Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Gekke tactieken, rare gedachtenkronkels

Af en toe loop ik wat te denken en nu dus ook weer :p daarom heb ik dit topic aangemaakt, voor iedereen die wel eens een gek idee heeft en dat wil delen.

Zo vroeg ik me dus af: je hebt 100 euro. wanneer je een competitie zou pakken, bv. de Serie A, en je zou elke speelronde bij elke wedstrijd consequent 1 euro op gelijkspel inzetten, zou je dan aan het eind van de rit winst gemaakt hebben? Want de noteringen voor een gelijkspel ligt vaak rond de 3 of hoger. Ben benieuwd naar jullie gedachtes hierover. En meer van dit soort ideetjes zijn ook leuk om te lezen natuurlijk :)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar battes
Country flagbattes in 28-10-2010 23:20 Hulp en advies
in 28-10-2010 23:20 Hulp en advies
31 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
[quote]Ik zie er ook wel wat in, maar ik zou ook wel kijken naar de ploegen die tegen elkaar moeten..
Een ploeg die goed bezig is en die tegen een degradatiekandidaat moet zou ik niet op een gelijkspel zetten :)

Daar is de hele tactiek nou juist op gebaseerd. Onverwacht puntverlies van de grote ploegen (Inter bijvoorbeeld gister) levert veel meer op. Door standaard op elke wedstrijd gelijkspel in te zetten kun je ook onverwachte resultaten mee nemen en dus meer winst halen.

[quote]Waarom kies je niet 10 willikeurige wedstrijden die in een gelijkspel zullen eindigen? Je hoeft er dan maar 3 goed te hebben om BE te draaien :)

Bv. Graafschap - Nec X = 3,30
Idem aan bovenstaande reactie :P

Het klopt idd dat er op het moment in de Serie B en in de Premier League veel gelijkgespeeld wordt, maar het lijkt me niet verstandig om mijn tactiek nu om te gooien. Omdat het toch maar een denkbeeldige 100 euro ga ik gewoon op dezelfde voet verder, alleen maar om te kijken wat het op gaat leveren!
0 Vind ik leuk's
[quote]Het valt me op dat er in de Premier League ook erg veel wedstrijden in een gelijkspel eindigen. Reden daarvan is dat heel veel ploegen sterk zijn en erg aan elkaar gewaagd zijn.

Een paar jaar geleden won tussen 30 en 40 % de thuiswedstrijden dit had ik uit statistieken gehaald uit zo´n bettingboek. Ik wou er wat mee gaan doen door zoveel mogelijk op thuisclubs te gaan wedden maar denk dat ik het nog maar even uitstel tot volgend seizoen.
0 Vind ik leuk's
Unibet
[quote]Heb de post geupdate, sta nu op € 2,73 verlies. Helaas scoorde Sampdoria in de 91e minuut de 0-1, anders had ik zelfs in de plus kunnen staan. De wedstrijden voor volgend weekend: Bologna - Lecce @ 3.10 Inter - Brescia @ 5.30 Fiorentina - Chievo @ 3.20 AS Bari - AC Milan @ 3.25 Juventus - Cesena @ 4.75 Lazio Roma - AS Roma @ 3.20 Sampdoria - Catania @ 3.30 Napoli - Parma @ 3.35 Udinese - Cagliari @ 3.10 Palermo - Genoa @ 3.20 Totaal na inzetten: - € 11,73

Inter maakte een hoop goed :)
Samp, udinese en inter gelijk, dus +3,30+3,10+5,30=11,70

-0,03 als ik het goed heb?
0 Vind ik leuk's
[quote]Inter maakte een hoop goed :) Samp, udinese en inter gelijk, dus +3,30+3,10+5,30=11,70
-0,03 als ik het goed heb?

Jep (y)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Klopt inderdaad! Wist helemaal niet dat er vanavond ook een speelronde was, maar heb gelukkig via soccerway.nl de odds weten te achterhalen! Dus voor vanavond:

Brescia - Juventus @ 3.25
AC Milan - Palermo @ 4.10
AS Roma - Fiorentina @ 3.30
Lecce - Inter @ 3.30
Genoa - Bologna @ 3.75
Chievo - Bari @ 3.05
Cesena - Lazio @ 3.15
Catania - Udinese @ 3.05
Cagliari - Napoli @ 3.05

en morgen is:
Parma - Sampdoria @ 3.00
0 Vind ik leuk's
[quote]Klopt inderdaad! Wist helemaal niet dat er vanavond ook een speelronde was, maar heb gelukkig via soccerway.nl de odds weten te achterhalen! Dus voor vanavond:

Brescia - Juventus @ 3.25
AC Milan - Palermo @ 4.10
AS Roma - Fiorentina @ 3.30
Lecce - Inter @ 3.30
Genoa - Bologna @ 3.75
Chievo - Bari @ 3.05
Cesena - Lazio @ 3.15
Catania - Udinese @ 3.05
Cagliari - Napoli @ 3.05

en morgen is:
Parma - Sampdoria @ 3.00

Met nog 2 minuten te spelen zijn er 4 wedstrijden met een gelijkspel, lijkt dus prima te gaan.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
hij staat toch min 11,70, want hij stond al min 11 nog wat, en hij zet weer 10 euro in of zie ik dat verkeerd?
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
[quote]hij staat toch min 11,70, want hij stond al min 11 nog wat, en hij zet weer 10 euro in of zie ik dat verkeerd?

[quote] Inter maakte een hoop goed :) Samp, udinese en inter gelijk, dus +3,30+3,10+5,30=11,70 -0,03 als ik het goed heb?

hier lees je overheen volgens mij ;)
Deze ronde iig profit :)
0 Vind ik leuk's
Het klopt inderdaad, sta nu in de plus. Wat mij opvalt is dat veel wedstrijden in Italië in de rust nog 0-0 staat, en veelal in de tussen de 70e en 90e minuut scoort een team waardoor er een minimale overwinning van 1-0 geboekt wordt. Erg frustrerend :P In ieder geval, hier een overzicht. Voorafgaand aan deze speelronde was mijn saldo - € 0,03

Brescia - Juventus @ 3.25 Gewonnen, + €3,25
AC Milan - Palermo @ 4.10, Verloren, - €1
AS Roma - Fiorentina @ 3.30 Verloren, - €1
Lecce - Inter @ 3.30 Gewonnen, + € 3,30
Genoa - Bologna @ 3.75 Verloren, - €1
Chievo - Bari @ 3.05 Gewonnen, + €3,05
Cesena - Lazio @ 3.15 Verloren, - €1
Catania - Udinese @ 3.05 Verloren, - €1
Cagliari - Napoli @ 3.05 Verloren, - €1
Parma - Sampdoria @ 3.00 Verloren, -1

Saldo: + € 2,57

Voor komend weekend het volgende:

Fiorentina - Cesena @ 4.00
Juventus - AS Roma @ 3.25
Lazio Roma - Napoli @ 3.20
AS Bari - Parma @ 3.20
Bologna - Brescia @ 3.15
Cagliari - Genoa @ 3.15
Palermo - Catania @ 3.30
Sampdoria - Chievo @ 3.30
Udinese - Lecce @ 3.60
Inter Milan - AC Milan @ 3.20
0 Vind ik leuk's
Kijk, dat gaat de goede kant op Battes ;-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.