Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

De nachtwerkers - avond en nacht weddenschappen

Zoals de titel al vermeld gaat dit topic over wedstrijden die 's nachts (Europees gezien) worden gespeeld. Waarom start ik dit? Omdat het me opvalt dat de favoriet vaak steekjes laat vallen maar er wel gescoord wordt door beide ploegen.

De afgelopen dagen heb ik af en toe eens gegokt op Both to score en deze gingen ook goed, zie hieronder het resultaat.

Vraag me af of meer mensen op deze manier gokken 's nachts?

0
0
0 likes
Gestart door
Country flagWallieA
21-09-2011 15:07 in Hulp en advies
55 reacties
Elke wedstrijd eindigd op 1-0 . ...
Je zegt BOTH TO SCORE => YES , terwijl maar 1 team scoort , dan win je toch niet?
0
0
0 likes
haha nee ik weet niet waarom unibet dit zo vertaald. Als je both to score bet, en het wordt 'no' dan staat er 0-1 ;)
0
0
0 likes
Huh raar.. Snap niet waarom ze dat doen hoor ;p
0
0
0 likes
heel vreemd idd terwijl het er zo op staat
Beide teams scoren (1=Ja, 2=Nee) je zou dan toch een 1 of 2 verwachtten
0
0
0 likes
Winnen is voor Winnaars
Is dit alles wat je hebt gegokt? (Dus 5/5) of zijn er ook weddenschappen die je hebt verloren?
0
0
0 likes
Haai Maik de Boer :d
Weer goed bezig maat
aapieh:
Is dit alles wat je hebt gegokt? (Dus 5/5) of zijn er ook weddenschappen die je hebt verloren?

Hij is al een paar nachten bezig en behaalt mooie resultaten. Maare ik kan 's nachts niet anderhalf uur staren naar Liveuitslagen.nl hahaha
Mijn 'nachttip':
Argeninie wedstrijden --> 1e helft minder dan 1,5 goals ---> (y) (y) (y)
0
0
0 likes
aapieh:

sinds ik kijk naar both to score (4 weddenschappen) heb ik ze alle 4 gepakt ja dus 4/4... Eerder deed ik nog wel eens 2 'favorieten' bij elkaar in een combi maar die gingen vaak fout!
En Michael je zei gisteravond nog morgenvroeg is het :( maar dit keer had je (weer;)) beter kunnen luisteren haha :p vanavond die andere combi nog ff pakke (y)
0
0
0 likes
Goed initiatief bet-winner! Een topic voor de nachtbrakers! En er wordt een hoop gewed door een groep hier s' nachts....
Ga het volgen. maar dan s' ochtends :)!
0
0
0 likes
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Wel interessant om dit topic te starten. Alleen als ik savonds weddenschappen afsluit voor die nacht slaap ik zowiezo niet goed omdat ik alleen maar aan die wedstrijden,,,,
0
0
0 likes
Against modern Football
Ik ga het deze nacht toch ook eens proberen hoor ;-)
0
0
0 likes

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.

Welkomstbonus: Tot wel €100 in wedkredieten voor nieuwe klanten bij bet365. Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar

Claim bonus
18+ | Wat kost gokken jou? Stop op tijd | Algemene voorwaarden

Nieuwe spelers, 18+. Speel bewust. Ontvang een gratis weddenschap tot € 50,-. De minimale storting is €20. De gratis weddenschap kan enkel in één keer worden ingezet. De algemene voorwaarden

Claim bonus

Om een freebet te activeren, dien je voor minimaal € 20 in echt geld te betten (min. odds van 1.60). Jouw freebet dient binnen 7 dagen na activatie gebruikt te worden. Alleen beschikbaar voor

Claim bonus

24+ Speel bewust. Minimumstorting €10. Bij een storting van €300 ontvang je €550 (waarvan €250 bonusgeld). Min. quotering van 1.40. Rollover 6x. De algemene voorwaarden van Bingoal zijn al

Claim bonus

Onze moderators

Wedstrijd

Ontvang gratis de eerste drie hoofdstukken van ons mooie Wedden op Voetbal boek

Heb jij het in je om hem te verslaan? Dit boek bereidt je optimaal voor op de eeuwige strijd met de bookmaker. We leiden je op een toegankelijke manier langs alle aspecten van het wedden op voetbal