Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips (tennis) van: Santi21

Voor morgen 2 funcombo's gemaakt voor het tennis:
Doi, M - Puchkova, O Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,72 10-10-12
Fognini, F/Klizan, M - Fleming,C/Hutchins, R Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,20 10-10-12
Kohlschreiber, P - Lopez, Feliciano Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 1
1,55 10-10-12
Kuznetsov, Alex - Blake, James Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,16 10-10-12
Melzer, J/Raonic, M - Yu Chang/Zhe Li Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 1
1,15 10-10-12
Nishikori, K - Querrey, S Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,90 10-10-12
Tursunov, D - Lajovic, D Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 1
1,27 10-10-12
Gasquet, R - Stepanek, R Over/OnderTotaal aantal games Je weddenschap: Over 21.5
1,78 10-10-12
Istomin, D - Wawrinka, S HandicapSets handicap (1,5) Je weddenschap: Istomin, D 1.5
1,93 10-10-12
Federer, Roger - Yen-Hsun Lu Correcte ScoreNoteringen wedstrijd Je weddenschap: 2-0
1,18 10-10-12
Murray, Andy - Mayer, Florian Correcte ScoreNoteringen wedstrijd Je weddenschap: 2-0
1,30 10-10-12
Seppi, A - Berdych, T Correcte ScoreNoteringen wedstrijd Je weddenschap: 0-2
1,50 10-10-12
Totale notering: 1.00 Uitbetaling €84.12
En deze combo op bwin:
Jamie Baker (GBR) - Michael Llodra (FRA) (2Way - Who will win?) Michael Llodra (FRA)
Philipp Kohlschreiber (GER) - Feliciano Lopez (ESP) (2Way - Who will win?) Philipp Kohlschreiber (GER)
Dmitry Tursunov (RUS) - Dusan Lajovic (SRB) (2Way - Who will win?) Dmitry Tursunov (RUS)
F. Fognini/M. Klizan - C. Fleming/R. Hutchins (2Way - Who will win?) C. Fleming/R. Hutchins
D. Marrero/F. Verdasco - P. Andujar/F. Lopez (2Way - Who will win?) D. Marrero/F. Verdasco
J. Melzer/M. Raonic - Y. Chang/Z. Li (2Way - Who will win?) J. Melzer/M. Raonic
Janko Tipsarevic (SRB) - Viktor Troicki (SRB) (2Way - Who will win?) Janko Tipsarevic (SRB)
Ka. Pliskova/Kr. Pliskova - J. Craybas/B. Mattek-Sands (2Way - Who will win?) J. Craybas/B. Mattek-Sands ?
Tommy Robredo (ESP) - Tommy Haas (GER) (Will Tommy Robredo (ESP) win at least 1 set?) Yes
Andreas Seppi (ITA) - Tomas Berdych (CZE) (2Way - Who will win?) Tomas Berdych (CZE)
Jo-Wilfried Tsonga (FRA) - Benoit Paire (FRA) (How many games will be played in the match?) Over 20,5

