Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Duidelijke simpele beginners strategie gezocht! Beginkapitaal: €20

Hey voetbal wedders!
Ik zoek een simpele maar effectieve strategie!
Ik wil graag beginnen met €20, ik hoef niet gelijk grote bedragen te winnen, maar gewoon handig als zakcentje. Heb je er gelijk een bookmaker bij die er handig bij is, noem die dan ook even.
(y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar gepel
Country flaggepel in 28-04-2016 18:39 Hulp en advies
in 28-04-2016 18:39 Hulp en advies
35 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
tino23:
lol, combinatie van 4 is idd groot. Bijna niemand speelt dat op VW, alleen een klein groepje naar aanleiding van YoungTurk.


Combi van vier is niet zo groot, maar minimaal @20 odd maakt het wel een ander verhaal. Dan moet je vier voorspellingen van minstens @2.1 goed hebben op een rijtje.
0 Vind ik leuk's
tino23:
lol, combinatie van 4 is idd groot. Bijna niemand speelt dat op VW, alleen een klein groepje naar aanleiding van YoungTurk.


ik speel zelf vaak minimaal 5 meestal 7fold afentoe 9fold
0 Vind ik leuk's
Ik zou geen combi's spelen voor een beginnend wedder.
En al helemaal niet als je startkapitaal 20 euro is, wat ik trouwens niet bijster hoog vind, maar dat is persoonlijk.

Deel je 20 door 10 en plaats 10 single bets van 2 euro de stuk op odds van gemiddeld 1.8. Het is niet bijster veel wat je vangt, maar je kan wel gestaag iets opbouwen. Pak dan vooral live bets, vaak valt er tussen minuut 75 en het einde nog een goal.

Volg vooral livetippers in de chat, er zitten een paar goede tussen.
0 Vind ik leuk's
http://www.youtube.com/user/581983141?feature=mhee
melvinkef:
Ik zou geen combi's spelen voor een beginnend wedder.
En al helemaal niet als je startkapitaal 20 euro is, wat ik trouwens niet bijster hoog vind, maar dat is persoonlijk.

Deel je 20 door 10 en plaats 10 single bets van 2 euro de stuk op odds van gemiddeld 1.8. Het is niet bijster veel wat je vangt, maar je kan wel gestaag iets opbouwen. Pak dan vooral live bets, vaak valt er tussen minuut 75 en het einde nog een goal.

Volg vooral livetippers in de chat, er zitten een paar goede tussen.


Niet doen.

Met de rest wel eens, gewoon klein beginnen en wedden op hetgeen waar jij denkt enig verstand van te hebben. Of dit nou de Premier League is of de Eredivisie, tennis of basketbal, maakt allemaal niet uit. Maar ga niet op alles wedden waar je op kunt wedden. Kies gewoon voor jezelf de juiste picks uit en heb enig geduld. Hou vast aan een vaste maximum stake en ga niet extra gehaast wedden om verlies goed te maken.

Helemaal geen tactiek voor nodig. Probeer gewoon met single bets of je winst kan maken, als is het een paar euro. Als dat niet het geval is, moet je je misschien af vragen of dit wel de juiste hobby/wat dan ook voor je is.
0 Vind ik leuk's
griekhoofd:
tino23:
lol, combinatie van 4 is idd groot. Bijna niemand speelt dat op VW, alleen een klein groepje naar aanleiding van YoungTurk.


Combi van vier is niet zo groot, maar minimaal @20 odd maakt het wel een ander verhaal. Dan moet je vier voorspellingen van minstens @2.1 goed hebben op een rijtje.
griekhoofd:


gewoon mikken op 20€ is vaak iets meer of minder.

lage odds skippen als je geen wedstrijden kan vinden niet spelen!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.