Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaringen met Intertops (deel je review voor €10)

We hebben een nieuwe bookmaker getest en toegevoegd aan het overzicht: Intertops.

Aanbod: vooral Amerikaanse sporten

Vooral voor liefhebbers van Amerikaanse sporten (MLB, NHL, NFL, NBA) lijkt dit een interessante optie te zijn. Het aanbod is namelijk vrij groot en de odds zijn relatief hoog. Daar staat wel tegenover dat populaire sporten als tennis en voetbal slechts summier en met matige odds worden aangeboden..

Welkomstbonus: 200% (?50) / 100% (?100) / 50% (?200)

Je kunt bij Intertops kiezen uit meerdere welkomstbonussen. Jammer daarbij is dat je éérst je storting eenmaal moet hebben rondgespeeld, voordat je een bonus kunt kiezen. De odds voor het rondspelen zijn daarentegen wel weer schappelijk (1.50).

Bekijk de volledige review

Direct naar Intertops

Heb je al een account bij Intertops? Verdien een ?10 free bet!

We zijn uiteraard benieuwd naar jullie ervaringen. Dus als je al een geldig* account hebt, laat dan hier je review achter. De eerste 20 review-ers ontvangen van ons een free bet t.w.v. ?10.

Onder geldig verstaan we een recent actief account, dus iemand die daadwerkelijk heeft gestort en heeft gespeeld.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 6-06-2017 09:20 Bookmakers
in 6-06-2017 09:20 Bookmakers
58 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Had net even contact met Intertops, maar zij geven aan dat na ontvangst van de bonus, de bonus en de deposit 4x moeten worden rondgespeeld bij de 50% (200 EUR) bonus. Dus in totaal 4x 400+200 = 2400. Maakt nogal een verschil ;)
0 Vind ik leuk's
vw-support:
^ Volgende week, denk ik.

#update: je hebt volgens intertops nooit een storting gemaakt..

Ofwel: je voldoet niet aan de voorwaarden.
vw-support:
^ Volgende week, denk ik.

Oh sorry, helemaal niet gezien.
0 Vind ik leuk's
Vette welkomst bonus! Aanbod vind ik zelf niet vrij weinig en ik vroeg op de chat of ze corner bets zouden plaatsen voor de wedstrijd Brazilie-Argentinie toen werd mij verteld ja als ze beginnen dan kan je het vinden onder live wedden. Nou ik heb gestort en wilde betten op corners en wat denk je? Geen corners te bekennen. Voor de bonus is het interessant gebruik van te maken voor de rest trekt het mij niet echt
0 Vind ik leuk's
retsleppa:
vw-support:
^ Volgende week, denk ik.

#update: je hebt volgens intertops nooit een storting gemaakt..

Ofwel: je voldoet niet aan de voorwaarden.
vw-support:
^ Volgende week, denk ik.

Oh sorry, helemaal niet gezien.


Wordt wat lastig om een (nuttige) review achter te laten anders (a)

Voor de andere mensen die een review hebben achtergelaten - graag even je intertops gebruikersnaam naar ons doorsturen.
0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Alle gebruikersnamen die we hebben ontvangen worden morgen (maandag) doorgeven. Intertops zal de free bets dan later in de week verwerken.
0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Hoi vw support hoe lang mag je over het rondspelen van de bonus doen? .
0 Vind ik leuk's
vw-support:
retsleppa:
vw-support:
^ Volgende week, denk ik.

#update: je hebt volgens intertops nooit een storting gemaakt..

Ofwel: je voldoet niet aan de voorwaarden.
vw-support:
^ Volgende week, denk ik.

Oh sorry, helemaal niet gezien.


Wordt wat lastig om een (nuttige) review achter te laten anders (a)

Voor de andere mensen die een review hebben achtergelaten - graag even je intertops gebruikersnaam naar ons doorsturen.


Ik heb daar een tijdje met een freebet gespeeld dus ik ben wel daadwerkelijk actief geweest ;)
0 Vind ik leuk's
Ik bedoel over hoe lang je mag doen over het 200% rondspeel bonus.
0 Vind ik leuk's
matchlezer:
Ik bedoel over hoe lang je mag doen over het 200% rondspeel bonus.


Dit hebben we even nagevraagd. Daar hangt geen harde tijdlimiet aan. Maar het is uiteraard aannemelijk dat je een melding krijgt als je binnen een jaar je bonus nog niet hebt vrijgespeeld (a)
0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
retsleppa:
vw-support:
retsleppa:
vw-support:
^ Volgende week, denk ik.

#update: je hebt volgens intertops nooit een storting gemaakt..

Ofwel: je voldoet niet aan de voorwaarden.
vw-support:
^ Volgende week, denk ik.

Oh sorry, helemaal niet gezien.


Wordt wat lastig om een (nuttige) review achter te laten anders (a)

Voor de andere mensen die een review hebben achtergelaten - graag even je intertops gebruikersnaam naar ons doorsturen.


Ik heb daar een tijdje met een freebet gespeeld dus ik ben wel daadwerkelijk actief geweest ;)


Kan ik nu alsnog in aanmerking komen voor de freebet? Of geldt een freebet niet?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.