Andy Murray (GBR) - Florian Mayer (GER) (2Way - Who will win?) Andy Murray (GBR)
Roger Federer (SUI) - Yen-Hsun Lu (TPE) (Set bet) 2-0
B. Bryan/M. Bryan - E. Butorac/P. Petzschner (2Way - Who will win?) B. Bryan/M. Bryan
Misaki Doi (JPN) - Olga Puchkova (RUS) (2Way - Who will win?) Olga Puchkova (RUS)
C. Dellacqua/C. Scheepers - A. Medina Garrigues/J. Zheng (2Way - Who will win?) A. Medina Garrigues/J. Zheng
Inzet: 1 Uitbetaling: 104.23
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar santi21
Country flagsanti21 in 9-10-2012 21:58 Leden topics
in 9-10-2012 21:58 Leden topics
360 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Cermak/Mertinak vs. Donskoy/Kunitsyn Cermak/Mertinak @1.35
Hadden gister eigenlijk al uitgeschakeld moeten worden door Sijsling, maar gebeurd vandaag door deze twee heren. Single-bet heeft geen value meer helaas, dus die doe ik in een combo.
Lindstedt/Zimonjic vs. Butorac/Hanley Lindstedt/Zimonjic @1.55
Alle 4 echte dubbelspelers, waarvan Lidnstedt/Zimonjic op papier zeker de beste zijn alleen hebben ze nog nooit samen gedubbeld, dat is dus een stukje risico. Gisteren voor het eerst samen gespeeld en gewonnen, dus ik ga toch voor Lindstedt/Zimonjic
Baghdatis/Nieminen vs. Qureshi/Rojer Qur/Rojer @1.60
Normaal gesproken wint Qureshi/Rojer dit. Zeer goed duo samen, terwijl Baghdatis en Nieminen dat minder zijn. In de enkel zijn het zeer aardige spelers, vandaar de wat hoge odd denk ik, maar de dubbel is toch een heel ander spelletje. Daarom Qureshi/Rojer
Makarova/Vesnina vs. Shvedova/Srebotnik Mak/Vesnina @1.78
Makarova/Vesnina een van de beste damesduo's op de tour, dus imo geen lastige keuze.
Verder ga ik vandaag nog voor deze met lagere inzet:
Levine/Haase vs. Knowle/Polasek Kno/Polasek @1.42
Berlocq/Bogomolov jr. vs. Bracciali/Bolelli Berlocq/Bogom @2.20
Combo met Cermak/Mertinak, Qureshi Rojer en Lindstedt Zimonjic @3.27
0 Vind ik leuk's
santi21:
Cermak/Mertinak vs. Donskoy/Kunitsyn Cermak/Mertinak @1.35
Hadden gister eigenlijk al uitgeschakeld moeten worden door Sijsling, maar gebeurd vandaag door deze twee heren. Single-bet heeft geen value meer helaas, dus die doe ik in een combo.
Lindstedt/Zimonjic vs. Butorac/Hanley Lindstedt/Zimonjic @1.55
Alle 4 echte dubbelspelers, waarvan Lidnstedt/Zimonjic op papier zeker de beste zijn alleen hebben ze nog nooit samen gedubbeld, dat is dus een stukje risico. Gisteren voor het eerst samen gespeeld en gewonnen, dus ik ga toch voor Lindstedt/Zimonjic
Baghdatis/Nieminen vs. Qureshi/Rojer Qur/Rojer @1.60
Normaal gesproken wint Qureshi/Rojer dit. Zeer goed duo samen, terwijl Baghdatis en Nieminen dat minder zijn. In de enkel zijn het zeer aardige spelers, vandaar de wat hoge odd denk ik, maar de dubbel is toch een heel ander spelletje. Daarom Qureshi/Rojer
Makarova/Vesnina vs. Shvedova/Srebotnik Mak/Vesnina @1.78
Makarova/Vesnina een van de beste damesduo's op de tour, dus imo geen lastige keuze.
Verder ga ik vandaag nog voor deze met lagere inzet:
Levine/Haase vs. Knowle/Polasek Kno/Polasek @1.42
Berlocq/Bogomolov jr. vs. Bracciali/Bolelli Berlocq/Bogom @2.20
Combo met Cermak/Mertinak, Qureshi Rojer en Lindstedt Zimonjic @3.27

Betere dag vandaag:D 5/6 goed en de combo. Morgen/straks ;) weer nieuwe tips
0 Vind ik leuk's
Alvast mijn tips voor de dubbelpartijen morgen, aangezien de odds wel weer zullen dalen voor enkele partijen:
C. Berlocq/A. Dolgopolov - D. Ferrer/J.C. Ferrero Pick: C. Berlocq/A. Dolgopolov 2.00
Berlocq is een dubbelspeler die al redelijk actief is in dubbeltoernooi met Bogomolov jr.
Nu speelt hij met Dolgopolov tegen 2 tegenstanders die nooit dubbel spelen. Voor een odd van 2.00 zou ik dus Berlocq/Dolgopolov spelen.
J. Knowle/F. Polasek - C. Fleming/R. Hutchins Pick: C. Fleming/R. Hutchins 1.70
Knowle/Polasek hebben afgelopen toernooi finale gehaald, maar schat Fleming/Hutchins net iets hoger in. Paar weken geleden won Fleming/Hutchins in de supertiebreak, dus ze zijn wel aan elkaar gewaagd. Toch zie ik Fleming/Hutchins winnen.
M. Granollers/M. Lopez - C. Kas/P. Kohlschreiber Pick: M. Granollers/M. Lopez 1.50
Granollers/Lopez een van de sterkste duo's op de tour. Ook al hebben ze afgelopen maand niet samen gedubbeld, winnen ze deze wedstrijd toch wel denk ik.
P. Andujar/F. Lopez - A. Peya/B. Soares Pick: A. Peya/B. Soares 1.65
Peya/Soares ga ik voor in deze wedstrijd, spelen al een aantal toernooien op rij met elkaar en het gaat steeds beter. Andujar/Lopez degelijke tegenstanders in de dubbel, maar schat andere toch beter in.
J. Marray/F. Nielsen - E. Butorac/P. Hanley Pick: E. Butorac/P. Hanley 1.65
Butorac/Hanley hadden afgelopen toernooi moeten winnen van Lindstedt/Zimonjic en speelden heel erg goed. Marra/Nielsen ook een echt sterk dubbelduo, maar naar aanleiding van die goede laatste match van But/Hanley ga ik voor hun.
A.U.H. Qureshi/J.J. Rojer - D. Bracciali/F. Cermak Pick: A.U.H. Qureshi/J.J. Rojer 1.65
Mijn gevoel zegt dat Qur/Rojer dit gaat winnen, maar Bracciali/Cermak zijn los van elkaar zeer sterke dubbelspelers, dus weet niet of ze dat samen ook zijn. Van Qur/Rojer weet ik dit wel en daarom voor een odd van 1.65 ga ik voor hun

