Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Duidelijke simpele beginners strategie gezocht! Beginkapitaal: €20

Hey voetbal wedders!
Ik zoek een simpele maar effectieve strategie!
Ik wil graag beginnen met €20, ik hoef niet gelijk grote bedragen te winnen, maar gewoon handig als zakcentje. Heb je er gelijk een bookmaker bij die er handig bij is, noem die dan ook even.
(y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar gepel
Country flaggepel in 28-04-2016 18:39 Hulp en advies
in 28-04-2016 18:39 Hulp en advies
35 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Probeer het stappenplan, heb je alleen wel iets meer budget voor nodig wss.
0 Vind ik leuk's
proudtukker:
Probeer het stappenplan, heb je alleen wel iets meer budget voor nodig wss.

Welk stappenplan?
0 Vind ik leuk's
Simpele, goede beginbookie is Unibet.

Met je eerste €20,- moet je zelf proberen te betten.

- Zet dan niet meer dan €2,- per bet
- Begin met singles (dus niet meerdere weddenschappen combineren)
- Varieer van sport om te kijken wat je leuk vind
- Probeer eventueel live
- Wed alleen als je verstand van een bepaalde club/sport/competitie hebt

En voor de rest zoek zelf lekker rond wat je leuk vind om op te wedden (hoge odds, lage odds, type sport, type weddenschap)

Voor stats en voorbereidingen kan je altijd het internet gebruiken (officiele Twitter accounts van teams, soccerway.com flashscore.com blogabet.com voetbalwedden.com etc etc etc)

Succes!
0 Vind ik leuk's
tipsvoorwinst:
Simpele, goede beginbookie is Unibet.

Met je eerste €20,- moet je zelf proberen te betten.

- Zet dan niet meer dan €2,- per bet
- Begin met singles (dus niet meerdere weddenschappen combineren)
- Varieer van sport om te kijken wat je leuk vind
- Probeer eventueel live
- Wed alleen als je verstand van een bepaalde club/sport/competitie hebt

En voor de rest zoek zelf lekker rond wat je leuk vind om op te wedden (hoge odds, lage odds, type sport, type weddenschap)

Voor stats en voorbereidingen kan je altijd het internet gebruiken (officiele Twitter accounts van teams, soccerway.com flashscore.com blogabet.com voetbalwedden.com etc etc etc)

Succes!

Thanks!
0 Vind ik leuk's
gepel:
proudtukker:
Probeer het stappenplan, heb je alleen wel iets meer budget voor nodig wss.

Welk stappenplan?


15 to 500
0 Vind ik leuk's
proudtukker:
gepel:
proudtukker:
Probeer het stappenplan, heb je alleen wel iets meer budget voor nodig wss.

Welk stappenplan?


15 to 500

Oh die ja, die wil ik wel proberen, maar het brengt wel risico's met zich mee. Het is vooral zonde als je dus de bet doet van 288 naar 500 en dan verliest... :(
0 Vind ik leuk's
Stappenplannen zijn een slechte manier om een bankroll op te bouwen, en al helemaal om mee te beginnen. Je adviseert een totale beginner die misschien niet zo goed kan inschatten of z'n bets +ev zijn iedere keer al zijn winst in te zetten en bets van bijna 300 euro te gaan maken.

Beste strategie om te beginnen is om een vast percentage van je startkapitaal in te zetten. Kan je doen met 1, 2 of 5% van startkapitaal of whatever.

Start simpel. Wed op een sport die je kent, en interessant vind. Zorg dat je weet wat value of ev betekent, en maak alleen bets waarvan je denkt dat er value in zit.
0 Vind ik leuk's
gepel:
Hey voetbal wedders!
Ik zoek een simpele maar effectieve strategie!
Ik wil graag beginnen met €20, ik hoef niet gelijk grote bedragen te winnen, maar gewoon handig als zakcentje. Heb je er gelijk een bookmaker bij die er handig bij is, noem die dan ook even.
(y)



je kan ook mijn manier gebruiken wat heel effectief is:

beginnen met 20 euro max 4 of 5 wedstrijden spelen voor teams die thuis spelen en waarvan je denkt dat ze gaan winnen

juventus-chievo 1.40

arsenal-bromwich 1.56

galatasaray-feyenoord 1.75

psv-cambuur 1.30

4 wedstrijden met een odd van 4 of meer

20x4=80 en als je wint kan je 50 laten storten en doorgaan met 30 en beginnen bij stap 1

ik speel altijd zo en win heeeel vaak
0 Vind ik leuk's
Stuur even een pm naar optimus en xqlusiv die kunnen je verder helpen (y)
0 Vind ik leuk's
Never change a winning team!
Beste manier volgens mij voor 20€

Split bedrag in 4. bij 20€ is dit 5€

met die 5€ maak je 5 coupons van 4 wedstrijden elk met een totale quot van 20 plus minus
zorg dat je geen dubbelle wedstrijden hebt. je speelt dus op 20 wedstrijden. verspreid wedstrijden van dezelfde league op verschillende coupons.

1 coupon heb je vaak minimaal goed.

bij verlies kan je dit nog 3x herhalen.

bij winst keer je helft van je winst uit.
andere helft tel je op. en je split je saldo weer door 4.

als je dit goed doet kan je blijven spelen voor de rest van je leven tot je 4x achter elkaar pech hebt.

en om te weten met welke wedstrijden je succesvol bent moet je bijhouden welke teams of leauge je successen boekt.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.