Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tonybet: 100% bonus tot maximaal 50 euro

Via 'Letssee' werden we op de hoogte gebracht van een nieuwe bookmaker: TonyBet. Deze bookmaker is uniek in zijn soort en geeft aan nieuwe klanten 25 euro weg, zonder storting!! Hieronder geven we informatie over deze bookmaker, de unieke bonus, hoe je deze kunt bemachtigen én wat de voorwaarden zijn.

Let op: Gebruik de bonuscode VW25GRATIS nadat je account is goedgekeurd!

Deze 25 euro bonus is NIET meer geldig. Er geldt momenteel een 100% stortingsbonus tot maximaal 50 euro. Lees onze review voor meer informatie over de huidige bonus.

Link: https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/tonybet/

Klanten die via voetbalwedden.net vóór woensdag 5 september 2012 bij Tonybet zijn aangemeld kunnen tevens van deze bonus gebruik maken en hebben dus dubbel geluk!

Hoe kom je in aanmerking voor deze bonus? [update 5/9/2012]

1. Ga naar de website van Tonybet (via deze link)

2. Maak een account aan (geef je échte gegevens op!)

3. Je ontvangt een email ter bevestiging

4. In deze email staat een link waarmee je je nieuwe account moet bevestigen. Doe dat.

5. Je ontvangt wederom een email waarin TonyBet aangeeft je account eerst te keuren

6. Binnen 24 uur (gaat vaak veel sneller) zal je een goedkeuring ontvangen per email

7. Login bij Tonybet --> ga naar 'storten' --> stort 50 euro --> voer de de bonuscode VW50BONUS in om zonder wachttijd de 50 euro bonus in je acount te ontvangen.

Voorwaarden voor het vrijspelen van de 50 euro bonus

1. 5 keer rondspelen met een minimale odd van €1,85 (geldt vanaf 05/09/2012)

2. Je kan de bonus tot in het oneindige rondspelen (zit geen datum aan vast)

3. Vrijspelen kan met alle type weddenschappen & alle sporten

4. Enkelvoudige weddenschappen & combinatie weddenschappen zijn toegestaan

Onze review

Lees via onderstaande link onze review over bookmaker Tony bet.

- https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/tonybet/

Vragen over deze bonus?

Mocht je over deze bonus nog vragen hebben, lees dan eerst goed dit topic door. Mogelijk hebben andere leden jouw vraag al gesteld en krijg je direct meer duidelijkheid. Heb je geen antwoord kunnen vinden, stel dan je vraag in dit topic en je krijgt (indien mogelijk) zo snel mogelijk antwoord.

Succes!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar letssee
Country flagletssee in 13-06-2012 10:57 Bookmakers
in 13-06-2012 10:57 Bookmakers
214 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
letssee:
Tot nu toe vind ik het een prima bookie!
Heb ook de mail van 100% bonus gehad, maar de voorwaarden daarvan kan ik niet vinden.
Weet iemand die?

Ja dat vroeg ik mij ook af. Maar ook voor die €25 gratis, weet iemand of daar een tijdslimiet op staat voor wanneer je de €25 10x moet hebben rondgespeeld?
0 Vind ik leuk's
letssee:
Tot nu toe vind ik het een prima bookie!
Heb ook de mail van 100% bonus gehad, maar de voorwaarden daarvan kan ik niet vinden.
Weet iemand die?

Voorwaarden voor deze 100 % bonus :
gestorte bedrag + bonus ( 50 + 50 = 100 € ) moet je 6 maal rondspelen aan een minimum odd van 1,50
Als je kijkt onder "account" en daar bij "bonus" kan je zelf volgen hoeveel je nog moet rondspelen en welk bedrag er nog vast staat
Veel succes (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
hypnotist86:
letssee:
Tot nu toe vind ik het een prima bookie!
Heb ook de mail van 100% bonus gehad, maar de voorwaarden daarvan kan ik niet vinden.
Weet iemand die?

Ja dat vroeg ik mij ook af. Maar ook voor die €25 gratis, weet iemand of daar een tijdslimiet op staat voor wanneer je de €25 10x moet hebben rondgespeeld?

Volgens mij is er geen limiet.
In de bonus sectie zie je alleen staan hoeveel je nog moet rondspelen, hier staat geen datum bij.
0 Vind ik leuk's
draco:
letssee:
Tot nu toe vind ik het een prima bookie!
Heb ook de mail van 100% bonus gehad, maar de voorwaarden daarvan kan ik niet vinden.
Weet iemand die?

