Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Surebet vragen: waar en hoe precies?

Hallo ik ben nieuw op dit forum, ik heb in het verleden al wel wat aan online gokken online wedden gedaan maar wil nu proberen met surebets in combinatie met bonussen binnen te halen geld te verdienen.
Ik probeer op het internet zo veel mogelijk informatie te vinden over surebets zodat ik het goed kan uitvoeren.
nu kwam ik 2 artikelen tegen op surebetmonitor die ik wel heel straf vond:
- http://www.surebetmonitor.com/2012/05/21/how-to-safely-place-bets/
- http://www.surebetmonitor.com/2012/10/05/how-to-set-up-a-virtual-machine-for-safe-arbing/
Zijn er mensen die zover gaan met het veiligstellen van meerdere accounts al je account geblokkeerd of gelimiteerd is ?
En dan had ik nog een vraag: ik ben van België en jammer genoeg zijn er veel goede bookmakers en met goede odds en mooie bonussen geband uit België. Hoe dat dit komt ben ik op dit forum al te weten gekomen maar zijn er ook mensen die door hun ip adres te veranderen naar het buitenland toch op deze sites gaan? zoals bv. bet365? of is dit te gevaarlijk met de uitbetaling?..
Dan heb ik nog een laatste vraag en die is welke sites/programma's gebruiken jullie meestal voor erachter te komen welke de beste surebets op dit moment zijn? Ik heb oddsportal.com al gevonden en gratis sofware programma: surebet monitor gedownload.
Het zijn heel wat vragen maar hopelijk kan iemand me toch helpen ;)
Alvast bedankt!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar lucasdb
Country flaglucasdb in 9-11-2013 19:52 Hulp en advies
in 9-11-2013 19:52 Hulp en advies
13 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Grootste probleem zijn de limieten volgens mij. Is er iemand die aan surebetten verdient zonder last van limieten te hebben.
IS HET MOGELIJK OM TE SUREBETTEN ZONDER DAT JE limieten KRIJGT?
0 Vind ik leuk's
Nee dat is niet mogelijk, bookies willen namelijk ook geld verdienen.
0 Vind ik leuk's
legend024:
Grootste probleem zijn de limieten volgens mij. Is er iemand die aan surebetten verdient zonder last van limieten te hebben.
IS HET MOGELIJK OM TE SUREBETTEN ZONDER DAT JE LIMIETEN KRIJGT?

Er zijn er 2:
Live betten zijn de limieten hoger
Combo's maken met surebets op verschillende tijdstippen, is wel ingewikkeld overigens.
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.