Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tonybet: 100% bonus tot maximaal 50 euro

Via 'Letssee' werden we op de hoogte gebracht van een nieuwe bookmaker: TonyBet. Deze bookmaker is uniek in zijn soort en geeft aan nieuwe klanten 25 euro weg, zonder storting!! Hieronder geven we informatie over deze bookmaker, de unieke bonus, hoe je deze kunt bemachtigen én wat de voorwaarden zijn.

Let op: Gebruik de bonuscode VW25GRATIS nadat je account is goedgekeurd!

Deze 25 euro bonus is NIET meer geldig. Er geldt momenteel een 100% stortingsbonus tot maximaal 50 euro. Lees onze review voor meer informatie over de huidige bonus.

Link: https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/tonybet/

Klanten die via voetbalwedden.net vóór woensdag 5 september 2012 bij Tonybet zijn aangemeld kunnen tevens van deze bonus gebruik maken en hebben dus dubbel geluk!

Hoe kom je in aanmerking voor deze bonus? [update 5/9/2012]

1. Ga naar de website van Tonybet (via deze link)

2. Maak een account aan (geef je échte gegevens op!)

3. Je ontvangt een email ter bevestiging

4. In deze email staat een link waarmee je je nieuwe account moet bevestigen. Doe dat.

5. Je ontvangt wederom een email waarin TonyBet aangeeft je account eerst te keuren

6. Binnen 24 uur (gaat vaak veel sneller) zal je een goedkeuring ontvangen per email

7. Login bij Tonybet --> ga naar 'storten' --> stort 50 euro --> voer de de bonuscode VW50BONUS in om zonder wachttijd de 50 euro bonus in je acount te ontvangen.

Voorwaarden voor het vrijspelen van de 50 euro bonus

1. 5 keer rondspelen met een minimale odd van €1,85 (geldt vanaf 05/09/2012)

2. Je kan de bonus tot in het oneindige rondspelen (zit geen datum aan vast)

3. Vrijspelen kan met alle type weddenschappen & alle sporten

4. Enkelvoudige weddenschappen & combinatie weddenschappen zijn toegestaan

Onze review

Lees via onderstaande link onze review over bookmaker Tony bet.

- https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/tonybet/

Vragen over deze bonus?

Mocht je over deze bonus nog vragen hebben, lees dan eerst goed dit topic door. Mogelijk hebben andere leden jouw vraag al gesteld en krijg je direct meer duidelijkheid. Heb je geen antwoord kunnen vinden, stel dan je vraag in dit topic en je krijgt (indien mogelijk) zo snel mogelijk antwoord.

Succes!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar letssee
Country flagletssee in 13-06-2012 10:57 Bookmakers
in 13-06-2012 10:57 Bookmakers
214 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ook net account gemaakt nu even afwachten hoe het afloopt ! :d
0 Vind ik leuk's
Vraagje...hoe lang heb je de tijd om die bonus vrij te spelen ? Er staan momenteel niet veel mooi wedstrijden bij...seizoen gaat pas na 2-3 weken beginnen en dan heb je wel een aardig bod aan voetbalwedstrijden dus wou ik weten hoe lang die bonus geldig is.
Edit: Zie het nu...zag het over het hoofd.
0 Vind ik leuk's
vw-crew:
2. Je kan de bonus tot in het oneindige rondspelen (zit geen datum aan vast)

Lees voor de voorwaarden de beginpost door ;-)
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Ik heb de 25 euro bonus ontvangen. Nu heb ik daarnaast ook nog 25 euro gestort maarik krijg hier niet de 100% Bonus omdat ik mij 25 welkom bonus nog niet heb rond gespeeld. Hebben jullie dit ook gehad?
0 Vind ik leuk's
bonus ontvangen, alles liep gesmeerd (y) heb die 25 euro op 5 single betjes geplaatst bij Spanje en portugal, van alles iets :p
0 Vind ik leuk's
Ik probeer ook gebruik te maken van deze actie maar heb nog paar vragen...
Stel ik speel die 25 euro 10 x rond dus in totaal inzet 250 euro, hoeveel moet ik dan zelf storten om het uit te cashen en kan ik het dan ook metéén zonder andere voorwaardes uitcashen?
Verder zie ik op de site nergens een vermelding staan over deze actie, ik krijg alleen een inlogscherm met mogelijkheid tot inschrijven te zien.
Alvast bedankt.
0 Vind ik leuk's
modarez:
Ik probeer ook gebruik te maken van deze actie maar heb nog paar vragen...
Stel ik speel die 25 euro 10 x rond dus in totaal inzet 250 euro, hoeveel moet ik dan zelf storten om het uit te cashen en kan ik het dan ook metéén zonder andere voorwaardes uitcashen?
Verder zie ik op de site nergens een vermelding staan over deze actie, ik krijg alleen een inlogscherm met mogelijkheid tot inschrijven te zien.
Alvast bedankt.

Voor zover ik de reacties heb kunnen lezen is geloof ik een storting van 10 euro voldoende op het bedrag weer op te vragen. En zonder andere voorwaardes kun je idd uitcashen. Alleen moet je opletten dat via welke manier je geld stort is ook de manier waarop zij het bedrag laten uitcashen. Dus als je stort met moneybookers kan ja uit laten cashen met moneybookers. Voor de rest geen voorwaarden dacht ik zo. Misschien dat iemand met meer kennis hier een beter antwoord op kan geven.
0 Vind ik leuk's
jeroendegen:
Ik heb de 25 euro bonus ontvangen. Nu heb ik daarnaast ook nog 25 euro gestort maarik krijg hier niet de 100% Bonus omdat ik mij 25 welkom bonus nog niet heb rond gespeeld. Hebben jullie dit ook gehad?

Een stukje terug heb ik dat in mijn post behandeld.
Ik had en heb die 25 euro nog steeds niet rond, maar dat was echter geen probleem, want dat staat niet in de voorwaarden.
Wat ik echter wel had is dat het even duurde voordat mijn storting van 50 euro was verwerkt en er ging nog wat tijd en 2 a 3 mailtjes overheen voordat de bonus ook op mijn account stond.
0 Vind ik leuk's
Beste meneerl,
Het klopt inderdaad dat de euro2012 bonus pas gebruikt kan worden als u uw rollover amount van de aanmeldingsbonus heeft rondgespeeld. Er is één uitzondering en dat is wanneer uw account op €0,- staat voordat u een deposit doet, waarna u de euro2012 bonus kan gebruiken.
De deposit bonus heeft een rollover amount van zesmaal het bedrag en de aanmeldingsbonus heeft een rollover amount van tienmaal het bedrag. Er is geen datum verbonden aan het vrijspelen van bonussen.
Vriendelijke groet,
TonyBetNL
0 Vind ik leuk's
En voor de duidelijkheid: je account moet echt op € 0,- staan, dus ook geen 'pending bets'.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.