Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Surebet vragen: waar en hoe precies?

Hallo ik ben nieuw op dit forum, ik heb in het verleden al wel wat aan online gokken online wedden gedaan maar wil nu proberen met surebets in combinatie met bonussen binnen te halen geld te verdienen.
Ik probeer op het internet zo veel mogelijk informatie te vinden over surebets zodat ik het goed kan uitvoeren.
nu kwam ik 2 artikelen tegen op surebetmonitor die ik wel heel straf vond:
- http://www.surebetmonitor.com/2012/05/21/how-to-safely-place-bets/
- http://www.surebetmonitor.com/2012/10/05/how-to-set-up-a-virtual-machine-for-safe-arbing/
Zijn er mensen die zover gaan met het veiligstellen van meerdere accounts al je account geblokkeerd of gelimiteerd is ?
En dan had ik nog een vraag: ik ben van België en jammer genoeg zijn er veel goede bookmakers en met goede odds en mooie bonussen geband uit België. Hoe dat dit komt ben ik op dit forum al te weten gekomen maar zijn er ook mensen die door hun ip adres te veranderen naar het buitenland toch op deze sites gaan? zoals bv. bet365? of is dit te gevaarlijk met de uitbetaling?..
Dan heb ik nog een laatste vraag en die is welke sites/programma's gebruiken jullie meestal voor erachter te komen welke de beste surebets op dit moment zijn? Ik heb oddsportal.com al gevonden en gratis sofware programma: surebet monitor gedownload.
Het zijn heel wat vragen maar hopelijk kan iemand me toch helpen ;)
Alvast bedankt!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar lucasdb
Country flaglucasdb in 9-11-2013 19:52 Hulp en advies
in 9-11-2013 19:52 Hulp en advies
13 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Als je het geld nog móet verdienen kun je door Surebetten wel een streep zetten. Heb je toch wel om en nabij een €10,000- voor nodig, wil je het rendabel maken.
Het nut van IP veranderen zie ik niet in, aangezien je documenten moet leveren.
De beste programma's / websites komen met maandelijkse kosten. Dat wat oddsportal levert zijn volgens mij 4, hooguit 5 bets per dag. Mochtl je hier serieus geld mee verdienen dan zul je dergelijke software aan moeten schaffen, tenzij je alle tijd in de wereld hebt en zelf op zoek kunt ofcourse.
Good luck!
0 Vind ik leuk's
lucasdb:

en dan had ik nog een vraag: ik ben van België en jammer genoeg zijn er veel goede bookmakers en met goede odds en mooie bonussen geband uit België.

Sinds er in België licenties zijn ingevoerd voor het aanbieden van online kansspelen , zijn er een hoop bookmakers op de zwarte lijst geplaatst. Wie weet komt er in de toekomst nog een breder aanbod van online bookmakers. Met het huidige aanbod in België is het onmogelijk om serieus te surebetten.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
nmel1nezzzz:
Als je het geld nog móet verdienen kun je door Surebetten wel een streep zetten. Heb je toch wel om en nabij een €10,000- voor nodig, wil je het rendabel maken.
Het nut van IP veranderen zie ik niet in, aangezien je documenten moet leveren.
De beste programma's / websites komen met maandelijkse kosten. Dat wat oddsportal levert zijn volgens mij 4, hooguit 5 bets per dag. Mochtl je hier serieus geld mee verdienen dan zul je dergelijke software aan moeten schaffen, tenzij je alle tijd in de wereld hebt en zelf op zoek kunt ofcourse.
Good luck!

Het geld moet ik niet verdienen hoor, ik ben nog een student en dit leek me veel toffer dan een studentenjob voor wat extra geld. Denk je dat ik met een budget van ongeveer 2000 euro al iets kan doen ? Een betalende sofware of site ga ik ook niet aanschaffen, ik heb ongeveer 15 uur les per week dus heb wel wat tijd om een beetje rond te kijken om zelf te zoeken :)
0 Vind ik leuk's
wedden:
lucasdb:

en dan had ik nog een vraag: ik ben van België en jammer genoeg zijn er veel goede bookmakers en met goede odds en mooie bonussen geband uit België.

