Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Duidelijke simpele beginners strategie gezocht! Beginkapitaal: €20

Hey voetbal wedders!
Ik zoek een simpele maar effectieve strategie!
Ik wil graag beginnen met €20, ik hoef niet gelijk grote bedragen te winnen, maar gewoon handig als zakcentje. Heb je er gelijk een bookmaker bij die er handig bij is, noem die dan ook even.
(y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar gepel
Country flaggepel in 28-04-2016 18:39 Hulp en advies
in 28-04-2016 18:39 Hulp en advies
35 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik zou het vrij knap vinden als je altijd 1 coupon minimaal goed hebt met een quotering van 20... ..
0 Vind ik leuk's
freekvandereng:
Ik zou het vrij knap vinden als je altijd 1 coupon minimaal goed hebt met een quotering van 20... ..


En dan ook nog binnen 4 wedstrijden weten te houden. Moet je haast constant oddje 2+ pakken per wedstrijd.. Veel succes dan (a)
0 Vind ik leuk's
Er bestaat geen ' simpele' strategie die ff winstgevend is, er komt veel meer bij kijken.
Met 20 euro moet je gewoon lekker spelen waar je zelf vertrouwen in hebt.
Plaats single weddenschappen met 2 tot 5 euro inzet.

0 Vind ik leuk's
Kansloos als mensen combi;s met veel wedstrijden aanprijzen voor een beginnend wedder. Als je net begint moet je vooral op dingen betten waar je verstand van heb met een max inzet van bijv 2 euro. Dan kan je daarna steeds meer uitbreiden naar andere competities etc etc
0 Vind ik leuk's
Da fuck, jullie zijn allemaal zelf kansloos.

Als je 20€ hebt

en je speelt bijvoorbeeld vandaag met 5€

dus coupon 1 4 wedstrijden inleg 1€
coupon 2 4 andere wedstrijden inleg 1€
coupon 3 weer 4 andere wedstrijden inleg 1€
coupon 4 weer 4 andere wedstrijden inleg 1€
coupon 5 weer 4 andere wedstrijden inleg 1€

En als je seriuus je wedstrijd uitkiest wil je me dan komen vertellen dat je lomp bent om op alle 5 je coupons pecht te hebben dat ze allemaal verpesten?
zo ja ben je dan zo een grote pechvogel dat dit met je volgende 5€ weer gebeurt

je kan op deze manier 4x op 20 verschillende wedstrijden inzetten.

Als je uit 80 wedstrijden niet 1 winnende combinatie van 4 wedstrijden kan verzamelen waarom speel je dan nog?

0 Vind ik leuk's
Dit is geen tacktiek voor iemand die net begint, hij is het waarschijnlijk aan het uitproberen en dan begin je gewoon niet zo simpel zat. Je zou maar op allemaal 3/4 goed hebben, dan had je beter single kunnen spelen. Dat het werkt kan best en dan moet je er lekker mee doorgaan. Ik zelf speel al jaren combi's van 2/3 wedstrijden met een leuke inzet en anders singles, dit werkt weer voor mij.
0 Vind ik leuk's
Mokum001
Dit speel ik niet! dit is voor beginners ;-)
0 Vind ik leuk's
Vaste inzet pakken (in jouw geval bijvoorbeeld 4 euro) en inzetten op een vaste odd (bijvoorbeeld 2). Dit telkens blijven herhalen....
0 Vind ik leuk's
dat schiet toch niet op griekhoofd?

1e keer inzet 4€ verlies na 2e inzet van 4€ verlies stel dat hij de 3e keer pakt sta je kiet?
0 Vind ik leuk's
Nee, dan sta je nog één inzet verlies, maar het geeft je de tijd om aan diverse zaken te wennen en money management kun je maar beter gelijk onder de knie krijgen. Als je meer dan 50% van je bets @2 goed hebt, maak je winst. Is echt niet onmogelijk.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.