Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaring met Circusbet

Hallo,

Heeft er hier iemand ervaring met Circusbet.be?
Ze bieden een 100% bonus aan tot 250 euro, deze kan je tegen alle noteringen rondspelen.
Is deze site betrouwbaar en voor Nederlanders?

Gr Fifaking (y) (y) :)



0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar fifaking14
Country flagfifaking14 in 28-02-2015 23:40 Bookmakers
in 28-02-2015 23:40 Bookmakers
59 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik heb geen ervaring met Circusbet maar weet wel dat ze een vergunning hebben in België voor het aanbieden van sportweddenschappen.
Bij inschrijving staat het volgende : ** Spelers uit een land dat niet in de lijst staat mogen niet op deze site spelen.
En Nederland staat er tussen dus is ook toegankelijk voor Nederlanders.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
fifaking14:
Hallo,

Heeft er hier iemand ervaring met Circusbet.be?
Ze bieden een 100% bonus aan tot 250 euro, deze kan je tegen alle noteringen rondspelen.
Is deze site betrouwbaar en voor Nederlanders?

Gr Fifaking (y) (y) :)





Alle bookmakers in Belgie die onder toezicht staan van de KSC (Kans Spel Commissie) kun je vertrouwen en zijn ook voor inwoners van Nederland (y)
Dit geldt dus ook voor circus.be !
In Belgie gelden zeer strenge regels omtrent t verstrekken van vergunningen

gr mootje
0 Vind ik leuk's
Je moet wel bedrag 30X rondspelen denk ik
0 Vind ik leuk's
Circus.be heeft 100% deposit bonus tot €50 van 13-03 t/m 17-03

Alleen kan ik nergens de voorwaarden vinden omtrent rondspelen enzo. Misschien dat iemand hier meer weet??

Anders ga ik zelf wel ff proberen vant weekend :p
0 Vind ik leuk's