Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Money management met flat stakes en vaste odds

Dag strijders, Het leek mij leuk om deze succesvolle formule met jullie te delen, vooral omdat hij niet heel ingewikkeld is.


1. Zoals uit de titel blijkt is deze manier van spelen gericht op discipline en money management. Allereerst creëer je een bankroll (zullen de meeste hier sowieso wel doen)


2. Vervolgens zet je een vast percentage van deze bankroll in op je weddenschappen. Persoonlijk heb ik gekozen om 20% in te zetten per bet.


3. Tot slot plaats je een weddenschap rond de odd van 2, het mag heus wel eens 1.90 of 2.10 zijn, maar zorg ervoor dat dit goed in balans is.


Wat is nou de gedachte hierachter?

Als jij telkens hetzelfde percentage van je bankroll inzet met dezelfde odd (van rond de 2), dan betekent dit dat je 1 op 2 moet hitten om quitte te spelen. Alles wat je meer hit, is gelijk winst.


Voor een ideale implementatie is het verstandig om maximaal één bet per dag te spelen, op deze manier kun je echt de krenten uit de pap kiezen en er simpelweg voor zorgen dat je betaald krijgt. Houd er verder ook rekening mee dat je inzet niet veranderd. Het blijft een vast percentage van je beginbudget, het verschuift dus niet op het moment dat je veel wint of verliest.


Dit seizoen heb ik 14 bets geplaatst volgens deze methode en heb ik er 9 gewonnen (9 winst, 5 verlies). Dit betekent dat ik virtueel op +4 sta, wat neerkomt op een winst van 4x 20% van de bankroll. Dit zijn misschien niet de meeste spectaculaire cijfers die je zult tegenkomen hier, maar het is wel een hele geleidelijke manier van spelen.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar griekhoofd
Country flag griekhoofd in 27-09-2016 21:15 Hulp en advies
in 27-09-2016 21:15 Hulp en advies
45 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Nu verwachten wij van u de tips! (y)
Ik volg je met een bankroll van 100,- om te starten!
Make us rich Griekse kop ;)
0 Vind ik leuk's
Avatar griekhoofd
griekhoofd Topic starter Geplaatst 27 sep. 2016 om 22:10
Ik denk dat iedereen op dit forum in staat is om een winnende bet te creëren met een odd van 2. Zeker op een dag met heel veel wedstrijden. Persoonlijk speel ik vaak de +1.5 goals (match of teamgoals). Ik zal hier zeker mijn voorspellingen regelmatig gaan plaatsen, maar ik denk dat het goed is als veel leden hun eigen bets creëren op een dag, zodat er gezamenlijk gekeken kan worden naar de beste picks.
0 Vind ik leuk's
Dan kunnen we toch op z'n minst de tips hier delen? En ga je dan voor kleine combo's @2?
Die lijken me vaak iets gemakkelijker dan single tips aan 2. Terwijl toch geopteerd wordt dat singles beter zijn dan combo's uiteraard.
0 Vind ik leuk's
Avatar griekhoofd
griekhoofd Topic starter Geplaatst 27 sep. 2016 om 22:27
principito93:
Dan kunnen we toch op z'n minst de tips hier delen? En ga je dan voor kleine combo's @2?
Die lijken me vaak iets gemakkelijker dan single tips aan 2. Terwijl toch geopteerd wordt dat singles beter zijn dan combo's uiteraard.


Ik heb bij mijn vorige post nog wat toegevoegd, we kunnen zeker tips delen. Zelf speel ik wel vaak kleine combo's. De vorige zes bets zal ik even plaatsen hier.

27 september

- Kopenhagen +1.5 goals in match
- Juventus to win
- Sporting to win

(gewonnen)

26 september

- Norrkoping +1.5 goals in match
- Goteborg +1.5 goals in match
- Hammarby +1.5 goals in match

(gewonnen)

25 september

- Feyenoord +1.5 team goals
- Anderlecht +1.5 team goals
- Inter to win

(verloren)

24 september

- City +1.5 team goals
- Napoli +1.5 team goals

(gewonnen)

23 september

- Dortmund handicap -1
- Brugge +1.5 goals in match

(gewonnen)

22 september

- Malmo to win
- Feyenoord +2.5 goals in match

(gewonnen)

0 Vind ik leuk's
Bankroll: 100,-
Inzet: 20,-


- Agüero to score
- Barcelona to win
@2.36
0 Vind ik leuk's
Avatar griekhoofd
griekhoofd Topic starter Geplaatst 28 sep. 2016 om 08:59
Vandaag :

- Arsenal to win
- City to win
- Barca +1.5 goals in match

@2.09
0 Vind ik leuk's
Je zegt dat je maximaal één bet speelt om de krenten uit de pap te halen, maar je maakt combi's. Dat zijn toch meerdere bets?

