Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Surebetting, illegaal?

Hallo allemaal,
Ik ben de laatste tijd druk bezig met het verminderen van mijn risico met wedden.
Toen ik hiernaar aan het zoeken was kwam ik uit op de surebets waarbij je gegarandeerd winst maakt.
Ik heb me hier in verdiept en snap nu precies hoe het werkt (het is niet moeilijk te begrijpen).
Mijn enige 2 vragen zijn nu, en ik hoop dat iemand ze duidelijk kan beantwoorden:
- Is dit illegaal ja of nee?
- En zodra ik hier veel winst mee begin te maken, is het dan mogelijk dat wedmaatschappijen mijn account blokkeren en ik mijn geld kwijt ben?
Danny
1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar dannym
Country flagdannym in 3-10-2011 18:02 Bookmakers
in 3-10-2011 18:02 Bookmakers
9 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Waarom zou het illegaal zijn...? Ik zelf pak ook geregeld een paar centen mee dmv van surebetten!
De kans is wel groot dat je met limieten te maken krijgt. Bookmakers zijn natuurlijk niet gek, zij hebben liever verliesdraaiende klanten. Je moet dus niet denken dat je er snel rijk van kunt worden.
Het lijkt me sterk dat ze je account blokkeren. Desondanks stort ik mijn gewonnen centen meestal meteen terug naar mijn Moneybookers-account.
Edit:
Ik las net dat je overweegt om als Nederlander zijnde een account te openen bij Pinnacle. Dit zou ik absoluut niet doen! Zoals je wellicht weet willen de meeste bookmakers voor uitbetaling je persoons- en adresgegevens controleren. Hiervoor moet je een scan van je paspoort en een rekening die op jouw naam en adres staat door sturen. Zodra pinnacle doorheeeft dat jij probeert de boel in de maling te nemen zal je account gesloten worden en kun je fluiten naar je centen!
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
@jeroenunibet81,
Echt een top reactie, alles is duidelijk nu voor mij.
Reuze bedankt!
Zou je mij misschien nog van wat meer informatie kunnen verschaffen over het hoe en wat van Moneybookers?
Binnenkort ga ik denk ik samen met een vriend van mij (groter bedrag om te investeren) verschillende accounts aanmaken.
We dachten aan zo'n 10 sites met een totaalbedrag van 400, dus 40 per site, en dan waar het kan een bonus meepakken.
Ik weet dat ik dan in het begin erg weinig winst pak, maar met dit systeem is het natuurlijk : geld maakt geld , en we hopen hierdoor aan het eind van het jaar bijvoorbeeld een gratis vakantie te kunnen pakken.
Iemand aanraders die vaak in de surebets voorkomen (dus zonder Pinnacle Sports).
Zijn er nog meer bookmakers die geen Nederlanders toelaten? Ik heb vaag iets over Bet365 gehoord..
0 Vind ik leuk's
Feyenoord. Voor Betfair promotiecode, zie Persoonlijke Tekst bij profiel.
Bet365 accepteert inderdaad ook geen Nederlanders. Er zijn echter nog voldoende bookmakers waar we wel welkom zijn. Ik heb een account bij Unibet, Bwin, Betclic, Stan James, Betfair, William Hill, Victor Chandler, Gamebookers, Nordicbet, Betsson, 888Sport, Titanbet, Interwetten, Betsafe, Getwin en nog een paar bookmakers waarvan ik nu zo snel niet op de naam kom.
Moneybookers werkt echt heel simpel, en is gratis (zonder de bankpas)!
Als ik jou/jullie was zou ik mijn bankroll niet verdelen over 10 verschillende bookmakers. Laat je geld op je Moneybookers-account staan, en stort bij de desbetreffende bookmakers zodra je een surebet hebt gevonden. Zelf gebruik ik meestal https://www.voetbalwedden.net/artikelen/risicoloos-een-bankroll-opbouwen-bookmakers/
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Je kan het beste, wanneer je te maken hebt met een saldo van €400 niet bij 10 bookmakers tegelijk spelen. Ik zou als 1e bookmaker interwetten kiezen, daar €100 storten waardoor je de €100 bonus pakt. Daarnaast een Betfair account en je kan beginnen. Interwetten is altijd heel traag met het aanpassen van quotes die rap dalen, door bijvoorbeeld een blessure van een topspeler, weersomstandigheden, etc. Uitbetalen zou ik bij Interwetten altijd doen via je bankrekening, want via Moneybookers rekenen ze 2%. Je geld heb je binnen 2 werkdagen op je bank staan. Als je zo 1 voor 1 bookmakers afgaat en de bonussen omspeelt dmv surebets te maken dan kan je een mooi saldo opbouwen. Wanneer je bijvoorbeeld 10 redelijk grote bonussen hebt gepakt en bijvoorbeeld een saldo hebt van 1000-1500€ dan heb je veel meer mogelijkheden om te surebetten.