Voorwaarden voor deze 100 % bonus :
gestorte bedrag + bonus ( 50 + 50 = 100 € ) moet je 6 maal rondspelen aan een minimum odd van 1,50
Als je kijkt onder "account" en daar bij "bonus" kan je zelf volgen hoeveel je nog moet rondspelen en welk bedrag er nog vast staat
Veel succes (y) (y) (y)

Huh het is toch alleen je bonus zes keer? Er stond bij mij rollover amount €300, had het ook vantevoren nagevraagd en ze vertelden mij dat je tot 1 juli volgend jaar hebt om de bonus rond te spelen en dat ik in totaal 300 moest zetten op odd 1.50+..
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
thijspronk:
draco:
letssee:
Tot nu toe vind ik het een prima bookie!
Heb ook de mail van 100% bonus gehad, maar de voorwaarden daarvan kan ik niet vinden.
Weet iemand die?

Voorwaarden voor deze 100 % bonus :
gestorte bedrag + bonus ( 50 + 50 = 100 € ) moet je 6 maal rondspelen aan een minimum odd van 1,50
Als je kijkt onder "account" en daar bij "bonus" kan je zelf volgen hoeveel je nog moet rondspelen en welk bedrag er nog vast staat
Veel succes (y) (y) (y)

Huh het is toch alleen je bonus zes keer? Er stond bij mij rollover amount €300, had het ook vantevoren nagevraagd en ze vertelden mij dat je tot 1 juli volgend jaar hebt om de bonus rond te spelen en dat ik in totaal 300 moest zetten op odd 1.50+..

SORRY SORRY SORRY
Het is idd enkel maar de bonus die 6 maal moet rondspelen
MEA CULPA :-( :-( :-(
0 Vind ik leuk's
Wilde net 50e overmaken via ideal maar kreeg een error pagina.
In de NL versie al als ik op stort klikte, in de ENG versie pas als ik op Ideal klikte.
Meer mensen met dit probleem?
0 Vind ik leuk's
letssee:
Tot nu toe vind ik het een prima bookie!
Heb ook de mail van 100% bonus gehad, maar de voorwaarden daarvan kan ik niet vinden.
Weet iemand die?

Ik weet die voorwaarden ook niet, heb het wel gekregen ondanks dat ik die gratis 25 euro nog moest rondspelen. Het heeft alleen even geduurd voordat ik mijn gestorte bedrag zag en voordat ik de bonus kreeg (2/3 keer gemaild). Er wordt echter nergens gesproken over rondspelen o.i.d.
Heb alleen nog niet geprobeerd er geld af te halen, omdat ik het rondspelen nog niet heb afgerond.
Als ik naar het uitbetalen ga komt alleen het rond te spelen bedrag van die allereerste bonus van 25 euro in beeld.
0 Vind ik leuk's
Is er iemand die een manier weet hoe je ook vanuit België kan storten? ik heb een account gemaakt, 25 euro bonus gekregen, daarmee wat gespeeld en wat winst gemaakt. dus ik wil nu storten zodat ik het geld er weer kan afhalen. maar nu zie ik dat je alleen kan storten via een bankrekening vanuit Nederland. met credit card en zo gaat ook wel maar die heb ik gewoonweg niet (ik zet het er al maar bij voor iemand zegt dat het zo ook gaat :p)
0 Vind ik leuk's
psql:
Is er iemand die een manier weet hoe je ook vanuit België kan storten? ik heb een account gemaakt, 25 euro bonus gekregen, daarmee wat gespeeld en wat winst gemaakt. dus ik wil nu storten zodat ik het geld er weer kan afhalen. maar nu zie ik dat je alleen kan storten via een bankrekening vanuit Nederland. met credit card en zo gaat ook wel maar die heb ik gewoonweg niet (ik zet het er al maar bij voor iemand zegt dat het zo ook gaat :p)

Via Moneybookers is vanuit Belgie de beste manier, zo heb ik het ook gedaan.
Account openen bij Moneybookers, via je bankrekening geld storten ( bijv 10€ ) naar Moneybookers, en dan vanuit Moneybookers je 10€ overzetten naar Tonybet.
En om geld uit cashen , doe je het omgekeerde, je laat je geld overstorten naar Moneybookers en van daaruit opnieuw naar je bankrekening.
Veel succes (y) (y)
0 Vind ik leuk's
"Tonybet: 25 euro zonder storing op je account" (gelukkig maar :))
0 Vind ik leuk's
Uilskuiken!Frikandel!Bal gehakt! Drommels, drommels en nog eens drommels!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.