Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaring met Circusbet

Hallo,

Heeft er hier iemand ervaring met Circusbet.be?
Ze bieden een 100% bonus aan tot 250 euro, deze kan je tegen alle noteringen rondspelen.
Is deze site betrouwbaar en voor Nederlanders?

Gr Fifaking (y) (y) :)



0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar fifaking14
Country flagfifaking14 in 28-02-2015 23:40 Bookmakers
in 28-02-2015 23:40 Bookmakers
59 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Als ik het goed begrijp moet je de bonus dus 30x rondspelen. Bij 250 storten is dit dus €7500 en dit kan op elke notering?

Nog 1 vraagje, is deze bookmaker betrouwbaar en betalen ze dus (goed/normaal) uit?
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Het kan op elke notering (ook live), uitbetalen heb ik nog geen ervaring mee omdat ik pas op 60% zit van het rondspeelbedrag.

0 Vind ik leuk's
Mijn ervaring tot nu toe dat als je iets gespeeld heb het uren duurt voordat het gewonnen geld is bijgeschreven bij je saldo. Had gisteravond om half 11 livebet op tennismatch geplaatst en die was gewonnen en momenteel staat die nog steeds als Open Bet. Ook vannacht een voetbalwedstrijd en die staat ook nog steeds als Open Bet. Vind het dus vreselijk lang duren.
0 Vind ik leuk's
Ik speel nu de €25,- no deposit bonus rond. Als dat goed gaat (net als de uitbetaling) ga ik zeker gebruik maken van de deposit bonus max. €250.
0 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger
remco-afca:
Mijn ervaring tot nu toe dat als je iets gespeeld heb het uren duurt voordat het gewonnen geld is bijgeschreven bij je saldo. Had gisteravond om half 11 livebet op tennismatch geplaatst en die was gewonnen en momenteel staat die nog steeds als Open Bet. Ook vannacht een voetbalwedstrijd en die staat ook nog steeds als Open Bet. Vind het dus vreselijk lang duren.


Ik wacht ook nog op de bets van vannacht, verschrikkelijk dit. (n)
0 Vind ik leuk's
Ja ik ben al aan het mailen gegaan en ze hebben al eens terug geantwoord heb nu mijn openstaande tickets opgestuurd en ben nu aan het wachten op antwoord.
0 Vind ik leuk's
remco-afca:
Ja ik ben al aan het mailen gegaan en ze hebben al eens terug geantwoord heb nu mijn openstaande tickets opgestuurd en ben nu aan het wachten op antwoord.


Heb het ook net gedaan Remco, beter dat we ze even waarschuwen.
0 Vind ik leuk's
Had gister mijn eerste bet 25 euro gewonnen en had toen wel binnen 15 minuten na de wedstrijd uitbetaald gekregen, dus ze kunnen het wel haha
0 Vind ik leuk's
Hoe vaak moet je 25 euro spelen? Volgens mij 10x, maar moet dat in één keer? Dus 25 euro op een wedstrijd zetten, en dan nog een 25 euro zetten op een wedstrijd.

Of je kunt het 10 euro op wedstrijd A, 10 euro op wedstrijd B en 5 euro op wedstrijd C. Samen totaal 25 euro gezet op één moment.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.