Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: Ceetnn

Met de start van het nieuwe jaar, start ik ook met een nieuw topic. Ik zal hier mijn (wed)tips delen. Ik had eerder al een gelijkaardig topic lopen, maar door de wijziging van het platform was het onoverzichtelijk geworden. Daarnaast heb ik ook gewoon even een pauze genomen omdat andere dingen de prioriteit kregen, but here I am.

Laten we hopen dat we het nieuwe jaar via deze weg ook goed inzetten!


Te beginnen met deze:


Engeland - National South

Eastbourne Borough - Whitehawk: 1 @1.83 (FT: 1-4)

Eastbourne Borough staat 14e, Whitehawk 22e en laatste. De bezoekers wonnen dit seizoen nog niet. Het speelde slechts 4 keer gelijk, telkens thuis. Op verplaatsing pakte het nog geen punten.


E. Borough doet het ook niet super, maar weet wel wat winnen is. Een week geleden speelden beide ploegen tegen elkaar, toen won Eastbourne Borough met 0-1.


Daarnaast incasseert Whitehawk veel doelpunten (63) en scoort het moeilijk (17). Wie graag op goals speelt: BTTS NO @2.60 of Whitehawk -1.5 goals @1.57 zijn altijd een gokje waard in mijn ogen.


Engeland - League One

Scunthorpe United - Bury: 1 @1.83 (FT: 1-0)

Scunthorpe is hier in mijn ogen simpelweg de betere ploeg en moet thuis de laatste in de stand Bury kunnen kloppen. Scunthorpe staat 4e in de stand en speelt dusver een goed seizoen. Bury kon bovendien nog niet winnen op verplaatsing.


De heenwedstrijd eindigde op 0-1, ook deze keer zou Scunthorpe de wedstrijd winnend moeten afronden. De laatste 5 onderlinge duels eindigden telekens op een overwinning voor Scunthorpe.

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar ceetnn
Country flagceetnn in 1-01-2018 11:22 Leden topics
in 1-01-2018 11:22 Leden topics
107 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Engeland - Championship

Sunderland - Preston: +4.5 kaarten @2.10


Sunderland strijd om erin te blijven, Preston strijd om promotiekansen. Veel strijd dus ook de nodige kaarten zullen getrokken worden lijkt me. Preston heeft de meeste gele kaarten achter haar naam staan met 89 stuks. Sunderland heeft er 71.


Thuis pakt Sunderland gemiddeld 2 gele kaarten per match, Preston pakt er gemiddeld 3 op verplaatsing. Gezien de belangen voor beide ploegen en de kaarten die ze vaak pakken, vind ik deze quotering wel value hebben.

Bericht gewijzigd door ceetnn op ma 19 mrt. 2018, 09:47
0 Vind ik leuk's

Internationaal - Vriendschappelijk

Luxemburg - Oostenrijk: Luxemburg +0.5 goals @2.10 (FT: 0-4)


Luxemburg is en blijft een klein landje in de voetbalwereld, maar het afgelopen jaar presteert het aanzienlijk beter. Het is zelfs een lastige tegenstander om tegen te spelen. Elke wedstrijd met forfaitcijfers verliezen is niet aan de orde, in tegendeel. Het 0-0-gelijkspel op Frankrijk is wellicht de grootste stunt.


Vooral in eigen land doen ze het best goed. De laatste vijf thuiswedstrijden werden niet verloren, er werd zelfs viermaal gewonnen. Daarnaast scoorden ze in acht van de laatste tien thuiswedstrijden.


Oostenrijk is een aantal niveaus sterker, maar is verre van een wereldploeg. Met wisselvallige resultaten is het een matige ploeg. Op verplaatsing slikte het in zeven van de tien laatste uitwedstrijden minimaal een tegendoelpunt.


Natuurlijk is dit een vriendschappelijk duel, er staat dus niks op het spel. Statistieken of prestaties zijn dus relatief. Voor het thuisspelende land, Luxemburg, zijn dit echter net wel de wedstrijden waarin ze zich willen en kunnen bewijzen. Voor hen is het niet zomaar een oefenpotje, ze spelen effectief om een resultaat te behalen. Dat geldt trouwens voor alle kleinere ploegen/landen. Gibraltar (1-0 tegen Letland) is hier een mooi voorbeeld van.


Daarnaast is de vorm van Luxemburg gewoon ook goed. Bulgarije, Wit-Rusland en Hongarije konden onder andere niet winnen in Luxemburg. Oostenrijk is niet veel sterker dan deze ploegen, dus een makkelijk verplaatsing is het uiteindelijk niet. Voor Oostenrijk stelt deze wedstrijd in alle eerlijkheid ook niet veel voor. Goed spelen en winnen is het doel.