Heb al meerdere combi systemen ten onder zien gaan, dus ben benieuwd.
0 Vind ik leuk's
Avatar griekhoofd
griekhoofd Topic starter Geplaatst 28 sep. 2016 om 10:45
Ik weet niet hoe jij het wilt noemen Battes, maar ik zie bovenstaande combinatie gewoon als één bet die je kunt winnen of verliezen.
0 Vind ik leuk's
In theorie is het een bet ja, maar in de praktijk komt het in mijn ogen neer op drie weddenschappen in één. Je sluit drie verschillende weddenschappen af (Arsenal wint, City wint en een over 1.5 goals bij Barca) die je goed moet hebben om één uitbetaling te krijgen. Dat heeft in mijn ogen niet zoveel met krenten in de pap te maken, maar met het combineren van lage odds op verschillende wedstrijden tot één hogere odd. En over het al dan niet succesvol zijn van dergelijke tactieken is al voldoende gezegd en geschreven.

"dan betekent dit dat je 1 op 2 moet hitten om quitte te spelen. Alles wat je meer hit, is gelijk winst."

Alles wat je minder hit is gelijk winst. Als je odds rond de 2.00 speelt is de kans dat je verliest statistisch gezien even groot als dat je wint, behalve als je value pakt. Maar value is simpelweg niet te pakken in combi's, omdat op zulke lage odds in een combi vrijwel nooit value hebben.

Daarnaast maakt het onder de streep niet zoveel uit of je 20 euro op een combi zet of dat je steeds op een single zet. Jouw odd voor vanavond is 2.09, betekent dat de gemiddelde odd van alle selecties 1.279 is. Als je 20 euro inzet op 2.09 krijg je €41,80 terug. Maar als je nou op dag 1 begint met een bet van 1.29 en iedere dag een bet van 1.279 zou zetten, dan krijg je:

Dag 1: 20 x 1.279 = €25,58
Dag 2: 25,80 x 1.279 = € 33
Dag 3: 33,28 x 1.29 = € 42,20

Je krijgt dus nog meer terug als je op drie dagen €20 inzet op een odd van 1.279 (afgerond 1.28). Waarom zou je ze dan in een combi stoppen, vraag ik me af. Omdat je op de korte termijn gericht bent? Want ook dat is killing.

Daarnaast is 20% van je bankroll inzetten buitengewoon veel, maar ook daar is genoeg over te vinden op het web. Gebaseerd op ervaring (en statistiek) zie ik deze strategie dus op de lange termijn niet succesvol zijn. Begrijp me niet verkeerd, ik zou het in dit geval niet erg vinden om ongelijk te hebben :) Maar deze strategieën hebben we al vaker voorbij zien komen. Deze is niet veel anders, behalve het sausje wat er over heen gegoten wordt.
0 Vind ik leuk's
Avatar griekhoofd
griekhoofd Topic starter Geplaatst 28 sep. 2016 om 13:02
Prima beredeneerde post, maar ik denk dat jij het iets teveel bekijkt vanuit de manier van spelen. De discipline en het managen van het geld zijn de belangrijkste zaken hier, verder leg je in eerste instantie uit dat het ook gezien kan worden als drie losse bets om vervolgens uit te leggen dat het spelen van een combi niet de beste manier is, dat lijkt mij een beetje scheef dan.

Ik zou er graag wel wat dieper op in willen gaan, maar dan denk ik dat het handig is als jij uitlegt hoe jij speelt, dan kunnen we wat meer vergelijken. Ik ben bijvoorbeeld helemaal geen fan van single bets met een laag percentage van je bankroll. Ik geloof er heilig in dat money management en discipline the way to go is. Als jij te vaak gaat verschillen van inzet, dan is jouw hele balans naar de zak. Dan kun je bijvoorbeeld 70% van de tijd een winnende bet hebben, maar alsnog verlies lijden.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.