Edit: nuttige post van Joeren hierboven, klasse! Ik zou als ik jou was zeker hetzelfde doen als Vivoex:)
https://www.voetbalwedden.net/topic/traden-en-sure-winnen-op-betfair-689/
0 Vind ik leuk's
Er zijn wel bookmakers die je account sluiten. Maar al de weddenschappen die nog openstaan worden gewoon gehonoreerd. Bij mij was dit het geval bij StanJames en VictorChandler.
0 Vind ik leuk's
Heel erg bedankt voor de reacties allemaal, alles wordt langzamerhand volkomen duidelijk.
@jeroen, ik ga zeker de artikelen even doorlezen.
@roaldd, maar als jouw account gesloten wordt, dan betekent het toch ook echt definitief gesloten, dus je geld kwijt, en dan heb je toch ook niks meer aan de openstaande weddenschappen?
En zou iemand mij in simpele, duidelijke woorden uit kunnen leggen wat dat backen en layen bij Betfair nou precies inhoudt en wat het grote voordeel ervan is om dan bijvoorbeeld zelfs als bookie te spelen (layen)? Want ik heb hier al een paar artikelen over gelezen maar toch blijf ik er een beetje moeite mee houden om dit volledig te begrijpen.
Ook hoorde ik dat Canbet een prima vervanger is van Pinnacle, is dit dan vanwege de hogere quotes dan gemiddeld of vanwege een andere reden?
Ik hoop dat niemand mijn vele vragen vervelend vindt, haha!
0 Vind ik leuk's
Feyenoord. Voor Betfair promotiecode, zie Persoonlijke Tekst bij profiel.
Canbet stel niks voor. Slechte gebruiksvriendelijkheid van de site en langzame uitbetalingen (geld opvragingen). Canbet is een soort clone van SBObet (al hebben ze niks met elkaar te maken). Ook hebben ze vaak veel lagere quotes dan SBO, daarom raad ik je aan een account te maken bij SBO;) SBO betaald overigens 9 van de 10 keer uit binnen 3uur (naar Moneybookers)
Nee, alle weddenschappen worden gehonoreerd en het geld dat je eventueel wint wordt gewoon naar, in mijn geval m'n Moneybookers account, overgemaakt. Volgens mij is dat een standaard procedure.
Er zijn altijd wel een aantal bookmakers waar je voorzichtig moet zijn, maar dat leer je vanzelf (y) Bookmakers die bij mij nog nooit een weddenschap hebben geannuleerd vanwege een palp error of wat voor onzinne rede dan ook: Interwetten, WilliamHill, Tipico, StanJames, VictorChandler, Betfred, Bet-at-Home en Bet3000. SBObet annuleert ook nooit weddenschappen, behalve soms liveweddenschappen, maar dan alleen wanneer er een foute score is weergegeven of een rode kaart niet is verwerkt etc. Betfair is ook voor 100% te vertrouwen.
Bookmakers die nog wel is een weddenschap annuleren vanwege een palp. error: Bwin, Betsson, Betsafe, Nordicbet en Betclic.
Ik en vele anderen hebben slechte ervaringen met 10bet. Het annuleren van gewonnen weddenschappen gebeurde regelmatig. Dat kan je overal op internet terug vinden.
Er zijn nog meer top-bookmakers natuurlijk, Gamebookers en Ladbrokes om er 2 te noemen (y)
Wanneer je surebets plaatst bij dropping odds, dus wanneer de quotes (heel snel) dalen, heb ik nog nooit gehad dat een bookmaker (behalve 10bet) een weddenschap annuleerde.
Succes ermee!
0 Vind ik leuk's
Wat een gedoe zeg voor een paar euro's. Doe mij maar een 'sor bet'...
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.