ik leuk's

Wil je ook wat in mijn inbox gooien fcronaldo9?

0 Vind ik leuk's

Sportmarket account aangemaakt en kan dat zeker aanraden! De beste odds gezien je op meerdere exchanges kan/ bookies zoals Pinnacle. Het is wel enkel 'back' bets, maar ik speel simpelweg alleen high stake single bets, dus zeker een aanrader. Min. deposit is wel €250,-

0 Vind ik leuk's

Wil je ook wat in mijn inbox gooien fcronaldo9?

0 Vind ik leuk's

@voetbalwedden: kunnen jullie gwen topic maken met een overzicht van brokers, met alle plussen en minnen?

1 Vind ik leuk's
geluk dwing je af

Fcronaldo9 zou je mij ook een pb kunnen sturen.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.