Sinds er in België licenties zijn ingevoerd voor het aanbieden van online kansspelen , zijn er een hoop bookmakers op de zwarte lijst geplaatst. Wie weet komt er in de toekomst nog een breder aanbod van online bookmakers. Met het huidige aanbod in België is het onmogelijk om serieus te surebetten.

Ik verschiet ervan hoe weinig bookmakers een licentie hebben. Dit maakt het inderdaad veel moeilijker, ik ga het toch eens proberen. Ik ben al blij dat pinnacle een vergunning heeft dat is in mijn ogen toch een van de belangrijkste bookmakers om te kunnen surebetten.
0 Vind ik leuk's
Het is mogelijk met €2000,- ... maar ik denk het werk wat je hiermee op je hals haalt het dan niet waard gaat zijn.
Ingestoken tijd zal dan niet equal zijn met het geld wat je ermee verdiend.
Plus met €2000,- zul je te weinig hebben om je accounts bij te vullen wanneer deze leeg raken. In jouw geval, zul je dan bij de ene bookmaker moeten withdrawen ( omdat je geen geld achter de hand hebt ), waar weer tijd over heen gaat. In deze tijd verdien je er geen stuiver aan.
Je hebt dus een knap staaltje boekhouden en money management nodig om het goed te doen met lage bankroll, maar het is te doen ... I guess.
0 Vind ik leuk's
Deze is wel makkelijk: http://bmbets.com/sure-bets/
Ondanks de beperking van het aantal bookies, wat het idd moeilijker maakt zou het hier of daar moeten kunnen.
Ik gebruik surebetten eigenlijk alleen om mijn bonussen binnen de gestelde tijd rond te spelen.
Verder een tip als je er aan gaat beginnen, houdt er rekening mee dat bookies soms een bet voiden, als dat juist de goede bet is heb je een probleem. Het voiden kan allerlei redenen hebben.
Als je echt alleen surebets wilt gaan spelen dan is het om een beetje rendement te halen idd handig om een redelijke zak geld te hebben.
Adviezen die ik kreeg aan het begin van mijn wed carrière hadden meer betrekking op het spelen van drops en het volgen van tippers met een ROI van 110%, inmiddels pluk ik daar de vruchten van ;-)
0 Vind ik leuk's
knight876:

Adviezen die ik kreeg aan het begin van mijn wed carrière hadden meer betrekking op het spelen van drops en het volgen van tippers met een ROI van 110%, inmiddels pluk ik daar de vruchten van ;-)

Bedankt voor je reactie, bmbets had ik ook juist ontdekt, een heel mooie site.
Wat bedoel je juist met op het spelen van drops?
en volg je op voetbalwedden mensen met een hoge roi of een andere site ?
0 Vind ik leuk's
Drops zijn vaak Europese bookies die hun odds te lang hoog laten staan, dus Interwetten heeft bijv. nog een odd van 2.00 op een wedstrijd winst staan terwijl SBO al op 1.80 zit dat is een verschil van 20% (meer dan 15% in ieder geval) en dus kun je lekker inzetten bij IW, want dat is dan value ze zitten te hoog, de asians zijn al geDROPt.
Ik volg hier nagenoeg geen tippers, als ik het volg dan zijn het paid tippers of via blogabet gratis.
0 Vind ik leuk's
Dat is handig om te weten! Moet dus ook me livebets toe te passen zijn.
0 Vind ik leuk's
Ja kan als je voor de wedstrijd een odd hebt gepakt en die ploeg komt voor dan kun je surebetten op het eventuele gelijk spel en/of winst van de andere ploeg en zo een surebet maken.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.