Zeggen dat Luxemburg een resultaat zal behalen durf ik niet, maar een doelpunt voor de thuisploeg daarentegen lijkt me niet ondenkbaar. Met een acceptabele quotering van @2.10 zie ik hier wel value in.

Bericht gewijzigd door ceetnn op za 7 apr. 2018, 21:58
1 Vind ik leuk's

Schotland - Premiership

Heart - Aberdeen: Heart +0.5 goals @1.60 (FT: 2-0)


De plaatsen in de top 6 mogen dan wel vast liggen, ik verwacht toch dat deze ploegen er gewoon een wedstrijd van maken. Ik vind de odd van een doelpunt voor de thuisploeg relatief hoog staan. Op drie thuiswedstrijden na scoorde Heart altijd thuis.


Aberdeen is daarnaast een ploeg die op verplaatsing matig presteert en regelmatig tegendoelpunten slikt. Een doelpunt voor de thuisploeg moet er inzitten in mijn ogen.

Bericht gewijzigd door ceetnn op za 7 apr. 2018, 21:57
0 Vind ik leuk's

Duitsland - Bundesliga

Wolfsburg - Augsburg: BTTS @1.95 / CS 1-1 @6.50 (FT: 0-0)


Beide ploegen zijn nog niet zeker van het behoud. Vooral Wolfsburg zal nog moeten knokken om erin te blijven.


Vorige week kon het nog eens winnen (tegen Freiburg), na negen wedstrijden zonder overwinning. Iets wat hoopgevend is. Scoren zullen ze straks moeten doen, willen ze de drie punten thuis houden. Het is niet een ploeg dat aan de lopende band scoort, maar wel bijna iedere thuiswedstrijd een doelpunt weet te maken. Tegen Augsburg, een ploeg die ze aankunnen, moeten ze opnieuw instaat zijn te scoren.


De bezoekers zijn ook nog niet veilig. Punten pakken om zo snel mogelijk die veiligheid te garanderen is de boodschap. Op verplaatsing behaalde het dusver wisselvallige resultaten. Tegen ploegen van hun niveau pakken ze wel de nodige punten, Wolfsburg is daar een van. De heen wedstrijd eindigde op 2-1 in het voordeel van Augsburg.


Er zijn een aantal geblesseerden aan beide kanten. De belangrijkste is die van Alfred Finnbogason, een van de topschutters van Augsburg, die wellicht niet aan de partij zal beginnen.


Ik verwacht een felbevochten duel met een doelpunt aan iedere kant. Het verschil zal denk ik niet al te groot zijn tussen beiden. Ik zie het nog wel eindigen op een 1-1-gelijkspel waar ik een klein gokje op waag.


Wolfsburg speelde al veertien keer gelijk, zes keer eindigde een thuiswedstrijd op een 1-1-eindstand. Augsburg speelde negen keer gelijk met twee keer een 1-1-eindstand in een uitduel. In elf van Wolfsburgs veertien thuiswedstrijden was 'een BTTS'.


Feit dat ze dus regelmatig gelijkspelen en aan elkaar gewaagd zijn laat me ook vanavond neigen naar een gelijkspel.

Bericht gewijzigd door ceetnn op vr 13 apr. 2018, 22:23
3 Vind ik leuk's

Er staat de laatste tijd jammer genoeg wat veel rood op dit forum en dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik hoop daar straks terug wat groen aan toe te voegen.


Spanje – La Liga:

Atlético Madrid – Levante: Atlético Madrid win to nill @1.75 (FT: 3-0)


Dit is een bet die je praktisch iedere week kan zetten, want Atlético slikte thuis nog maar vier tegendoelpunten. De odd is dan ook niet al te hoog. Ondanks

ze deze week Champions League speelden, zie ik ze straks opnieuw een clean sheet houden. Levante scoort op verplaatsing niet veel (elf), en zit met heel wat geblesseerde en geschorste spelers.


Italië - Serie A

Sassuolo - Benevento: BTTS @1.75 (FT: 2-2)


Sassuolo zit aan zeven thuisdoelpunten, Benevento aan zeven uitdoelpunten. Weinig goeds, maar toch zie ik, afgaande op de huidige vorm/prestaties van beide ploegen, beide teams straks scoren.


Benevento is zo goed als zeker van de degradatie. Zolang dat mathematisch niet het geval is, wordt er nog geknokt (wellicht ook nog wanneer dat wel al het geval zou zijn). Ze willen het beste van zichzelf geven en dat lukt de laatste weken in mijn ogen ook meer en meer. Het uit zich niet direct in puntengewin, maar wel op het veld. De wedstrijd tegen Hellas Verona bijvoorbeeld domineerden ze 90 minuten lang. Twee keer scoren tegen Juventus is ook niet iedere ploeg gegeven. Het degelijke spelbeeld kan ook straks in een doelpunt resulteren.


