Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Money management met flat stakes en vaste odds

Dag strijders, Het leek mij leuk om deze succesvolle formule met jullie te delen, vooral omdat hij niet heel ingewikkeld is.


1. Zoals uit de titel blijkt is deze manier van spelen gericht op discipline en money management. Allereerst creëer je een bankroll (zullen de meeste hier sowieso wel doen)


2. Vervolgens zet je een vast percentage van deze bankroll in op je weddenschappen. Persoonlijk heb ik gekozen om 20% in te zetten per bet.


3. Tot slot plaats je een weddenschap rond de odd van 2, het mag heus wel eens 1.90 of 2.10 zijn, maar zorg ervoor dat dit goed in balans is.


Wat is nou de gedachte hierachter?

Als jij telkens hetzelfde percentage van je bankroll inzet met dezelfde odd (van rond de 2), dan betekent dit dat je 1 op 2 moet hitten om quitte te spelen. Alles wat je meer hit, is gelijk winst.


Voor een ideale implementatie is het verstandig om maximaal één bet per dag te spelen, op deze manier kun je echt de krenten uit de pap kiezen en er simpelweg voor zorgen dat je betaald krijgt. Houd er verder ook rekening mee dat je inzet niet veranderd. Het blijft een vast percentage van je beginbudget, het verschuift dus niet op het moment dat je veel wint of verliest.


Dit seizoen heb ik 14 bets geplaatst volgens deze methode en heb ik er 9 gewonnen (9 winst, 5 verlies). Dit betekent dat ik virtueel op +4 sta, wat neerkomt op een winst van 4x 20% van de bankroll. Dit zijn misschien niet de meeste spectaculaire cijfers die je zult tegenkomen hier, maar het is wel een hele geleidelijke manier van spelen.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar griekhoofd
Country flag griekhoofd in 27-09-2016 21:15 Hulp en advies
in 27-09-2016 21:15 Hulp en advies
45 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Avatar griekhoofd
griekhoofd Topic starter Geplaatst 1 okt. 2016 om 08:32
Netjes Princ, ik zou alleen de inzet niet verspreiden. Je moet vandaag een odd hitten van @5 (2 x 2.5) om je normale winst te pakken. Dit lijkt maar een kleine aanpassing, maar op de lange termijn scheelt het behoorlijk veel. Vandaag zijn dit mijn picks:

- Liverpool +1.5 goals in match
- Bayern +1.5 team goals
- Basel +1.5 team goals

@1.87
0 Vind ik leuk's
Avatar griekhoofd
griekhoofd Topic starter Geplaatst 1 okt. 2016 om 15:24
Hahaha ik ga van dit forum af, schaam me kapot
0 Vind ik leuk's
principito93:

Inzet: 12,22
- Dortmund wint
@2.00

Inzet: 12,22
- Kortrijk verliest niet
- Zulte-Waregem verliest niet
- Hertha Berlijn verliest niet
@2.50


Beide toch fout, dus maakt nu niet zoveel uit. Had sowieso verspreid omdat ik geen volle 100% vertrouwen had.
Komt weer eens uit dat je dan best gewoon niet speelt. Op naar de volgende...

Bankroll: 97,77
Inzet: 19,55

- Lyon verliest niet
- Arsenal wint
- Man United wint
@2.12

0 Vind ik leuk's
Avatar griekhoofd
griekhoofd Topic starter Geplaatst 1 okt. 2016 om 21:53
Geen systeem ter wereld kan mij deze week redden denk ik, maargoed morgen gewoon weer verder...
0 Vind ik leuk's
Avatar griekhoofd
griekhoofd Topic starter Geplaatst 2 okt. 2016 om 09:18
- Manchester United to win
- Napoli +1.5 goals in match
- Real Madrid +2.5 goals in match

@2.11
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.