R. Bautista-Agut/D. Gimeno-Traver - D. Marrero/F. Verdasco Pick: D. Marrero/F. Verdasco 1.30
A. Bossel/H. Laaksonen - K. Anderson/V. Troicki Pick: K. Anderson/V. Troicki 1.17
D. Nestor/N. Zimonjic - M. Chiudinelli/M. Lammer Pick: D. Nestor/N. Zimonjic 1.17
J. Melzer/P. Petzschner - M. Klizan/M. Mertinak Pick: J. Melzer/P. Petzschner 1.28
4 bovenstaande partijen kies ik gewoon voor de dubbelaars tegen bij elkaar gezochte enkelspelers, alhoewel Mertinak wel een echte dubbelaar is, maar Melzer/Petscher gewoon veel sterker als duo.
Combi: Melzer/Petzschner, Nestor/Zimonjic, Anderson/Troicki, Marrerro/Ferdasco, Granollers/Lopez @3.42
0 Vind ik leuk's
Paar dubbeltips voor vanmiddag:
Brunstrom/Klaassen vs. Kunitsyn/Rumyantsev Pick: Bru/Kla @1.40
Brunstrom/Klaassen leuk dubbelduo wat er tegen de echte dubbelaars afgaat, maar dit moeten ze toch wel kunnen winnen denk ik.
Donskoy/Tursunov vs. Murray/Sa Pick: Murray/Sa @1.38
Makkelijke overwinning voor Murray/Sa
Chardy/Kubot vs. Cilic/Melo Pick: Cilic/Melo @1.65
Te hoge odd voor Cilic/Melo die een goed duo vormen samen. Chardy/Kubot moeten ze kunnen hebben.
Kas/Seppi vs. Knowle/Polasek Pick: Kno/Polasek @1.50
Goede toernooitjes laatste tijd van Kno/Polasek, maar tegen de beste gingen ze eraf. Tegen Kas/Seppi moet het in principe gewoon lukken.
Ignatik/Nedoveysov vs. Albot/Matsukevitch Pick: Ign/Ned @1.65
Gokje. In de enkel zijn Ign/Ned allebei goed bezig en de tegenstanders ken ik niet. Mooie odd om een gokje op te wagen.
Ik speel ze allemaal single, combo: Kno/Polasek, Cilic/Melo en Murray/Sa @3.42
Van Fleming/Hutchins blijf ik dit keer maar af ondanks die 2+ odd, ze moeten tegen twee servicekanonnen wat in de dubbel wel erg gevaarlijk is.
0 Vind ik leuk's
Tennis, herendubbel bets voor deze week:
M.Cilic/M. Melo - R. Lindstedt/H. Tecau Pick: R. Lindstedt/H. Tecau @1.53
Lindstedt/Tecau blijft voor mij beste dubbelduo, vandaar dat ik opnieuw op hun zal gaan inzetten.
Cilic/Melo gevaarlijke tegenstanders, maar heb vertrouwen in Lindstedt/Tecau.

M. Fyrstenberg/M. Matkowski - C. Fleming/R. Hutchins Pick: C. Fleming/R. Hutchins @2.00
Fleming/Hutchins wonnen afgelopen wedstrijd met moeite van de twee servicekanonnen Isner/Querrey, geen onaardige overwinning. Twee maanden geleden eindigde onderlinge ontmoeting tussen beide dubbelduo's in een 2-0 overwinning voor Fleming/Hutchins.
B. Paire/S. Wawrinka - J. Ouanna/N. Renavand Pick: B. Paire/S. Wawrinka @1.34
De klasse in het enkelspel van Paire en Wawrinka geeft de doorslag in deze dubbel.

