Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

De nachtwerkers - avond en nacht weddenschappen

Zoals de titel al vermeld gaat dit topic over wedstrijden die 's nachts (Europees gezien) worden gespeeld. Waarom start ik dit? Omdat het me opvalt dat de favoriet vaak steekjes laat vallen maar er wel gescoord wordt door beide ploegen.

De afgelopen dagen heb ik af en toe eens gegokt op Both to score en deze gingen ook goed, zie hieronder het resultaat.

Vraag me af of meer mensen op deze manier gokken 's nachts?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar WallieA
Country flagWallieA in 21-09-2011 13:07 Hulp en advies
in 21-09-2011 13:07 Hulp en advies
55 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Elke wedstrijd eindigd op 1-0 . ...
Je zegt BOTH TO SCORE => YES , terwijl maar 1 team scoort , dan win je toch niet?
0 Vind ik leuk's
haha nee ik weet niet waarom unibet dit zo vertaald. Als je both to score bet, en het wordt 'no' dan staat er 0-1 ;)
0 Vind ik leuk's
Huh raar.. Snap niet waarom ze dat doen hoor ;p
0 Vind ik leuk's
heel vreemd idd terwijl het er zo op staat
Beide teams scoren (1=Ja, 2=Nee) je zou dan toch een 1 of 2 verwachtten
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
Is dit alles wat je hebt gegokt? (Dus 5/5) of zijn er ook weddenschappen die je hebt verloren?
0 Vind ik leuk's
Haai Maik de Boer :d
Weer goed bezig maat
aapieh:
Is dit alles wat je hebt gegokt? (Dus 5/5) of zijn er ook weddenschappen die je hebt verloren?

Hij is al een paar nachten bezig en behaalt mooie resultaten. Maare ik kan 's nachts niet anderhalf uur staren naar Liveuitslagen.nl hahaha
Mijn 'nachttip':
Argeninie wedstrijden --> 1e helft minder dan 1,5 goals ---> (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
aapieh:
Is dit alles wat je hebt gegokt? (Dus 5/5) of zijn er ook weddenschappen die je hebt verloren?

sinds ik kijk naar both to score (4 weddenschappen) heb ik ze alle 4 gepakt ja dus 4/4... Eerder deed ik nog wel eens 2 'favorieten' bij elkaar in een combi maar die gingen vaak fout!
En Michael je zei gisteravond nog morgenvroeg is het :( maar dit keer had je (weer;)) beter kunnen luisteren haha :p vanavond die andere combi nog ff pakke (y)
0 Vind ik leuk's
Goed initiatief bet-winner! Een topic voor de nachtbrakers! En er wordt een hoop gewed door een groep hier s' nachts....
Ga het volgen. maar dan s' ochtends :)!
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Wel interessant om dit topic te starten. Alleen als ik savonds weddenschappen afsluit voor die nacht slaap ik zowiezo niet goed omdat ik alleen maar aan die wedstrijden,,,,
0 Vind ik leuk's
Against modern Football
Ik ga het deze nacht toch ook eens proberen hoor ;-)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.