Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Gekke tactieken, rare gedachtenkronkels

Af en toe loop ik wat te denken en nu dus ook weer :p daarom heb ik dit topic aangemaakt, voor iedereen die wel eens een gek idee heeft en dat wil delen.

Zo vroeg ik me dus af: je hebt 100 euro. wanneer je een competitie zou pakken, bv. de Serie A, en je zou elke speelronde bij elke wedstrijd consequent 1 euro op gelijkspel inzetten, zou je dan aan het eind van de rit winst gemaakt hebben? Want de noteringen voor een gelijkspel ligt vaak rond de 3 of hoger. Ben benieuwd naar jullie gedachtes hierover. En meer van dit soort ideetjes zijn ook leuk om te lezen natuurlijk :)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar battes
Country flagbattes in 28-10-2010 23:20 Hulp en advies
in 28-10-2010 23:20 Hulp en advies
31 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
De enige manier om hierachter te komen is om dit statistisch te gaan bekijken. Alle odds van alle wedstrijden bijhouden + de resultatan. Er zijn competities (Engeland / Italië) waar veel gelijk gespeeld word dus het zou de moeite waard zijn om dit eens te bekijken.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik ga de proef op de som nemen en een denkbeeldige 100 euro hiervoor gebruiken. Gezien de defensieve speelstijl van de teams kies ik de Serie A als competitie. Elke wedstrijd zet ik 1 euro in op gelijkspel, ben benieuwd of ik aan het eind van de rit winst gemaakt heb.

De wedstrijden van dit weekend:

Genoa - Inter @ ?? - Verloren
AS Roma - Lecce @ 4.50 Verloren, - €1
AC Milan - Juventus @ 3.25 Verloren, - €1
Palermo - Lazio Roma @ 3.10 Verloren, - €1
AS Bari - Udinese @ 3.00 Verloren, - €1
Brescia - Napoli @ 2.90 Verloren, - €1
Cagliari - Bologna @ 3.20 Verloren, - €1
Cesena - Sampdoria @ 3.00 Verloren, - €1
FC Parma - Chievo @ 3.15 Gewonnen, + € 3,15
Catania - Fiorentina @ 3.12 Gewonnen, + € 3,12

Winst/verlies: - € 2,73
0 Vind ik leuk's
[quote]Ik ga de proef op de som nemen en een denkbeeldige 100 euro hiervoor gebruiken. Gezien de defensieve speelstijl van de teams kies ik de Serie A als competitie. Elke wedstrijd zet ik 1 euro in op gelijkspel, ben benieuwd of ik aan het eind van de rit winst gemaakt heb.

Met denkbeeldig geld strategieen testen kan ook natuurlijk! Zo raak je geen geld kwijt en kan je voor echt geld gaan wedden zodra je je favoriete strategie gevonden hebt. Ik zal deze test op de voet blijven volgen en hopelijk wordt het een goede bruikbare strategie.
0 Vind ik leuk's
Unibet
Heb de post geupdate, sta nu op € 2,73 verlies. Helaas scoorde Sampdoria in de 91e minuut de 0-1, anders had ik zelfs in de plus kunnen staan.

De wedstrijden voor volgend weekend:

Bologna - Lecce @ 3.10
Inter - Brescia @ 5.30
Fiorentina - Chievo @ 3.20
AS Bari - AC Milan @ 3.25
Juventus - Cesena @ 4.75
Lazio Roma - AS Roma @ 3.20
Sampdoria - Catania @ 3.30
Napoli - Parma @ 3.35
Udinese - Cagliari @ 3.10
Palermo - Genoa @ 3.20

Totaal na inzetten: - € 11,73
0 Vind ik leuk's
Heb hier zelf ook wel eens over nagedacht,maar nooit gedaan.. ga het zeker volgen!
0 Vind ik leuk's
ik geloof niet dat dit winstgevend is op langer termijn... Maar we zullen zien of het tegendeel word bewezen.
0 Vind ik leuk's
Ik denk dat je beter de serie B kan kiezen uit Italy.. Vandaag 3 wedstrijden met een winnaar.. de rest allemaal gelijk!
0 Vind ik leuk's
Ik zie er ook wel wat in, maar ik zou ook wel kijken naar de ploegen die tegen elkaar moeten..
Een ploeg die goed bezig is en die tegen een degradatiekandidaat moet zou ik niet op een gelijkspel zetten :)

0 Vind ik leuk's
Waarom kies je niet 10 willikeurige wedstrijden die in een gelijkspel zullen eindigen? Je hoeft er dan maar 3 goed te hebben om BE te draaien :)

Bv. Graafschap - Nec X = 3,30
0 Vind ik leuk's
Het valt me op dat er in de Premier League ook erg veel wedstrijden in een gelijkspel eindigen. Reden daarvan is dat heel veel ploegen sterk zijn en erg aan elkaar gewaagd zijn.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.