Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaringen met Intertops (deel je review voor €10)

We hebben een nieuwe bookmaker getest en toegevoegd aan het overzicht: Intertops.

Aanbod: vooral Amerikaanse sporten

Vooral voor liefhebbers van Amerikaanse sporten (MLB, NHL, NFL, NBA) lijkt dit een interessante optie te zijn. Het aanbod is namelijk vrij groot en de odds zijn relatief hoog. Daar staat wel tegenover dat populaire sporten als tennis en voetbal slechts summier en met matige odds worden aangeboden..

Welkomstbonus: 200% (?50) / 100% (?100) / 50% (?200)

Je kunt bij Intertops kiezen uit meerdere welkomstbonussen. Jammer daarbij is dat je éérst je storting eenmaal moet hebben rondgespeeld, voordat je een bonus kunt kiezen. De odds voor het rondspelen zijn daarentegen wel weer schappelijk (1.50).

Bekijk de volledige review

Direct naar Intertops

Heb je al een account bij Intertops? Verdien een ?10 free bet!

We zijn uiteraard benieuwd naar jullie ervaringen. Dus als je al een geldig* account hebt, laat dan hier je review achter. De eerste 20 review-ers ontvangen van ons een free bet t.w.v. ?10.

Onder geldig verstaan we een recent actief account, dus iemand die daadwerkelijk heeft gestort en heeft gespeeld.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 6-06-2017 09:20 Bookmakers
in 6-06-2017 09:20 Bookmakers
58 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Review staat er op :)
0 Vind ik leuk's
Helaas niet voor Belgen :(
0 Vind ik leuk's
2x in de chat gegaan, kreeg niet al te beste indruk. De eerste gaf aan dat ik niet voor de bonus in aanmerking kwam. Daar kwam ze later in het gesprek ineens op terug. Het tweede chat gesprek verliep ook erg moeizaam, alsof ze geen zin hadden in mijn vragen.
Overigens vind ik het vreemd dat je dus eerst je eigen storting moet rondspelen om vervolgens in aanmerking te komen voor de bonus. Dus je stort 100 euro en moet deze 6x rondspelen, dus 600 euro. Ben je de 100 kwijt, dan kun je dus ook fluiten naar de bonus. Eerste indruk verder qua aanbod bij Roland Garros was erg mager en de odds lager dan bv Unibet. Ik ga in ieder geval wel een poging wagen, kijken hoe snel zij met limits gaan werken.
0 Vind ik leuk's
tino23:

Overigens vind ik het vreemd dat je dus eerst je eigen storting moet rondspelen om vervolgens in aanmerking te komen voor de bonus. Dus je stort 100 euro en moet deze 6x rondspelen, dus 600 euro. Ben je de 100 kwijt, dan kun je dus ook fluiten naar de bonus.


The bonus can only be requested and credited after the initial deposit has been wagered b]once[/b] in its entirety at min. odds of -200 (1.5) and all bets have been settled.

Eenmaal, niet 6x.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Ik kan niet storten met CreditCard, daarvoor moet ik eerst een heel formulier printen, invullen en opsturen. Is mij teveel werk.. helaas!
0 Vind ik leuk's
vw-support:
tino23:

Overigens vind ik het vreemd dat je dus eerst je eigen storting moet rondspelen om vervolgens in aanmerking te komen voor de bonus. Dus je stort 100 euro en moet deze 6x rondspelen, dus 600 euro. Ben je de 100 kwijt, dan kun je dus ook fluiten naar de bonus.


The bonus can only be requested and credited after the initial deposit has been wagered b]once[/b] in its entirety at min. odds of -200 (1.5) and all bets have been settled.

Eenmaal, niet 6x.



Oke thanks voor je replay, heb ik dat verkeerd begrepen.
0 Vind ik leuk's
retsleppa:
Review staat er op :)


Wil je ons even je gebruikersnaam van Intertops sturen?
0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
vw-support:
retsleppa:
Review staat er op :)


Wil je ons even je gebruikersnaam van Intertops sturen?


Enig idee wanneer intertops de bonus bijschrijft?

0 Vind ik leuk's
^ Volgende week, denk ik.

#update: je hebt volgens intertops nooit een storting gemaakt..

Ofwel: je voldoet niet aan de voorwaarden.
0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
nvt.................................
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.