Sassuolo heeft geen excuses. Ze staan er niet al te best voor en tegen Benevento moet er thuis 'altijd' gewonnen worden. De laatste vijf wedstrijden van Sassuolo eindigden vier keer op een 1-1-gelijkspel (o.a. tegen Napoli en AC Milan) en een keer op een 1-2-overwinning tegen Udinese.


Benevento pakte nog geen enkel punt op verplaatsing, maar toch zou het me niet verbazen als ze dat straks misschien wel eens doen. Sassuolo kon nog maar twee keer winnen voor eigen publiek. Een gokje op dubbele kans Benevento zou ik misschien straks nog durven spelen, al is die odd daarvoor ook niet denderend hoog. Heenwedstrijd eindigde op 1-2 in het voordeel van de groen-zwarten.

Bericht gewijzigd door ceetnn op zo 15 apr. 2018, 17:04
0 Vind ik leuk's

Schotland - Premiership

Hibernian - Celtic: +0.5 goals Hibernian @1.60 / BTTS @1.87 (FT: 2-1)


Het is een relatief hoge odd voor een doelpuntje van de thuisploeg. Ze scoren praktisch iedere wedstrijd voor eigen publiek (slecht één keer niet tegen Aberdeen).


Dit seizoen eindigde de partij in Hibernian al eens op 2-2 en op 2-4 (beker). BTTS is ook een prima optie voor @1.87.


Het gaat nog moeilijk worden voor Celtic om deze partij te winnen in mijn ogen. Hibernian is in goede doen, vooral op eigen veld.

Bericht gewijzigd door ceetnn op za 21 apr. 2018, 13:40
0 Vind ik leuk's

Het nieuwe voetbalseizoen gaat (of is al) weer van start in de interessantere Europese competities, eindelijk.


De EL- en CL-Kwalificaties zijn al een tijdje bezig, maar vooralsnog met relatief kleinere ploegen. Ondertussen zijn er al wat bekendere namen bijgekomen, dus ga ik me vanavond wat rechter voor mijn scherm zetten en een aantal eerste bets plaaten (ook LIVE).


In alle eerlijkheid zijn er ook heel wat ploegen bij die ik niet ken, dus ben ik vooral gaan kijken naar de statistieken en de vorm,... veel uitleg ga ik er ditmaal (omwille van de tijd ook) niet bijschrijven.


Europa League - kwalificaties

Apollon Limasol - Brest: Apollon Limasol +1.5 goals @1.79 (FT: 4-0)


Apollon Limasol is, zoals zoveel ploegen, sterk thuis. Eerdere kwalificaties werden goed afgerond op eigen veld. Tegenstander Brest is geen wereldploeg en ik stel me bovendien vragen bij hun fitheid. In Wit-Rusland is volop competitievoetbal bezig, plus daarnaast spelen ze tussendoor nog bekervoetbal en EL-kwalificaties. De Cyprioten moeten daar op eigen veld optimaal van profiteren lijkt me.


Europa League - kwalificaties

Hibernian - Molde: 1X @1.42 (FT: 0-0)


Schotse ploegen worden een beetje onderschat; Celtic stelde gisteren een beetje teleur, maar ik denk dat dit Hibernian zijn thuisfans niet zal teleurstellen. Thuis altijd goed voor een doelpunt en een mooi resultaat, Molde doet het niet altijd schitterend op verplaatsing. De Schotten gaan in mijn ogen straks niet verliezen.


Europa League - kwalificaties

CSKA Sofia - FC Kopenhagen: BTTS @1.84 (FT: 1-2)


europa league - kwalificaties

TNS - FC Midtjylland: BTTS @2.00 (FT: 0-2)


Deze twee speel ik ook nog. CSKA en Kopenhagen zijn beide prima aan het seizoen begonnen zowel in de competitie als Europees. CSKA heeft al thuisploeg het voordeel, maar ik zie de lepe Denen ook wel een keertje prikken. TNS is een kleine ploeg die vooral thuis onderschat wordt, klein gokje op BTTS.


Vrij om mee te spelen.

Bericht gewijzigd door ceetnn op wo 15 aug. 2018, 12:49
0 Vind ik leuk's

Schotland - Premiership

Hearts - Celtic: BTTS @1.82/BTTS & +2.5 goals @2.15 (FT: 1-0)


Hearts kende een goede voorbereiding en is ook prima aan het nieuwe seizoen begonnen in de Schotse League Cup en in de competitie (vijf opeenvolgende overwinningen).