C. Kas/A. Seppi - M. Mirnyi/D. Nestor Pick: C. Kas/A. Seppi @3.00
Mirnyi/Nestor verloren eerder al van Seppi/Troicki en verliezen steeds vaker dubbelwedstrijdjes, terwijl het eerst een overslaanbaar duo was. Gokje op Kas/Seppi wel waard, zeker nadat ze Knowle/Polasek uitschakelde vorige ronde.(Had overigens nooit mogen gebeuren )

D. Bracciali/F. Cermak - J. Benneteau/A. Mannarino Pick: D. Bracciali/F. Cermak @1.50
Brac/Cermak goed in vorm afgelopen toernooitjes en zullen deze wedstrijd winnen.

B. Bryan/M. Bryan - P. Hanley/J. Marray Pick: P. Hanley/J. Marray @4.30
Gokje waard. Hanley en Marray zijn echte dubbelaars, maar spelen niet vaak samen. Bryan/Bryan laat wel vaker steekjes vallen dus een odd van 4.30 is wel small stake gokje waard.
A.U.H. Qureshi/J.J. Rojer - F. Lopez/N. Zimonjic Pick: A.U.H. Qureshi/J.J. Rojer @1.90
Gelijkwaardige wedstrijd, maar aangezien F. Lopez geen echte dubbelaar is, zet ik in op Qur/Rojer.
Combo: Brac/Cermak, Paire/Wawrinka en Fleming/Hutchins @4.02, de rest single bets.
0 Vind ik leuk's
Na vandaag weer een lekkere winst gepakt te hebben met Monroe/Klaassen(@5.00) zal ik de tennistips maar weer in het forum gooien:
Voor vannacht/morgen:
Gebroeders Ratiwatana vs. Devarman/Stakhovsky @1.87
Butorac/Hanley vs. Baghdatis/Nieminen @1.65
Goerges/Shvedova vs. Coin/Pelletier @1.30
Deze speel ik nog voor de fun mee, maar als hij aangeboden wordt zou ik hem over 2,5 sets spelen.
Groenefeld/Peschke vs. Errani/Vinci @2.65
0 Vind ik leuk's
op unibet bieden ze geen dubbels aan !? :-(
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
boempatat:
op unibet bieden ze geen dubbels aan !? :-(

Unibet is inderdaad heel vaag, de ene keer bieden ze alle dubbelspellen aan en bij een ander toernooi helemaal niks.
Voor wat ik weet biedt Bwin, Tipico en Betfair wel altijd de dubbels aan van een toernooi.
0 Vind ik leuk's
Zie nu dat er nog flink wat kwalificatiewedstrijden zijn komende nacht:
Singles: (4/10)
Tomorrow 0:00 Voskoboeva, Galina - Rus, Arantxa 2-Way 2 2,10
Tomorrow 0:00 Puchkova, Olga - Cadantu, Alexandra 2-Way 1 1,30
Tomorrow 1:00 Camerin, Maria Elena - Torro-Flor, Maria-Teresa 2-Way 1 2,30
Tomorrow 3:00 Daniilidou, Eleni - Erakovic, Marina 2-Way 1 2,20
Tomorrow 3:00 Bertens, Kiki - Doi, Misaki 2-Way 1 1,50
Combo1: 1/10
Tomorrow 0:00 Arvidsson, Sofia - Adamczak, Monique 2-Way 1 1,10
Tomorrow 0:00 Pliskova, Karolina - Panova, Alexandra 2-Way 1 1,60
Tomorrow 0:00 Puchkova, Olga - Cadantu, Alexandra 2-Way 1 1,30
Tomorrow 0:00 Sanchez, Maria - King, Vania 2-Way 2 1,40
Tomorrow 0:00 Voskoboeva, Galina - Rus, Arantxa 2-Way 2 2,10
Tomorrow 3:00 Bertens, Kiki - Doi, Misaki 2-Way 1 1,50
Tomorrow 3:00 Soler Espinosa, Silvia - Pereira, Teliana 2-Way 1 1,55
@15.64
Combo 2: 2/10
Tomorrow 5:00 Bratchikova, Nina - Savinykh, Valeria 2-Way 1 1,60
Tomorrow 7:00 Zhou, Yi-Miao - Putintseva, Yulia 2-Way 2 1,40
@2.24
Combo 3: 3/10
Tomorrow 0:00 Arrubarrena-Vecino, Lara - Peers, Sally 2-Way 1 1,25
Tomorrow 3:00 Bertens, Kiki - Doi, Misaki 2-Way 1 1,50
Tomorrow 3:00 Lisicki, Sabine - Cabeza-Candela, Estrella 2-Way 1 1,10
@2.06
0 Vind ik leuk's
All in op Fleming/Soares vs. King-Turner/Venus @1.30 10/10 !!!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.