Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

1xBet: informatie & ervaringen

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met deze (Russische?) bookmaker: https://nl.1xbet.com/nl/ ?

Kwam deze een tijd geleden tegen op Oddsportal en het valt me op dat de uitbetalingspercentages op asian lines hoog zijn (98% bijvoorbeeld). Daarnaast zijn ze soms traag met odds aanpassen.

Misschien aantrekkelijk om te gebruiken voor zo lang je niet gelimiteerd wordt (zoals bij marathonbet).

Hoor graag jullie ervaringen.

Edit: groot aantal betalingsmogelijkheden. Waaronder Skrill, Neteller en Ideal.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar multimaker
Country flagmultimaker in 21-01-2016 13:16 Bookmakers
in 21-01-2016 13:16 Bookmakers
43 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
barca1985:
Ik heb via Ideal gestort en wil het geld nu via Bank Transfer terugstorten. Volgens de klantenservice kan dat niet en moet ik het via Neteller withdrawen EN het hele bedrag wat ik terug wil storten moet ik eerst inzetten op een minimale quotering van 1.10??????? wtf..


Bijzondere constructie..?

Is het ondertussen al gelukt? Het ging niet om een speciale promotie/bonus?
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
1xbet heeft licentie van Curacao; da's niet best! Mijn advies is neem alleen bookies met Malta-license..
0 Vind ik leuk's
En het zijn Russen, die zijn sowieso niet te vertrouwen ;)

Heb daar alleen maar een account om de live streams te kunnen zien. Dit is ook het enige goeie aan deze bookie.
0 Vind ik leuk's
Wat 0570 zegt, overal waar een stream voor is hebben ze.
0 Vind ik leuk's
Wanneer je een winnende speler bent ga je last van ze krijgen vroeg of laat.
Dit is een book om buiten de deur te houden!

0 Vind ik leuk's
Nogmaals bevestigd dat je bij de ze bookmaker moet wegblijven.

Heb hier een wedstrijd gespeeld omdat alleen hun het aanboden. Helaas had ik dit maar niet gedaan.
Weddenschap gister gewonnen en vandaag is mijn account opeens geblokt.

De chat kan uiteraard niks voor je doen dus heb nu maar via de email contact.
Als dit nog niks wordt ga ik ze bellen.

Hopelijk krijg ik tenminste nog wel mijn saldo teruggestort maar dit kan nog wel even duren heb ik zo het idee.

0 Vind ik leuk's
dat ze iedereen op een limiet zetten is echt zo lame... Leve pinnacle (y)
0 Vind ik leuk's
Ja smeerlappen zijn het.
Lang leve Asians en exchanges wat dat betreft.

1xbet is bij mij nu zover dat ik ze per post mijn documenten moest opsturen naar Rusland lol.
Wordt steeds gekker. Gaat om een aantal k's dus ik heb het maar gedaan, maar dit is een typisch voorbeeld van de better pesten.
Net zolang totdat die er genoeg van heeft en denkt : laat maar zitten.
Of net zo lang totdat diegene zo opgefokt raakt dat die gaat schelden, waardoor je account helemaal gesloten wordt en je kan fluiten naar je centen.

0 Vind ik leuk's
barca1985:
Ik heb via Ideal gestort en wil het geld nu via Bank Transfer terugstorten. Volgens de klantenservice kan dat niet en moet ik het via Neteller withdrawen EN het hele bedrag wat ik terug wil storten moet ik eerst inzetten op een minimale quotering van 1.10??????? wtf..


Heeft iemand de laatste tijd nog ervaringen met 1xbet gehad, positief danwel negatief?

Ze hebben 1000 betting shops in Rusland(USSR), dat hoeft niet alles te betekenen, maar zelfs met corruptie ben je wel erg zichtbaar en kun je niet met alles wegkomen lijkt me.

Ik lees de laatste tijd veel slechte dingen over 1xbet m.b.t accountverificatie op twee forums en hun rating is verlaagd naar D- op SBR, wat zoveel betekent als niet spelen. Echter mensen met positieve ervaringen over een bookie melden zich zowiezo niet snel, dus je kunt snel een verkeerd beeld hebben.

Dat je een foto van je paspoort naast je gezicht moet houden heb ik al bij een andere Russische/Georgische site meegemaakt, maar een aantal mensen moeten nu ook nog alle documenten per post opsturen naar een postbus. Ook iemand uit Frankrijk, volgens hem/haar.
De meeste klachten komen volgens mij uit Oost-Europa(niet om er negatief over te doen, maar andere mentaliteit ook m.b. poker/bots schijnt daar aanwezig te zijn als ik het moet geloven) en enkelen lijken een soort vendetta te voeren en te posten onder verschillende namen(vaak eerste post).
1 persoon zei zelfs dat hij twee accounts had, maar vanaf verschillende computers/plekken inlogde.
Hun Black Friday bonus e.d. zijn niet interessant(combibets), maar hun odds op voetbalzijn de beste tot je gelimiteerd wordt. Ik zit nog op verlies en wordt steeds binnen enkele uren uitbetaald, waarschijnlijk is het iets veiliger steeds kleine bedragen op te vragen dan bv steeds 2000 euro.
Toen ik om accountverificatie vroeg kon dat nu nog niet(raar), maar marathon heeft me ook nog niets gevraagd en die hebben wel een goede rating en odds.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.