Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

1xBet: informatie & ervaringen

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met deze (Russische?) bookmaker: https://nl.1xbet.com/nl/ ?

Kwam deze een tijd geleden tegen op Oddsportal en het valt me op dat de uitbetalingspercentages op asian lines hoog zijn (98% bijvoorbeeld). Daarnaast zijn ze soms traag met odds aanpassen.

Misschien aantrekkelijk om te gebruiken voor zo lang je niet gelimiteerd wordt (zoals bij marathonbet).

Hoor graag jullie ervaringen.

Edit: groot aantal betalingsmogelijkheden. Waaronder Skrill, Neteller en Ideal.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar multimaker
Country flagmultimaker in 21-01-2016 13:16 Bookmakers
in 21-01-2016 13:16 Bookmakers
43 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
mojos:
1xbet laat via oddsvergelijking site's vaak hogere odds zien dan dat je in werkelijkheid krijgt, Speler A Kan dus odd 1.80 hebben en Speler B odd 1.60 is hun manier van limiteren....

Daarnaast word er in veel gevallen moeilijk gedaan qua uitbetalingen, al betalen ze wel gewoon uit.

Ook word je echt enorm snel gelimiteerd, ik heb 1 winnende bet van 100 euro kunnen plaatsten en daarna was het meteen over en uit.



Dus stel dat ik daar maar blijf sure/valuebetten dat verlagen ze jouw persoonlijke quotering op den duur naar 1.00?

0 Vind ik leuk's
@Charis1993 Nee ze verlagen gewoon de odds van winnende spelers waardoor het uitbetalingspercentage drastisch lager is en value niet meer aanwezig is.
0 Vind ik leuk's
charis1993:
mojos:
1xbet laat via oddsvergelijking site's vaak hogere odds zien dan dat je in werkelijkheid krijgt, Speler A Kan dus odd 1.80 hebben en Speler B odd 1.60 is hun manier van limiteren....

Daarnaast word er in veel gevallen moeilijk gedaan qua uitbetalingen, al betalen ze wel gewoon uit.

Ook word je echt enorm snel gelimiteerd, ik heb 1 winnende bet van 100 euro kunnen plaatsten en daarna was het meteen over en uit.



Dus stel dat ik daar maar blijf sure/valuebetten dat verlagen ze jouw persoonlijke quotering op den duur naar 1.00?

Nee, het gaat zoals @Multi schrijft.

Het is voor de rest ook een bookmaker van niks, die in het zelfde rijtje thuis hoort als, een interwetten, Marathonbet en Bet Victor. Dus hele hoge odds, en nog snellere limieten.

Maar zolang je er gebruik van kan maken, waarom niet. Zeker voor de beginnende wedder, die nog zijn BR aan het opbouwen is, is het prima om bij zulke bookmakers te beginnen.
0 Vind ik leuk's
Heel handige bookie, niet voor het wedden, maar voor de vele livestreams. Ze hebben zelfs livestreams voor Waterpolo. Zonder storting zijn deze al te bekijken. (y)
0 Vind ik leuk's
proudtukker:
Heel handige bookie, niet voor het wedden, maar voor de vele livestreams. Ze hebben zelfs livestreams voor Waterpolo. Zonder storting zijn deze al te bekijken. (y)


Thanks voor de tip man. Livestream is hierop 1 seconde sneller dan de wedstrijdtijd van 888sport. Helemaal top dus!
0 Vind ik leuk's
proudtukker:
Heel handige bookie, niet voor het wedden, maar voor de vele livestreams. Ze hebben zelfs livestreams voor Waterpolo. Zonder storting zijn deze al te bekijken. (y)


Goede tip! de 1x bet streams via fromhot zijn prima, zonder reclame. Enige nadeel is altijd dat je moet zoeken welke link je precies moet hebben (y)
0 Vind ik leuk's
Hier een account aangemaakt en na enkele weken wat winst gemaakt.
Toen ik geld wou afhalen een bericht gekregen dat ik een foto van men id kaart en bankkaart moest opsturen waar ik geld had met opgeladen de eerste keer.

Enkele uren later was dit allemaal in orde en kon ik men geld afhalen.

Dus: In mijn ogen een goede bookie. Niet zoals bij vele anderen waar ik al dat eindeloze gezeik heb ondervonden van dit en dat wat je moet opsturen en het soms wel enkele dagen duurt voordat dit in orde is.

Ook een zeer ruim aanbod aan live wedstrijden (vele met stream) en goede odds.
Soms merk ik wel dat je op een enkele wedstrijd geen hoog bedrag kan inzetten.
Website is wel wat minder naar mijn mening ivm andere bookies maar daar maal ik niet om.

Zeer tevreden over deze bookie!
0 Vind ik leuk's
Heb enkele weken gespeeld op 1x bet.
Niks gewonnen, zelfs enkele tientjes verloren... maar van zodra je iets begint in te zetten op een "hoge" kwotering voor basket, volley, cricket of zoiets, dan hebben ze je bij je pietje en wordt je (ondanks verlies) gelimiteerd. Van zodra je inlogt met je gebruikersnaam, worden alle kwoteringen onmiddellijk met minstens 5 % verlaagd... Leuk om te zien :) maar niks om over te treuren. Dat ze naar de ... lopen, die Russische sukkelaria
0 Vind ik leuk's
Ik heb via Ideal gestort en wil het geld nu via Bank Transfer terugstorten. Volgens de klantenservice kan dat niet en moet ik het via Neteller withdrawen EN het hele bedrag wat ik terug wil storten moet ik eerst inzetten op een minimale quotering van 1.10??????? wtf..
0 Vind ik leuk's
Ik heb gewoon ook al verloren en gewonnen met het geld wat ik had gestort.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.