Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaring met Circusbet

Hallo,

Heeft er hier iemand ervaring met Circusbet.be?
Ze bieden een 100% bonus aan tot 250 euro, deze kan je tegen alle noteringen rondspelen.
Is deze site betrouwbaar en voor Nederlanders?

Gr Fifaking (y) (y) :)



0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar fifaking14
Country flagfifaking14 in 28-02-2015 23:40 Bookmakers
in 28-02-2015 23:40 Bookmakers
59 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik heb geen ervaring met Circusbet maar weet wel dat ze een vergunning hebben in België voor het aanbieden van sportweddenschappen.
Bij inschrijving staat het volgende : ** Spelers uit een land dat niet in de lijst staat mogen niet op deze site spelen.
En Nederland staat er tussen dus is ook toegankelijk voor Nederlanders.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
fifaking14:
Hallo,

Heeft er hier iemand ervaring met Circusbet.be?
Ze bieden een 100% bonus aan tot 250 euro, deze kan je tegen alle noteringen rondspelen.
Is deze site betrouwbaar en voor Nederlanders?

Gr Fifaking (y) (y) :)





Alle bookmakers in Belgie die onder toezicht staan van de KSC (Kans Spel Commissie) kun je vertrouwen en zijn ook voor inwoners van Nederland (y)
Dit geldt dus ook voor circus.be !
In Belgie gelden zeer strenge regels omtrent t verstrekken van vergunningen

gr mootje
0 Vind ik leuk's
Je moet wel bedrag 30X rondspelen denk ik
0 Vind ik leuk's
Circus.be heeft 100% deposit bonus tot €50 van 13-03 t/m 17-03

Alleen kan ik nergens de voorwaarden vinden omtrent rondspelen enzo. Misschien dat iemand hier meer weet??

Anders ga ik zelf wel ff proberen vant weekend :p
0 Vind ik leuk's
Weet iemand de voorwaarden van de 250 euro welkomsbonus want die voorwaarden vind ik nergens op hun website!

30 keer rondspelen? Ook op sportweddenschappen? Welke noteringen? Welke periode is de bonus geldig na activering?

Alvast bedankt!
0 Vind ik leuk's
green-power:
Weet iemand de voorwaarden van de 250 euro welkomsbonus want die voorwaarden vind ik nergens op hun website!

30 keer rondspelen? Ook op sportweddenschappen? Welke noteringen? Welke periode is de bonus geldig na activering?

Alvast bedankt!


Op de site staat in het klein : TOT € 250 GRATIS 100% bonus - Verdubbel je eerste storting. Verder kan ik de informatie die jij vraagt ook niet terugvinden op hun site. Het staat zo onduidelijk op hun site dat ik er niks zinnigs over kan zeggen. Het is aan te raden om dezelfde vragen even aan de klantenservice van Circusbet.be te stellen om zo er 100% zeker van te worden dat er geen 'addertje onder het gras' zit. Zelf heb ik geen account bij Circusbet en kan geen contactgegevens vinden anders had ik jou vragen direct aan de klantenservice kunnen stellen maar dat kan helaas niet. Circus.be zou er in ieder geval goed aan doen om in vervolg van alle bonusaanbiedingen duidelijke voorwaarden op de site weer te geven. En een makkelijk te bereiken klantenservice is ook geen overbodige luxe voor Circus.be

In de voorwaarden staat het onderstaande over bonussen bij Circus.be maar verder niks over de 250 euro bonus.

OPNAME, INZET, BONUS
Onder voorbehoud van de naleving van de bepalingen in deze Overeenkomst, verbindt CIRCUS BELGIUM zich ertoe om op eerste verzoek van de Spelers hun aanvraag tot opname van de winst uit te voeren, op voorwaarde dat het saldo op zijn gebruikersaccount positief is. CIRCUS BELGIUM kan tijdelijk bonussen aanbieden waarmee de Spelers kunnen spelen zonder voorafgaande storting:

- Het bonusgeld kan pas worden opgenomen als de Playthrough van de bonus bereikt is. In
het tegengestelde geval wordt elk verzoek tot opname, wanneer de Playthrough niet wordt
bereikt, uitgevoerd door CIRCUS BELGIUM maar zal dit resulteren in het verlies van
bonussen.

- De inzetten met geld moeten worden gespeeld voorafgaand aan alle bonussen/elke bonus.
- Voor alle Sportweddenschappen en Virtuele sportweddenschappen zal de winst
voortgekomen uit inzetten in bonusgeld automatisch worden omgezet in bonusgeld.
- De bonussen van de Spelers zijn persoonlijk en kunnen niet worden doorgegeven aan een
Speler of een derde. Het is niet toegestaan dat meerdere spelers hun winsten, bonussen of
verliezen samenvoegen.

- De bonussen worden altijd aangeboden op tijdelijke basis; deze aanbiedingen kunnen op elk ogenblik door CIRCUS BELGIUM worden ingetrokken.

- MISBRUIK VAN DE BONUSSEN: wordt gezien als misbruik het herhaaldelijk
opnemen door een Speler van bonussen die aangeboden worden bij eerste storting of bij
andere promoties bij stortingen (10 % - 100 % bonus), die door de Speler worden
opgenomen om uitsluitend te kunnen spelen met de fiches die worden aangeboden door CIRCUS BELGIUM.

Herhaald misbruik van de promoties aangeboden door CIRCUS BELGIUM bij stortingen (dit betreft maar blijft niet beperkt tot promoties van onze partners bij betalingen, tot onze certificaten en/of vergoedingscertificaten), uitsluitend door een minimum hoeveelheid te storten om te kunnen spelen met bonussen, kan ertoe leiden dat CIRCUS BELGIUM naar eigen goeddunken en zonder mogelijkheid van beroep, de gebruiker classificeert als "bonusmisbruiker" of de gebruikersaccount blokkeert en/of beëindigt, evenals alle daaraan gekoppelde transacties.

CIRCUS BELGIUM behoudt zich volledig en naar eigen goeddunken het recht voor om een Speler te classificeren als bonusmisbruiker. Vanaf het moment dat CIRCUS BELGIUM een gebruiker tot "bonusmisbruiker" heeft verklaard, kan deze geen gebruik meer maken van promotiebonussen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
wedden:
green-power:
Weet iemand de voorwaarden van de 250 euro welkomsbonus want die voorwaarden vind ik nergens op hun website!

30 keer rondspelen? Ook op sportweddenschappen? Welke noteringen? Welke periode is de bonus geldig na activering?

Alvast bedankt!


Bedankt voor uw reactie! Ik heb gisteren al een mailtje gestuurd naar de klantenservice maar deze blijkt niet een van de snelste te zijn. Ach we wachten wel even :)
0 Vind ik leuk's
Iemand die weet of deze bookmaker limieten oplegt?
0 Vind ik leuk's
Na twee keer te mailen i.v.m. de voorwaarden voor die welkomstbonus... geef ik het op!
0 Vind ik leuk's
Ik heb via de facebook pagina contact opgenomen en kreeg dit als antwoord.

Dag Glenn,

Ja, de welkomstbonus is een bonuskrediet dat je ontvangt op je account. Je kan dus zelf beslissen waarvoor je dit gebruikt.

Alvast veel speelplezier en succes met je weddenschappen !

Vriendelijke groeten,

het Circus.be-team


En dan vroeg ik naar de rondspeelvoorwaarden :

Dag Glenn,

De playthrough van de bonussen op Circus.be is 30. Je moet dus 30 de waarde van de bonus inzetten vooraleer je het bedrag kan opnemen.

Fijne avond,

het Circus.be-team
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.