Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

De nachtwerkers - avond en nacht weddenschappen

Zoals de titel al vermeld gaat dit topic over wedstrijden die 's nachts (Europees gezien) worden gespeeld. Waarom start ik dit? Omdat het me opvalt dat de favoriet vaak steekjes laat vallen maar er wel gescoord wordt door beide ploegen.

De afgelopen dagen heb ik af en toe eens gegokt op Both to score en deze gingen ook goed, zie hieronder het resultaat.

Vraag me af of meer mensen op deze manier gokken 's nachts?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar WallieA
Country flagWallieA in 21-09-2011 13:07 Hulp en advies
in 21-09-2011 13:07 Hulp en advies
55 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
22-9-2011 3:00 Atletico Huila - Envigado Scoren beide teams tijdens de wedstrijd? Ja ? 1.65
22-9-2011 3:00 Cucuta Deportivo - Atletico Nacional Scoren beide teams tijdens de wedstrijd? Ja ? 1.57
0 Vind ik leuk's
geoffrey:
Ik ga ook proberen. Kwam zelf deze (zeer gewaagde) combi uit (onder andere):

We gaan het zien (y)

geoffrey:

Ik ga ook proberen. Kwam zelf deze (zeer gewaagde) combi uit (onder andere):

We gaan het zien (y)


Helaas net niet dus... Maar gelukkig heb ik ze ook allemaal apart gespeeld zodat er toch nog een beetje winst werd gemaakt :)

Bericht gewijzigd door wedden op Tue 24 Aug 2021, 14:20
0 Vind ik leuk's
idd beter wedstrijden doen als je op bed ligt.
Evenement Inzet noteringen Resultaat Uitbetaling
América-MG - Santos-SP Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 2 ' 2,05 1-2 '
Bahia-BA - Atlético-PR Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 1 ' 2,05 1-0 '
Figueirense-SC - Internacional-RS Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: X ' 3,20 1-1 '
São Paulo-SP - Corinthians-SP Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: X ' 3,20 0-0 '
Je weddenschap: viervoudig € 1,25 43,03 4 / 4 € 53,79
0 Vind ik leuk's

Vannacht is het helaas ook mis gegaan bij mij :p Zie hieronder. Maar toch nog 2/3 goed dus (y) Speel tevens ook niet elke nacht hoor ;)

Onzemichael heeft zijn combi wel goed van vannacht maar zal die hier nog wel zijn resultaat laten zien! (denk ik)

Bericht gewijzigd door wedden op Mon 2 Aug 2021, 13:15
0 Vind ik leuk's

Weet niet of dit hier ook hoort, maar kon niet slapen vannacht dus had twee willekeurige combo's geplaatst via mobiel wedden.


Toch leuk wakker worden ;-)

Bericht gewijzigd door wedden op Mon 2 Aug 2021, 13:15
0 Vind ik leuk's
Altijd argentinie wedstrijden eerste helft under 1.5. Quotes zijn meestal 1.40 ofzo en komt echt bijna altijd uit!
0 Vind ik leuk's
Ik had gisteren ook toevallig eens op Braziliaans voetbal ingezet. Santos en Fluminense. Was wel een aangename meevaller toen ik vanochtend wakker werd
0 Vind ik leuk's
bet-winner:

Onzemichael heeft zijn combi wel goed van vannacht maar zal die hier nog wel zijn resultaat laten zien! (denk ik)

bet-winner:


Onzemichael heeft zijn combi wel goed van vannacht maar zal die hier nog wel zijn resultaat laten zien! (denk ik)

Voor vannacht: Vasco Da Gama & Palmeras!!

Volg www.vitibet.com en dan wat zij voorspellen en het komt 99% gewoon kei hard uit

Bericht gewijzigd door wedden op Tue 24 Aug 2021, 14:20
0 Vind ik leuk's
Ik heb tijdens de vakantie vaak tot heel laat nog (live) gespeeld op Braziliaanse competitie:
Goalbets (vooral +2.5) zijn zeker interessant daar, daarbij komt nog eens dat voor zowel eerste als tweede klasse in Brazilië livestreams beschikbaar zijn en dat het tevens nog leuk om volgen is!
de Amerikaanse competitie (MLS) is dan weer interessant voor X-bets...
0 Vind ik leuk's
Vasco bedankt (n) (n)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.