Ook Celtic begon goed aan het seizoen en heeft al heel wat CL-kwalificatiewedstrijden achter de rug, deze week nog tegen AEK Athene. Het resultaat was 1-1, tegenvallend voor de schotten die volgende week vol aan de bak moeten in Griekenland. Straks tegen Hearts zullen er een aantal spelers niet spelen, de definitieve opstelling is nu nog niet geweten, maar er wordt aangegeven een aantal jongens te sparen met het ook op AEK.


Een mooie kans voor Hearts om vroeg in het seizoen punten te pakken tegen Celtic. Op eigen veld zie ik Hearts straks niet verliezen en minimaal een doelpuntje scoren moet zeker lukken.


Celtic geeft aan altijd te willen spelen voor een resultaat dus ook zij zullen, al dan niet met een gehavende A-ploeg, er vol voor gaan.


Vorig seizoen:

Hearts 1 - 3 Celtic

Celtic 3 - 1 Hearts

Hearts 4 - 0 Celtic

Celtic 4 - 1 Hearts


Er vallen klassiek wel redelijk wat doelpunten in wedstrijden tussen deze twee ploegen.


Vrij om mee te spelen. Let's go.

Bericht gewijzigd door ceetnn op wo 15 aug. 2018, 12:48
2 Vind ik leuk's

Daarstraks op het eerste kwartier na een teleurstellende pot gezien. Vanavond ga ik nog voor deze:


België - Jupiler Pro League

Zulte Waregem - Eupen: Zulte Waregem & +2.5 goals @1.90 (FT: 4-0)


Zulte is en blijft ieder seizoen een vlot scorende ploeg. Met Hamdi Harbaoui hebben ze o.a. een man die de goal weet staan. Het pijnpunt van Eupen is elk seizoen weer die belabberde defensie. Ze slikken te vaak en te gemakkelijk doelpunten en daar zie ik Zulte Waregem straks thuis ten volle van profiteren.


Eupen verloor zijn eerste wedstrijd met 5-2 tegen Brugge en zijn tweede met 1-4 tegen Charleroi, dat kan toch al tellen. Zulte wacht nog op zijn eerste overwinning van het seizoen, thuis tegen Eupen hebben ze die kans.


Eupen won tevens nog nooit tegen Essevee op het hoogste niveau. De laatste zeven ontmoetingen tussen beide ploegen eindigde telkens op een overwinning van Waregem.


Daarnaast wilde ik nog graag inzetten op een doelpuntje van de nieuwe spits van Sint-Truiden tegen Lokeren (Mohamed Buya Turay), maar zie deze nog nergens staan helaas. Is in vorm, heeft wedstrijdritme en zal meteen naast Boli, die moeilijk scoort, zijn stempel willen drukken. Moest iemand deze bet toch tegenkomen...

Daar heb je hem... 84' Mohamed Turay 1-1


Hier laat ik het vandaag bij voor de pre-live weddenschappen, good luck.

Bericht gewijzigd door ceetnn op wo 15 aug. 2018, 12:48
0 Vind ik leuk's

Wil even deze tip al delen omtrent de EL-kwalificaties vooraleer de odds zouden dalen (straks post ik er wellicht nog een paar).


Europa League - Kwalificaties

Valur Reykjavik - Sheriff Tiraspol: Valur Reykjavik +0.5 goals @1.51 (FT: 2-1)


Valur Reykjavik speelt in IJsland, Sheriff Tiraspol speelt in Moldavië. Verschillende ploegen, verschillende landen en verschillende weersomstandigheden. In IJsland is het maar liefst 20 graden kouder dan in Moldavië en is er bovendien veel meer luchtvochtigheid in IJsland. Dat alleen al is een enorme aanpassing voor Sheriff Tiraspol. Het thuisvoordeel van Valur Reykjavik stijgt hierdoor (nog meer).


Daarnaast, en dat vind ik een zeer belangrijke statistiek, scoort Valur Reykjavik al twee jaar lang iedere thuiswedstrijd minstens één doelpunt, een statistiek waar je niet naast kan kijken. Sheriff Tiraspol verloor daarnaast zijn twee vorige Europese uitduels met 2-1 en 1-0.


Met het bescheiden Sheriff Tiraspol als tegenstander én een 1-0-nederlaag uit de heenwedstrijd die moet worden opgehaald zie ik Valur Reykjavik straks zeker een keertje scoren en lijkt er mij bijgevolg value te liggen bij bovenstaande bet.

Bericht gewijzigd door ceetnn op do 16 aug. 2018, 20:59
8 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.